جیوری ڈیوٹی ٹی وی پر بہترین شو ہے ، اور یہ HBO یا نیٹ فلکس پر نہیں ہے ، جیوری ڈیوٹی 2023 کی بہترین مزاح ہے.

. یہاں آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے

میں نے دھماکے سے ٹکراؤ کیا تھا عدالتی حکم میری ابتدائی گھڑی پر ، مقدمے کی پیشرفت سے لطف اندوز ہونا ، نئے کرداروں سے ملنا ، اور ان انوکھے طریقوں پر حیرت زدہ کرنا جو پروڈیوسر متعدد بیانیہ بناتے ہیں جو رونالڈ کی غیر افسانوی موجودگی کے گرد لپیٹتے ہیں۔. اس کے باوجود میری بنیادی دلچسپی سوچ رہی تھی کہ کس طرح اور کب وسیع و عریض ریز کا انکشاف ہوگا. رونالڈ کو کب پتہ چل جائے گا? ? ? اور جب اسے پتہ چلتا ہے کہ ہر ایک کے ذریعہ جھوٹ بولا جاتا ہے تو رونالڈ کا کیا رد عمل ہوتا ہے?

جیوری ڈیوٹی ٹی وی پر بہترین شو ہے ، اور یہ HBO یا نیٹ فلکس پر نہیں ہے

ایمیزون فریوی پر جیوری ڈیوٹی اسٹریمنگ۔

مجھے یہ کہنے میں تکلیف ہوتی ہے ، لیکن ابھی ٹی وی پر بہترین شو نہیں ہے جانشینی. ابھی ٹی وی پر بہترین شو HBO پر بھی نہیں ہے. آپ کو یہ نیٹ فلکس پر نہیں ملے گا. جہنم ، یہ ہولو پر بھی نہیں ہے. ابھی ٹی وی پر بہترین شو ہے اور ، اس پر یقین کریں یا نہیں ، یہ فریوی پر ہے ، جو ایمیزون کی ملکیت میں ایک اشتہار کی حمایت یافتہ اسٹریمنگ سروس ہے۔.

. تفریح. سائنس. .

.

.

عدالتی حکم, ان لوگوں کے لئے جنہوں نے اس کے بارے میں نہیں سنا ہے ، ایک مزاحیہ اور دلکش دستاویز سیریز ہے جو اس بات کو اجاگر کرتی ہے کہ زندگی جیوری پر خدمت کرنے کی طرح ہے. . سب کچھ جعلی ہے. . . وکلاء. . BALIFF. . اس میں شامل ہر شخص گیگ میں ہے ، سوائے ایک کے: رونالڈ گلیڈن نامی ایک جورور. . اور یہ اس کی آنکھوں کے ذریعہ ہے کہ یہ شو شاہانہ انداز میں سامنے آتا ہے.

گلیڈن اس تاثر میں ہے کہ وہ کسی دستاویزی فلم کا حصہ ہے جس میں یہ دکھایا گیا ہے کہ جیوری میں خدمت کرنا پسند ہے. دریں اثنا ، جیوری کے 11 دیگر ممبران – اداکار جیمز مارسڈن کے علاوہ جو متبادل جور کا کردار ادا کرتے ہیں – ایک زین اور متنوع گچھا ہے جو گلیڈن میں ہر طرح کے شینیانیوں اور عجیب و غریب حالات کو پھینک دیتے ہیں۔. مثال کے طور پر ، ایک واقعہ میں ایک جور شامل ہوتا ہے جس میں گلیڈن سے مشورے کے ل asking پوچھتے ہیں کہ کسی ساتھی جورور پر اقدام کیسے کیا جائے.

ان اشتعال انگیز لیکن قابل اعتماد حالات کے بارے میں گلیڈن کے حقیقی رد عمل وہ ہیں جو شو کو مشغول ، نشہ کرنے اور بالآخر دل دہلا دینے والے ہیں۔. ایک بٹی ہوئی معنوں میں, عدالتی حکم حقیقت ٹی وی اس کی خالص ترین شکل میں ہے.

جبکہ پچھلے سالوں کے دیگر حقیقت پسندوں نے ایسے افراد کی نمائش کی ہے جو پوری طرح واقف نہیں ہیں کہ ان کو فلمایا جارہا ہے۔, عدالتی حکم . بہترین ممکنہ طریقے سے, ہے ٹرومین شو دفتر ملتا ہے آپ کے لئے ناتھن. دفتر.

اس شو کے بارے میں ایک تبصرہ جو میں نے سوشل میڈیا پر دیکھا تھا اس نے شو کو بالکل بیان کیا: “یہ شو خالص سونا ہے. اس طرح ہے اگر جم ایک حقیقی آدمی تھا تو انہوں نے خدمات حاصل کیں اور اسے نہیں بتایا کہ یہ سیٹ کام ہے.”

ایگزیکٹو پروڈیوسر ٹوڈ شلمین نے شو کے بارے میں کہا:

جیوری ڈیوٹی کا آغاز ایک سوال کے ساتھ ہوا: کیا یہ ممکن تھا کہ کسی مقدمے کی سماعت کے بارے میں آفس کی طرح سیٹ کام بنائے ، اسے شاندار مزاح نگار اداکاروں کے ساتھ آباد کیا ، اور ایک حقیقی شخص کو شو کے مرکز میں رکھنا ہے جسے اس کا احساس نہیں ہے کہ وہ اداکاروں سے گھرا ہوا ہے۔? .

بالآخر ، شو کام کرتا ہے کیونکہ رونالڈ صرف اتنا ہی لعنت پسند ہے. وہ ایک ایسا شخص ہے جس کی آپ مدد نہیں کرسکتے ہیں لیکن اس کی جڑیں. یہ ایک غیر واضح حوالہ ہوسکتا ہے ، لیکن رونالڈ فرائی کے سمارٹ ورژن کی طرح ہے فوٹورما. اور ان کے کرداروں کے ساتھ جو حقیقی بانڈ تیار کرتے ہیں اسے دیکھنا ایک میٹھی نظر ہے. میں ختم ہونے کو خراب نہیں کروں گا ، لیکن یقین دلاؤ ، پورا شو ایک جذباتی رولر کوسٹر کی چیز ہے جسے آپ کبھی ختم نہیں کرنا چاہتے ہیں.

عدالتی حکم . . اور ہر طرح کے احترام کے ساتھ جانشینی ٹی وی پر نہ صرف بہترین شو ہے جو کوئی نہیں دیکھ رہا ہے ، یہ ٹی وی کی مدت کا بہترین شو ہے.

میں سفارش نہیں کرسکتا کافی. شو تازہ ، متاثر کن اصلی اور سراسر مزاحیہ ہے. اس جنون کو پکڑنے کے لئے جو ہے عدالتی حکم, آپ اسے ایمیزون کی فریوی سروس پر اشتہارات کے ساتھ مفت دیکھ سکتے ہیں.

جیوری ڈیوٹی 2023 کا اب تک کا بہترین نیا کامیڈی شو ہے. یہاں آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے

یہ صرف مئی ہے ، لیکن ٹی وی کے شائقین کے ساتھ پہلے ہی عظیم نئے شوز اور ریٹرننگ سیریز کے ساتھ سلوک کیا گیا ہے. میسنی شکل ایک اعلی نوٹ پر چیزوں کا آغاز کیا ، واپس لاتے ہوئے -1970 کی دہائی کے اسٹائل جاسوس شو اور تخلیق کار ریان جانسن اور لیڈ اسٹار نتاشا لیون کا شکریہ۔. ہم میں سے آخری ایک پاپ کلچر کا رجحان بن گیا ، اور نیٹ فلکس نے ایک بار پھر کامیابیاں حاصل کیں نائٹ ایجنٹ اور سفارتکار. کامیڈی شوز بھی ٹھوس مڈل برو کی ہٹ فلموں کی طرح فروغ پزیر ہوتے رہے ہیں غیر مستحکم وہ 90 کی دہائی کا شو گائے کا گوشت اور خوش قسمت ہانک. ہیک ، یہاں تک کہ براڈکاسٹ مزاحیہ بھی حیرت انگیز طور پر برا نہیں رہا ہے ، این بی سی کے ساتھ حیات نو اور فاکس کی جانوروں کا کنٹرول بہت سارے دلکشی اور کچھ چکلوں کے لئے کافی اچھا ہے.

  • مرکزی ‘کردار’ ایک خوفناک اداکار ہے (اور یہ ایک اچھی چیز ہے)
  • معاون کاسٹ آفس سطح کی اچھی ہے
  • جیمز مارسڈن… جیمز مارسڈن کے طور پر چمکتے ہیں
  • یہ حیرت انگیز طور پر لطیف اور میٹھا ہے
  • جب آپ اسے دوسری بار دیکھتے ہیں تو یہ اور بھی بہتر ہے (یا تیسرا یا چوتھا)
  • یہ مفت ہے! مزید 2 آئٹمز دکھائیں

لیکن کون سا سب سے بہتر ہے ، جس میں سے آپ کو سب کچھ چھوڑ دینا چاہئے اور فوری طور پر دیکھنا چاہئے? ? میں شاید ہی خود اس پر یقین کرسکتا ہوں ، لیکن یہ سچ ہے: عدالتی حکم, . یہاں کچھ وجوہات ہیں کہ آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے.

یہ ایک سادہ ، لیکن دلچسپ تصور ہے

عدالتی حکم. 11 اداکار.”29 سالہ سوسال برو اور سان ڈیاگو سے شمسی کنٹریکٹر ، رونالڈ گلیڈن کو بظاہر غیر سنجیدہ سول کیس کے لئے جیوری ڈیوٹی طلب کی گئی ہے: ایک امیر خاتون اپنے ایک غریب ملازم کو اپنی ٹی شرٹ بنانے کو نقصان پہنچانے کے لئے مقدمہ دائر کر رہی ہے۔ کمپنی. رونالڈ ان تمام مراحل سے گزرتا ہے جو ایک عمل میں لیتے ہیں: کمرہ عدالت میں داخل ہونے کے لئے کال کا انتظار کرتے ہوئے ، استغاثہ اور دفاع دونوں کے ذریعہ اس کا اندازہ کیا جارہا ہے ، جیوری سلیکشن ، کو الگ کر دیا گیا ، ثبوتوں کی جانچ پڑتال کے لئے کسی بیرونی مقام کا دورہ کیا ، اور آخر کار فیصلہ کرتے ہوئے فیصلہ کیا۔ مدعا علیہ ذمہ دار ہے یا نہیں. کیمرا عملہ ایک نامعلوم حقیقت ٹی وی شو کے لئے آزمائشی عمل کی دستاویزات کر رہا ہے ، لہذا رونالڈ نے فرض کیا کہ سب کچھ قانونی ہے.

ایسا نہیں ہے. مقدمے میں شامل ہر فرد ، دوسرے جورز سے جو رونالڈ کے ساتھ جج کے ساتھ اس معاملے پر بحث کرنے والے وکلاء تک خدمات انجام دیتے ہیں ، اداکار ہیں. ان سب کو ایک خاص مقصد کے لئے رکھا گیا ہے: رونالڈ کو حقیقت میں یہ سوچنے میں دھوکہ دینا کہ معاملہ حقیقی ہے. روس کام کرتا ہے ، اور یہی وہ چیز ہے جس کو دیکھنے کے لئے اس شو کو ہائپنوٹک بناتا ہے. رونالڈ کا پتہ لگائے گا کہ یہ سب ایک وسیع و عریض سیٹ اپ ہے یا نہیں اس کے مابین مستقل تناؤ ہے ، اور یہ وہ تناؤ ہے جو شو کے آف کلٹر مزاح کو پیدا کرتا ہے۔.

مرکزی ‘کردار’ ایک خوفناک اداکار ہے (اور یہ ایک اچھی چیز ہے)

رونالڈ جیوری ڈیوٹی میں الجھن میں نظر آتے ہیں۔

عام طور پر ، ایک ٹی وی شو ڈوب جاتا ہے جب لیڈ اداکار لکڑی کا ہوتا ہے اور نہ کہ اتنا بڑا اداکار. الٹا سچ ہے عدالتی حکم . .

رونالڈ کی خالی پن ، اور اس سے انکار کرنے سے انکار کہ مقدمے کی سماعت کی بے وقوفی اس کو کس طرح متاثر کررہی ہے ، اس تصور کو فروخت کرنے میں مدد ملتی ہے۔. آپ کو یقین ہے کہ وہ صرف ایک عام جو گلی سے کھینچا گیا ہے ، ایک عام شخص کو “کھیل” نہیں ، جو وہ نہیں ہے ، جو وہ نہیں ہے. یہ دوسرے جورز کے ساتھ ایک اچھا برعکس فراہم کرتا ہے ، جن میں سے ہر ایک کی ایک خصوصیت ہوتی ہے جس کی وہ پوری سیریز میں اس کے ساتھ ملتی ہے اور کھیلتی ہے.

معاون کاسٹ آفس سطح کی اچھی ہے

جیوری کے ہر ممبر ، اور یہاں تک کہ اس معاملے میں شامل وکلاء اور مدعا علیہ بھی مزاحیہ ہیں اور ایک اور کام کی جگہ پر مذاق اڑاتے ہیں جو عوام کے ذریعہ محبوب ہے: . جب کہ یہ شو مائیکل اسکاٹ پر مرکوز تھا اور ، کم ڈگری تک ، جم ، پام ، اور ڈوائٹ تک ، اس نے اسٹینلے ، فیلس ، کریڈ ، انجیلا ، آسکر ، اور باقی جیسے معاون کرداروں کے گہرے بینچ سے فائدہ اٹھایا۔. عدالتی حکم . یہ حیرت کی بات نہیں ہونی چاہئے ، جیسا کہ .

. (اس کے مناظر جہاں وہ اپنی ایجاد کے ساتھ بیٹھنے کی کوشش کرتا ہے ، دونوں ہی ایک وین میں عدالت کے گھر اور جیوری پر ہی ، اس شو کا سب سے دلچسپ ہے اور ایک قسم کا مضحکہ خیز کمال حاصل کرتا ہے۔.) موسی نیرڈ نوح آہستہ آہستہ اس کے بڑھتے ہوئے احساس سے دوچار ہوجاتا ہے کہ اس کی گرل فرینڈ اس کے ساتھ دھوکہ دے رہی ہے ، جبکہ سینئر شہری بارب سوتے رہتے ہیں جبکہ مقدمے کی سماعت جاری ہے (یہ رونالڈ کا کام ہے کہ وہ اسے بیدار رکھنا ہے ، جو متاثرہ مزاح کے کئی ٹکڑے فراہم کرتا ہے).

رونالڈ اپنے ساتھی جورز کے ساتھ جیوری ڈیوٹی میں بیٹھا ہے۔

کیا میں نے آفیسر نکی کا ذکر کیا ، جس کے پاس ٹوڈ کے عجیب و غریب سلوک کے ساتھ یہ بات ہے اور صرف جمی بفیٹ کے مارگریٹاول میں اچھا کھانا چاہتا ہے؟? ? . انیز ہے ، جو دوپہر کے کھانے کا آرڈر دینے جیسے کاموں کے سب سے کم کاموں کا چارج سنبھالنا چاہتا ہے ، اور شان سینڈرز ، نااہل دفاعی وکیل جو فرائض کی بنیادی بنیادی چیز کو گڑبڑ کرتا رہتا ہے ، جیسے کام پر صحیح کیس فائل لانا۔. جبکہ عدالتی حکم.

جیمز مارسڈن… جیمز مارسڈن کے طور پر چمکتے ہیں

جیمز جیوری ڈیوٹی میں ایک جور کی طرف دیکھتے ہیں۔

. جیمز مارسڈن ، اداکار کے لئے مشہور ہیں ایکس مین اور فلمیں ، سالوں میں ان کا بہترین کردار ہے جیسے… جیمز مارسڈن. اداکاروں کے لئے خود کے مبالغہ آرائی والے ورژن کھیلنے کے لئے اس مقام پر یہ تھوڑا سا کلچ ہے (نیکولس کیج نے پچھلے سال ہی یہ کام کیا تھا بڑے پیمانے پر ٹیلنٹ کی ناقابل برداشت حکمت عملی) ، لیکن یہاں یہ کام کرتا ہے کیونکہ مارسڈن اپنی بی لسٹ کی حیثیت پر مذاق اڑانے سے نہیں ڈرتا ہے. اکثر “ایکس مین” کہا جاتا ہے مارسڈن کا ورژن یہ ثابت کرنے کے لئے بے چین ہے کہ وہ موجودہ (جعلی) پروجیکٹ کا اکثر حوالہ دے کر کہ وہ اس میں شامل ہے ، یلو اسٹون-.

وہ ایک خوفناک شخص بھی ہے جو شرمناک کسی بھی چیز کا الزام عائد نہیں کرنا چاہتا ہے جو اس کی شبیہہ کو داغدار کرسکتا ہے. . . . اس بٹ کے بارے میں کیا مضحکہ خیز ہے بیتاب جیمز رونالڈ کے لئے یہ زوال لے رہے ہیں ، مارسڈن اس بات کی نشاندہی کرنے کے لئے اپنے راستے سے ہٹ گئے تھے کہ واقعی رونالڈ ہی تھا جس نے بیت الخلاء کو روک لیا تھا اور اداکار نہیں جس نے سائکلپس کھیلا اور چیسی مزاح میں اداکاری کی۔ سیکس ڈرائیو. .

یہ حیرت انگیز طور پر لطیف اور میٹھا ہے

چار جورج جیوری ڈیوٹی میں جیوری باکس میں بیٹھے ہیں۔

, عدالتی حکم حیرت انگیز طور پر اچھ .ا مزاج ہے اور ، میں کہنے کی ہمت کرتا ہوں ، لطیف? . عدالتی حکمجب روونلڈ کو یہ یقینی بنانا پڑتا ہے کہ مقدمے کی سماعت کے دوران بارب جاگتا رہتا ہے. .

اس کے نتیجے میں ایک کم شو بارب فریب اور ٹرپی بنا دیتا ، لیکن اس کے بجائے, عدالتی حکم جب کبھی کبھی مقدمے کی سماعت ہوتی ہے تو اسے کبھی کبھار ہنسی آتی ہے. یہاں کی مزاحیہ ضروری نہیں ہے کہ بارب نے اس کے نظام میں منشیات پر کیا رد عمل ظاہر کیا ہے۔ بلکہ ، اس طرح سے رونالڈ نے بارب پر کیا ردعمل ظاہر کیا ، یہ جانتے ہوئے کہ اس کے سسٹم میں منشیات ہیں۔. یہ روایتی مزاحیہ سیٹ اپ کے لئے ٹھیک ٹھیک نقطہ نظر ہے ، اور یہ واضح نہ کرنے سے شو کو بہتر بناتا ہے.

عدالتی حکم اس کے مزاح کے پیچھے ایک مٹھاس بھی دکھاتا ہے ، اور اس کی بڑی وجہ رونالڈ کی وجہ سے ہے. جب بارب کے طرز عمل کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو ، وہ اسے چوہا نہیں کرتا ہے اور نہ ہی اسے ناپسند کرتا ہے۔ اس کے بجائے ، وہ جاگتے رہنے پر اسے مبارکباد پیش کرتا ہے. ٹوڈ کو ابتدائی طور پر ایک عجیب و غریب کے طور پر پیش کیا گیا ہے ، لیکن رونالڈ اسے اپنے بازو کے نیچے لے جاتا ہے اور اسے زیادہ معاشرتی طور پر سبکدوش ہونے کی ترغیب دیتا ہے. . چونکہ رونالڈ مذاق میں شامل نہیں ہے ، لہذا یہ اس کے رد عمل پر پہلے سے] من گھڑت بٹس ہیں جو شو کے لہجے کا تعین کرتے ہیں. .

جب آپ اسے دوسری بار دیکھتے ہیں تو یہ اور بھی بہتر ہے (یا تیسرا یا چوتھا)

رونالڈ اور جیمز مارسڈن جیوری ڈیوٹی میں مسکراہٹ۔

میں نے دھماکے سے ٹکراؤ کیا تھا میری ابتدائی گھڑی پر ، مقدمے کی پیشرفت سے لطف اندوز ہونا ، نئے کرداروں سے ملنا ، اور ان انوکھے طریقوں پر حیرت زدہ کرنا جو پروڈیوسر متعدد بیانیہ بناتے ہیں جو رونالڈ کی غیر افسانوی موجودگی کے گرد لپیٹتے ہیں۔. . ? تبادلہ خیال کے دوران? ? اور جب اسے پتہ چلتا ہے کہ ہر ایک کے ذریعہ جھوٹ بولا جاتا ہے تو رونالڈ کا کیا رد عمل ہوتا ہے?

شو کے میرے دوسرے دوبارہ دیکھنے پر ، میں نے یہ دریافت کیا عدالتی حکم, کسی بھی دوسرے عظیم کامیڈی کی طرح ، بار بار دیکھنے کے ساتھ بہت ساری خوشیوں کا انعقاد کرتا ہے. . بعض اوقات ، میں نے ایک اداکار کو تقریبا treak توڑنے والے کردار کو پکڑا کیونکہ ایک اور اداکار ان کی اصلاح کی مہارت سے بہت مضحکہ خیز تھا. (یہ سب سے زیادہ واضح ہے جب ہر ایک سے کہا جاتا ہے کہ وہ ٹم کے بارے میں اپنا تاثر دیں ، زخمی جرور جو قسط 2 میں رخصت ہوتا ہے.) سب سے اہم بات یہ ہے کہ ، میں نے حیرت کا اظہار کیا کہ اس شو میں کتنا اچھی طرح سے تعمیر کیا گیا ہے اور اس کی ہدایت کی گئی ہے. عدالتی حکم .

!

جیوری ڈیوٹی | تمام نئی سیریز | 7 اپریل کو آرہا ہے

عام طور پر آپ کو معیاری تفریح ​​کے لئے ادائیگی کرنا پڑتی ہے ، خاص طور پر اس دور میں ، لیکن عدالتی حکم . .

. اس شو میں بوسیدہ ٹماٹروں پر حیرت انگیز 98 ٪ سامعین کی درجہ بندی ہے. جب کہ میں عام طور پر اس قسم کی میٹرکس کو معیار کے اشارے کے طور پر نہیں رکھتا ہوں ، ‘معاملہ ، یہ ہے. یہ نایاب جدید مزاحیہ سیریز ہے جس کا نقاد ختم ہوگئے اور اب ایک قابل ستائش سامعین کے ذریعہ اس پر دوبارہ دعوی کیا جارہا ہے. میں اپریل کے آخر میں ایک دوپہر اس کے جادو کے نیچے گر گیا ، اور مجھے اس پر افسوس نہیں ہے. امکانات ہیں ، آپ بھی نہیں کریں گے.

سیزن 1 کا عدالتی حکم اب فریوی پر چل رہا ہے. ? .

ایڈیٹرز کی سفارشات

  • ٹاپ بوائے نیٹ فلکس کے سب سے زیادہ زیر اثر جرائم میں سے ایک ہے. یہاں آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے
  • . یہاں آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے
  • . یہاں آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے
  • ایمیزون فریوی پر 3 انڈرریٹڈ ٹی وی شوز آپ کو ستمبر میں دیکھنا چاہئے
  • یہ سلسلہ نیٹ فلکس کا اب سب سے مشہور مزاحیہ کتاب شو ہے. یہاں آپ کو اسے کیوں دیکھنا چاہئے

عدالتی حکم . اسے دوسرا سیزن نہیں ملنا چاہئے.

شو کا جادو یہ ہے کہ اس کے پاس ابھی تک کوئی فارمولا نہیں ہے.

کی کاسٹ

, آخری ٹی وی شو کی طرح لگتا تھا جس کی میں اپنی واچ لسٹ میں شامل کرنا چاہتا ہوں. . 11 اداکار ، ”ایک ٹیگ لائن کی شریگ پڑھیں. بل بورڈز پر زیادہ تر چہروں کو بور یا حیرت زدہ نظر آیا. اور اس کے علاوہ ، فریوی ، ایمیزون کی اشتہار سے تعاون یافتہ اسٹریمنگ سروس ، میرے جانے والے پلیٹ فارم میں سے ایک نہیں تھی. مجھے یقین تھا کہ شو فراموش کرنے والا ہوگا.

میں کتنا غلط تھا. عدالتی حکمmost ایک سیریز جس میں زیادہ تر نامعلوم اداکار اداکاری کرتے ہیں ، جو بڑے پیمانے پر نامعلوم اسٹریمر پر چھین لیتے ہیں۔. ایک جعلی کمرہ عدالت کے اندر قائم ، اس شو میں رونالڈ کی پیروی کی گئی ہے ، جو ایک لڑکا ہے جس کا خیال ہے کہ وہ جیوری ڈیوٹی کے بارے میں ایک دستاویزی فلم میں حصہ لے رہا ہے لیکن جو حقیقت میں اداکاروں نے گھیر لیا ہے جس نے اسے آہستہ آہستہ حیرت انگیز منظرنامے میں شامل کیا ہے۔. جیمز مارسڈن نے اپنے آپ کا ایک گندگی کا ورژن ادا کیا ہے جو رونالڈ سے آڈیشن کے لئے اوور دی ٹاپ لائنز چلانے میں مدد کرنے کے لئے کہتا ہے۔. ٹوڈ نامی ایک سماجی طور پر عجیب و غریب جور (ڈیوڈ براؤن نے ادا کیا) جب جیوری کو الگ کیا جاتا ہے تو رونالڈ کے ہوٹل کے کمرے کا پڑوسی بن جاتا ہے. میک نوح (میککی لیپر) نے ایک ساتھی جور ، جینی (ایڈی موڈیکا) کو ونگ کرنے کے لئے ونگ مین کی حیثیت سے رونالڈ کو بھرتی کیا. . وہ اس کی لچک کو تمام بے وقوفی پر جانچیں گے ، “اور پھر ہم جائیں گے ،‘ ارے ، یہ سب جعلی تھا!’… امید ہے کہ اسے ذہنی خرابی نہیں ہوگی.”خوش قسمتی سے سب کے لئے ، رونالڈ نے ایسا نہیں کیا. اس کے بجائے ، نتیجہ حصہ ہے ٹرومین شو, حصہ ریہرسل, حصہ دفتر, گنڈااور تمام لذت بخش.

عدالتی حکم . جسٹ واچ کی ایک رپورٹ کے مطابق ، یہ شو اپریل میں اس کے اختتام کا سب سے مقبول اسٹریمنگ سیریز تھا ، جس نے نیٹ فلکس کے مقابلے میں زیادہ ناظرین کو پکڑ لیا۔ اور سفارتکار. اس دوران رونالڈ ، ریان رینالڈس کے ساتھ ایک اشتہار میں نظر آیا. شو کی فتح کو دیکھتے ہوئے ، پروڈیوسروں نے دوسرے سیزن کے امکان کو چھیڑا ہے۔ انہوں نے بتایا قسم کہ ان کے تصور کے بہترین پہلو “لامحدود تکرار قابل ہیں.”لیکن جتنا سچ ہوسکتا ہے-ماضی میں ایک اور دھوکہ دہی سے چلنے والی سیریز ، جیسے اسپائک , متعدد موسموں کے لئے بھاگ گیا – زیادہ تخلیق کرنا عدالتی حکم شرم کی بات ہوگی.

بہر حال ، شو کی زیادہ تر کامیابی کا انحصار کاسٹ کے ساتھ رونالڈ کی حیرت انگیز طور پر چمی کیمسٹری پر تھا۔ یہ ایک ایسا واقعہ ہے جس کا سیزن کے اختتام نے انکشاف کیا ، یہاں تک کہ پروڈیوسروں کو حیرت سے بھی لے لیا۔. رونالڈ اکثر ہر صورتحال کو تیز تر لے کر تیار شدہ بے ہوشی کو اور بھی دل لگی بنا دیتا ہے. ہاں ، وہ جانتا تھا کہ اسے فلمایا جارہا ہے ، لیکن صرف کورٹ ہاؤس میں اور جعلی دستاویزی فلم کے لئے “انٹرویوز” ٹیپ کرتے ہوئے. پوشیدہ کیمروں نے شو کے کچھ بہترین لمحات – نامیاتی ، غیر اسکرپٹ مناظر اٹھائے جو اس کی الجھن کے باوجود رونالڈ کے شائستہ پر منحصر ہیں۔. مثال کے طور پر ، وہ غیر ضروری ایجادات کی تعمیر کے لئے ٹوڈ کے فن کو قبول کررہا تھا ، حالانکہ ٹوڈ کا واضح طور پر پریشان کن موجودگی کا ارادہ تھا۔. (اس کے گیجٹ ، جیسے مصنوعی کان جو بلوٹوتھ ڈیوائس کے طور پر دوگنا ہوجاتا ہے ، عدالتی کارروائی میں خلل ڈالتا تھا.) رونالڈ نے ٹوڈ کو دیکھنے کے لئے مدعو کیا ایک کیڑے کی زندگی اس کے ساتھ ، کسی بھی طرح کی دوستی کی بجائے دوستی کو بڑھانا. بار بار ، اس شو نے رونالڈ کو اکسانے کی کوشش کی ، اور بار بار ، رونالڈ بے ہنگم رہا: جب اداکار نے رونالڈ کا بیت الخلا “بھرا ہوا” تھا تو اس نے مارسڈن کے لئے کھیل کا احاطہ کیا۔. اس نے نوح کو جینی کے ساتھ مل کر کافی اعتماد حاصل کرنے میں مدد کی. یہاں تک کہ اس نے ناگوار مقدمے کی سماعت کی – جس میں ایک انتہائی خراب متحرک متحرک ری اینکیٹمنٹ ویڈیو شامل تھی جس کی وجہ سے کچھ کاسٹ ممبران نے کیمرہ پر کردار کو توڑ دیا۔.

کا “لامحدود دہرانے والا” سیٹ اپ عدالتی حکم آسان ہے: تفریح ​​کے لئے غیر معمولی منظرناموں پر ردعمل ظاہر کرنے میں ایک عام شخص کو دبائیں. لیکن رونالڈ کے رد عمل – جو اس کے آس پاس کی دشمنیوں سے زیادہ گدگدی ہوئی ہیں ، نے اس شو کو تبدیل کردیا ، جس سے اسے ایک میٹھا لہجہ دیا گیا۔. کاسٹ نے اس کے ساتھ حقیقی دوستی قائم کرکے اور کچھ بیانیہ موڑ کو نرم کرکے ، اس کے ساتھ مزید بیوقوف بنانے کی کوشش کرنے کی بجائے اس کے ساتھ اس کے ساتھ مل کر اس کے ساتھ اس کی مہربانی کا جواب دیا۔. رونالڈ کے بغیر, صرف ایک اور مذاق کا شو ہوتا. اس کے ساتھ ، یہ ایک ہینگ آؤٹ سیریز بن گئی جس نے غور کیا کہ لوگ اپنے حالات کے باوجود کس طرح رابطہ قائم کرسکتے ہیں.

یہ کہنا نہیں ہے عدالتی حکم’کی منصوبہ بند مزاحیہ دھڑکن فلیٹ گر گئی. . لیکن اس شو کے دلکشی کا زیادہ تر حصہ اس بات سے سامنے آیا ہے کہ اس نے روز مرہ کی کارروائی کے بارے میں رونالڈ کے یکساں طور پر حیرت زدہ رویے کی عکس بندی کرنا شروع کردی ، جس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ جیوری ڈیوٹی کے سب سے زیادہ غیر سنجیدہ عناصر بھی کتنے مضحکہ خیز ہوسکتے ہیں۔. جب میں ایک جورور ، نرم بولنے والے کین (رون سونگ) نے اس معاملے کی تازہ ترین پیشرفتوں کی وضاحت کرنے کے لئے ایک حد سے زیادہ پیچیدہ مشابہت پیش کی تو میں زور سے ہنس پڑا ، جبکہ پس منظر میں ، ایک بور مارسڈن ایک نشان گھماؤ کے ذریعہ خود کو تفریح ​​کرنے کی کوشش کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔.

مزید بنانا عدالتی حکم . . عدالتی حکم’نوائری نے رونالڈ کو اندھیرے میں رکھنے میں بھی مدد کی. پورے سیزن میں ، رونالڈ نے یہ آواز اٹھائی کہ اسے کیسا محسوس ہوتا ہے جیسے وہ حقیقت ٹی وی کا مشاہدہ کر رہا ہے ، لیکن اس نے کبھی بھی اس سوچ پر عمل نہیں کیا کیونکہ ، ٹھیک ہے۔, عدالتی حکم ابھی تک نشر نہیں ہوا تھا. اسے یہ بھی اندازہ نہیں تھا کہ سیریز کے اختتام پر اسے اپنی پریشانی کے لئے ، 000 100،000 سے نوازا جائے گا۔ یہ ایک انعام جو محسوس ہوتا ہے لیکن اس سے کسی کو کسی اور سیزن کے بغیر کسی الٹیرئیر مقصد کے بغیر کاسٹ کرنا مشکل بنائے گا۔. میں پہلے ہی گھبرا گیا ہوں کہ رونالڈ دودھ شیک بتھ پر جا رہا ہے. میں مستقبل کے کسی بھی مرکزی کردار کے حقیقی ارادوں سے بھی پہلے سے ہی شکوک و شبہات ہوں گا.

عدالتی حکم . ہوسکتا ہے کہ پروڈکشن اسی طرح کے نتائج پیدا کرنے کے ل its اپنی معدنیات سے متعلق حکمت عملی کو جرمانہ کرسکے ، لیکن اس طرح کا شو جتنا زیادہ چلتا ہے ، اس کا پیغام اتنا ہی گھل مل جاتا ہے. ابھی سیریز سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ کوئی بھی ہیرو ہوسکتا ہے. اس خیال کو زیادہ سے زیادہ کرنا آسانی سے اسے کسی چیز میں تبدیل کر سکتا ہے ، جس کی پیش گوئی کی جاسکتی ہے. اس طرح کا حکم یقینی طور پر کمرہ عدالت میں ضروری ہے – صرف جعلی نہیں.