ٹیکٹوک آٹو کیپشنز: ان کو کس طرح اور کیوں استعمال کیا جائے ، 3 طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے ٹیکٹوک پر کیپشن کو کیسے تبدیل کیا جائے

3 طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے ٹیکٹوک پر کیپشن کو کیسے آن کریں

Contents

اگر آپ یہاں موجود ہیں تو ، ہمیں شاید یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہوگی کہ ٹیکٹوک کیا ہے. تاہم ، ہر ایک آسان ٹول سے واقف نہیں ہے جو آٹو کیپشن ہے.

ٹیکٹوک آٹو کیپشن: ان کو کس طرح اور کیوں استعمال کیا جائے

ٹِکٹوک کے آٹو کیپشن سوشل ویڈیو کو ہر ایک کے ل more زیادہ قابل رسائی بناتے ہیں ، نہ کہ صرف وہ لوگ جو بہرے اور سماعت میں سخت ہیں.

سیم لورون 14 نومبر ، 2022
فہرست کا خانہ

ہم سب وہاں موجود ہیں: جب آپ کسی کی بات کرنے کی ویڈیو سامنے آتی ہے تو آپ خاموش موڈ پر اپنے فون کے ساتھ اپنے صفحے کے ذریعے اپنے صفحے کے ذریعے سکرول کر رہے ہیں. آپ جاننا چاہتے ہیں کہ وہ کیا کہہ رہے ہیں ، لیکن پڑھنے کے لئے کوئی عنوان نہیں ہے. اور چونکہ آپ کے ہیڈ فون تک پہنچنے میں نہیں ہیں ، لہذا آپ سکرول کرتے رہتے ہیں.

اگر آپ ایک تخلیق کار یا سوشل میڈیا مارکیٹر ہیں تو ، یہ وہ تجربہ نہیں ہے جو آپ چاہتے ہیں کہ آپ اپنے پیروکاروں کو حاصل کریں. لوگوں کی توجہ حاصل کرنے کے ل your ، آپ کے مواد کو تمام سامعین تک قابل رسائی ہونے کی ضرورت ہے. اسی جگہ تک ٹِکٹوک آٹو کیپشن کھیل میں آتے ہیں.

ٹِکٹوک نے سب سے پہلے ان لوگوں کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے اپنی آٹو کیپشن کی خصوصیت متعارف کرائی جو بہرے اور سماعت میں سخت ہیں. لیکن بند کیپشن کر سکتے ہیں اور ٹیکٹوک پر ہر ایک کے لئے بہتر صارف کا تجربہ پیدا کرنے کے لئے کسی بڑے اقدام کے حصے کے طور پر استعمال کیا جائے.

شروع کرنے میں آپ کی مدد کے لئے ، یہاں ہے آپ کے ٹیکٹوک ویڈیوز میں کیپشن کیسے اور کیوں شامل کریں .

بونس: ہمارے استعمال کریں مفت ٹیکٹوک منگنی کی شرح کیلکولیٹو آر اپنی منگنی کی شرح کو 4 طریقے تیزی سے معلوم کرنے کے لئے. کسی بھی سوشل نیٹ ورک کے لئے-پوسٹ پوسٹ کے بعد یا پوری مہم کے لئے اس کا حساب لگائیں.

ٹیکٹوک آٹو کیپشن کیا ہیں؟?

ٹیکٹوک آٹو کیپشنز سب ٹائٹلز ہیں جو خود بخود کسی ویڈیو پر تیار اور ڈسپلے ہوجاتے ہیں تاکہ صارف آڈیو ٹرانسکرپٹ پڑھ سکے۔.

تو آج میں یہ خوبصورت کریمی مشروم بنا رہا ہوں

صارفین کو مواد پڑھنے یا سننے کی اجازت دے کر. .

تخلیق کار مواد کی تخلیق کے عمل کے دوران اس خصوصیت کو قابل بنا سکتے ہیں اور یہاں تک کہ اشاعت سے پہلے درستگی کے عنوانوں میں بھی ترمیم کرسکتے ہیں. ناظرین کے پاس بھی سب ٹائٹلز کو آن یا آف کرنے کا اختیار ہے. آئیے دونوں معاملات کے لئے اس خصوصیت کو کس طرح مرتب کریں.

ٹیکٹوک آٹو کیپشن کا استعمال کیسے کریں

. .

ٹِکٹوک سب ٹائٹلز کو بطور تخلیق کار استعمال کرنا

خوش قسمتی سے مصروف تخلیق کاروں اور سوشل میڈیا مینیجرز کے لئے ، ٹکٹوک کی آٹو کیپشن کی خصوصیت مواد تخلیق کے عمل کے دوران سب ٹائٹلز کو شامل کرنا اور اس میں ترمیم کرنا آسان بناتی ہے۔. یہاں کیسے ہے:

1. عنوان اسکرین کے دائیں جانب بٹن.

ٹیکٹوک پر کیپشن کا بٹن

ٹیکٹوک ویڈیو میں کسی بھی آڈیو کو خود بخود نقل کرے گا. اگر آپ متن کی مقدار کو کم کرنا چاہتے ہیں جس میں آپ کو ترمیم کرنا پڑے گی تو ، واضح تقریر کے ساتھ ویڈیوز اپ لوڈ کرنے کی پوری کوشش کریں اور جتنا ممکن ہو پس منظر کے کم شور.

2. ایک بار جب ٹیکٹوک آپ کے عنوان کو تیار کرتا ہے تو ، درستگی کے ل it اس کا جائزہ لیں. کیا اس نے پس منظر کی آوازیں اٹھائیں؟? کیا آپ ایک بہت سارے فلر الفاظ دیکھ رہے ہیں جو آپ صاف کرنا چاہتے ہیں?

اسے پسینہ مت کرو. آٹو تیار کردہ سب ٹائٹلز میں ترمیم کرنے کے لئے آپ پنسل آئیکن پر ٹیپ کرسکتے ہیں.

میں تصور کرسکتا ہوں ہاں

ٹیکٹوک پر کیپشن میں ترمیم کریں

3. جب آپ ترمیم کرتے ہو تو بچائیں کو دبائیں ، اور آپ کے عنوان ڈسپلے کرنے کے لئے تیار ہیں.

ٹیکٹوک پر سب ٹائٹلز کو چالو کرنا صرف تخلیق کاروں تک ہی محدود نہیں ہے. بطور ناظرین ، آپ کے پاس ویڈیوز دیکھنے کا اختیار بھی ہے جس میں کیپشن آن یا آف کے ساتھ ہیں. شروع کرنے کے لئے ان اقدامات پر عمل کریں:

1. .

ایسا کرنے کے لئے ، اپنے پاس جائیں ترتیبات اور رازداری اور اس پر ٹیپ کریں رسائ ٹیب. یہاں آپ کو اختیار نظر آئے گا . یقینی بنائیں کہ بٹن آن ہے.

قابل رسا ہمیشہ خود سے تیار کردہ عنوانات دکھاتا ہے

اس خصوصیت کو فعال کرنے کے ساتھ ، آپ کو ٹیکٹوک ویڈیوز پر سب ٹائٹلز دیکھنے کے ل any کوئی اضافی اقدامات کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی جو آٹو کیپشن کے ساتھ بنائے گئے تھے۔. لیکن کیا ہوگا اگر آپ کوئی ویڈیو دیکھ رہے ہیں اور عنوانوں کو دیکھنے کے بارے میں اپنا خیال بدلنے کے ل. ہوگا? یا کیا ہوگا اگر سب ٹائٹلز آپ جس ویڈیو کو دیکھنا چاہتے ہیں اس کا ایک حصہ احاطہ کریں?

پریشان نہ ہوں – یہاں تک کہ اس خصوصیت کو آن کرنے کے باوجود ، آپ کے پاس انفرادی ٹیکٹوک ویڈیوز پر سب ٹائٹلز کو بند کرنے کا اختیار ہے.

2. ٹیکٹوک کیپشن کو آف کرنے کے لئے ، ٹیپ کریں سب ٹائٹلز آپ جس ویڈیو کو دیکھ رہے ہیں اس پر. “کیپشن چھپانے” کا آپشن پاپ اپ ہوجائے گا.

ان لوگوں کو چیخیں جو پراسرار ہونے میں اچھے ہیں

3. اگر آپ سب ٹائٹلز کو دوبارہ آن کرنا چاہتے ہیں تو ، بس اس پر تھپتھپائیں عنوان بٹن اور وہ دوبارہ ظاہر ہوں گے.

سب ٹائٹلز کو دوبارہ آن کریں: پراسرار ہونے کی وجہ سے

بنانا. نظام الاوقات. شائع کریں. مشغول. پیمائش. جیت.

?

اولین اور اہم ترین, سامعین کی ایک وسیع اقسام کے لئے. اور آپ کے سوشل میڈیا مواد کو شامل کرنا ایک معیار ہے جس پر تمام مارکیٹرز کو مشق کرنی چاہئے.

کیا آپ کو اپنے ویڈیوز میں سب ٹائٹلز شامل کرنے کی ضرورت ہے؟? . لیکن اس قدم کو چھوڑنے کا مطلب یہ ہوسکتا ہے کہ آپ ایسے سامعین کو چھوڑ رہے ہیں جو بصورت دیگر آپ کے مواد سے لطف اندوز اور مشغول ہوں گے. اگر آپ چاہتے ہیں کہ زیادہ سے زیادہ لوگ آپ کے ٹیکٹوک ویڈیوز کا استعمال کریں ، تو دیکھنے کے تجربے کو ہر ممکن حد تک آسان اور خوشگوار بنائیں کیپشن شامل کرکے.

رسائ کے علاوہ ، کیپشن صارفین سے ملنے میں مدد کرتے ہیں جہاں وہ ہیں. , چاہے پہلے سے طے شدہ ہو یا رازداری کی وجوہات کی بناء پر. لہذا یہ سمجھنا محفوظ ہے کہ جب آپ کا ویڈیو آپ کے صفحے کے لئے کسی کے پاس پاپ ہوجاتا ہے تو ، وہ شاید خاموش موڈ میں دیکھ رہے ہوں گے اور اگر وہ سیاق و سباق کو فوری طور پر نہیں سمجھتے ہیں تو اسکرولنگ جاری رکھیں گے۔. لوگوں کو مشغول رکھنے اور ناظرین کو بڑھانے کے ل your ، آپ کے ویڈیوز کو سب ٹائٹلز کی ضرورت ہے.

اس کے علاوہ ، ایک مصروف سوشل میڈیا منیجر کی حیثیت سے ، کوئی بھی چیز جو آپ کا وقت بچاسکتی ہے وہ گیم چینجر ہے. . اور ترمیم پر کم وقت خرچ کرنے کے ساتھ ، آپ عمل کے تفریحی حصوں پر توجہ مرکوز کرسکتے ہیں ، جیسے پیروکاروں کے ساتھ تخلیق ، منصوبہ بندی اور مشغول ہونا۔. اس سے بھی زیادہ وقت بچانے کے لئے ، اپنے مواد کو شیڈول کرنے اور اپنے مواد کو ایک ہی جگہ پر منظم کرنے کے لئے ایک پلیٹ فارم کا استعمال کریں.

آپ بھی کر سکتے ہیں اپنے فون سے اپنے ٹیکٹوک ویڈیوز کا نظم و نسق کرنے کے لئے ہٹسوائٹ کا استعمال کریں

ٹیکٹوک آٹو کیپشن کے بارے میں اکثر پوچھے گئے سوالات

?

ٹیکٹوک پر آٹو تیار کردہ کیپشن سب ٹائٹلز ہیں جو آڈیو سے نقل کیے جاتے ہیں اور آپ کے ویڈیو پر ظاہر ہوتے ہیں.

میں ٹیکٹوک پر آٹو سب ٹائٹلز کو کیسے چالو کروں؟?

ٹیکٹوک پر آٹو کیپشن کی خصوصیت کو چالو کرنے کے لئے ، اپنی طرف بڑھیں ترتیبات اور رازداری قابل رسائ ٹیب. کرنے کے لئے.

جب آپ اپنے ویڈیوز پر سب ٹائٹلز استعمال کریں?

مختصر جواب? ہمیشہ. لیکن اگر آپ اسے شروع کرنے کے لئے تنگ کرنا چاہتے ہیں تو ، یہاں کچھ ویڈیو فارمیٹس ہیں جن میں بہت ساری باتیں شامل ہیں اور آٹو کیپشن سے فائدہ اٹھائیں گے۔

  • ایک ٹیوٹوریل یا ویڈیو کس طرح
  • زندگی کی ویڈیوز میں ایک دن
  • وضاحت کنندہ ویڈیوز

آپ ٹیکٹوک پر آٹو کیپشن کو کس طرح ٹھیک کرتے ہیں؟?

. .

میں ٹیکٹوک پر کیپشن کیسے بند کروں؟?

ترتیبات اور رازداری, تھپتھپائیں رسائ ٹیب اور سوئچ ہمیشہ خود سے تیار کردہ عنوان دکھائیں آف کرنا. آپ بند عنوانوں کو ٹیپ کرکے اور “کیپشن کو چھپانے” پر کلک کرکے انفرادی ویڈیوز پر سب ٹائٹلز بھی بند کرسکتے ہیں۔.”

ہٹسوائٹ کا استعمال کرتے ہوئے اپنے دوسرے سوشل چینلز کے ساتھ ساتھ اپنی ٹِکٹک کی موجودگی کو بڑھاؤ. بہترین وقت کے لئے پوسٹس کا شیڈول اور شائع کریں ، اپنے سامعین کو مشغول کریں ، اور کارکردگی کی پیمائش کریں-سب ایک آسان استعمال میں ڈیش بورڈ سے لے کر. .

ہٹسوائٹ کے ساتھ تیزی سے ٹیکٹوک پر اگیں

شیڈول پوسٹس ، تجزیات سے سیکھیں ، اور ایک ہی جگہ پر تبصروں کا جواب دیں.

3 طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے ٹیکٹوک پر کیپشن کو کیسے آن کریں

.

ایڈ لائبریری دیکھیں

ٹیکٹوک پر کیپشن کو کیسے آن کرنے کا طریقہ – انہیں کیوں اور کیسے شامل کیا جائے

آپ ایک مقامی کیفے میں آرام کر رہے ہیں اور ٹِکٹوک ویڈیوز اور میمز کی اپنی روزانہ کی خوراک کے ذریعے سکرول کر رہے ہیں. . یہ ہر وقت ہوتا ہے ، اور سرشار ٹیکٹوک تخلیق کاروں اور ناظرین کے لئے یکساں طور پر کوئی تفریح ​​نہیں ہے.

اچھی خبر یہ ہے کہ صارفین ٹیکٹوک ویڈیو سب ٹائٹلز کو جلدی اور آسانی سے تیار کرسکتے ہیں. .

اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے ، آئیے آپ اپنے ویڈیوز میں ٹکٹوک آٹو کیپشن کو کیوں اور کیسے شامل کریں.

ٹیکٹوک کیپشن کیا ہیں اور وہ کیوں اہم ہیں؟?

اگر آپ یہاں موجود ہیں تو ، ہمیں شاید یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہوگی کہ ٹیکٹوک کیا ہے. تاہم ، ہر ایک آسان ٹول سے واقف نہیں ہے جو آٹو کیپشن ہے.

ٹیکٹوک آٹو کیپشنز صرف خودکار متن یا سب ٹائٹلز ہیں جو ویڈیو پر تیار اور دکھائے جاتے ہیں. جیسا کہ ناظرین کے مطابق ہوتے ہیں ، وہ آپ کے آڈیو ٹرانسکرپٹ کو حقیقی وقت میں دیکھتے ہیں اور پڑھتے ہیں ، اور انہیں بغیر کسی آواز کے اپنے ویڈیو مواد کے ساتھ ساتھ پیروی کرنے دیتے ہیں۔.

اگرچہ بہت سارے ٹیکٹوک کیپشنز کو نظرانداز کرتے ہیں ، وہ کسی بھی کامیاب ٹیکٹوک حکمت عملی کا ایک اہم جزو ہیں. آئیے مزید سمجھتے ہیں کہ آٹو کیپشن کیوں اور کیسے شامل کریں:

ویڈیو کی رسائ کو بڑھاتا ہے – خود کار طریقے سے کیپشنوں کو سخت سننے اور غیر ملکی ناظرین کو آپ کے ٹیکٹوک ویڈیوز کو سمجھنے اور لطف اندوز ہونے دیتے ہیں. اس سے مواد کی رسائ میں اضافہ ہوتا ہے ، جس سے اسے ہر ممکن حد تک شامل کیا جاتا ہے.

صارف کے تجربے کو بہتر بناتا ہے – ہر کوئی ٹیکٹوک ویڈیو دیکھنے کے لئے اپنے ائرفون نہیں رکھنا چاہتا ہے. .

SEO کے ساتھ مدد کرتا ہے – اگر آپ کے ٹیکٹوک ویڈیوز میں باؤنس کی اعلی شرح ہے (جب صارفین جلدی سے ویڈیو سے دور ہوجاتے ہیں) تو آٹو کیپشن لوگوں کو رہنے میں مدد فراہم کرسکتی ہے. .

ٹیکٹوک پر کیپشن کو کیسے تبدیل کریں

ٹیکٹوک آٹو کیپشن شامل کرنا 1-2-3 کی طرح آسان ہے.

ٹیکٹوک آٹو کیپشنز کی خصوصیت کا استعمال کریں

یہ ٹِکٹوک کی بلٹ ان کیپشن فیچر ہے ، جو آپ کے ویڈیوز کے ساتھ خودکار کیپشن تیار کرتی ہے. اگرچہ یہ کامل نہیں ہے اور اکثر پروف ریڈنگ کی ضرورت ہوتی ہے ، اس سے وقت کی بچت ہوتی ہے اور آپ کو خود ہی آٹو کیپشنوں کو فعال کرنے دیتا ہے.

  1. اپنا ویڈیو ریکارڈ کریں یا اپ لوڈ کریں

. ایپ پر کلک کریں ، اور دبائیں ریکارڈ آئیکن ایک نئی ویڈیو پر قبضہ کرنے یا منتخب کرنے کے لئے اپ لوڈ کریں ایک اپ لوڈ کرنے کے لئے آئکن. اس کے بعد ، پر کلک کریں سرخ یا اگلا بٹن, جس کا انحصار اس بات پر ہے کہ آیا آپ نے اپنی ویڈیو کو ریکارڈ کیا یا اپ لوڈ کیا.

رضامندی کے فارم سے اتفاق کریں ، اور دبائیں ‘ٹھیک ہے’. اس سے ٹیکٹوک کو خود بخود آپ کے آڈیو کو سب ٹائٹلز میں نقل کرنے کا اہل بناتا ہے.

ٹیکٹوک آٹو کیپشنز کی خصوصیت

  1. اپنے ٹیکٹوک ویڈیو پر آٹو کیپشن کو فعال کریں

پریس اور ٹوگل ‘آٹو تیار کردہ عنوانوں کو اجازت دیں’ اسے آن کرنے کے دائیں طرف.

ٹیکٹوک مزید اختیارات کے عنوان سے

  1. اپنے پیدا کردہ عنوانوں کو ڈبل چیک کریں

جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے ، ٹیکٹوک آٹو کیپشن کی خصوصیت آسان ہوسکتی ہے ، لیکن یہ فول پروف ہونے سے دور ہے. .

اشاعت سے پہلے غلطیوں کو کم سے کم کرنے کے لئے ، ٹیکٹوک کے ذریعہ تیار کردہ عنوانوں کو ہمیشہ ڈبل چیک کریں.

. . ایک بار جب آپ کا ویڈیو تصویر کامل ہوجائے تو ، محفوظ کریں اور اپنے ویڈیو کو دنیا میں پوسٹ کریں.

بطور ناظرین ٹیکٹوک کیپشن کو چالو کرنا

. ناظرین اب بھی سننے کے بغیر ویڈیو سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں. اپنے پسندیدہ ویڈیوز میں آٹو تیار کردہ سب ٹائٹلز کو شامل کرنے کے لئے ، مندرجہ ذیل کام کریں:

  1. یقینی بنائیں کہ آٹو کیپشن کی خصوصیت کو تبدیل کیا گیا ہے

اگر آپ عنوانوں کو قابل نہیں بناتے ہیں تو ٹیکٹوک متن تیار نہیں کرسکتا. اسے آن کرنے کے لئے ، صرف اپنا اپ لوڈ یا ریکارڈ شدہ ویڈیو منتخب کریں اور ‘مزید اختیارات’ دبائیں۔. قابل بنائیں ‘آٹو تیار کردہ عنوانوں کی اجازت دیں’ اور جب تک فنکشن بند نہیں ہوتا ہے تب تک یہ سب ٹائٹلز تیار کرتا رہے گا۔.

بطور ناظرین ٹیکٹوک کیپشن کو چالو کرنا

  1. عنوانوں کو غیر فعال کرنے یا عنوانوں کو چھپانے کا طریقہ

ایسے اوقات ہوتے ہیں جو آپ کو آٹو کیپشنز ظاہر کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی ، لہذا آپ انہیں آف کرسکتے ہیں. فنکشن کو غیر فعال کرنے کے لئے صرف ‘آٹو تیار کردہ عنوانوں کی اجازت دیں’ کو بائیں طرف ٹوگل کریں.

اگر آپ کی پوسٹ کردہ ٹیکٹوک ویڈیو میں عنوانات کی غلطیاں ہیں تو کیا کریں

دوسرے ویڈیو عناصر پر اتنا توجہ مرکوز کرنا بہت عام ہے (ای).جی ، اسٹوری لائن ، وقت کی لمبائی ، موسیقی ، وغیرہ) کہ آپ کیپشن غلطیوں سے محروم ہوجاتے ہیں. کبھی کبھی ، بہت سے لوگ عنوانوں کو مکمل طور پر شامل کرنا بھول جاتے ہیں.

بدقسمتی سے ، جو ٹیکٹوک ویڈیوز رکھتے ہیں وہ ویڈیو شائع ہونے کے بعد عنوانوں کو نہیں ہٹا سکتے یا ان میں ترمیم نہیں کرسکتے ہیں. دکھائے جانے والے عنوان ویڈیو کا حصہ ہیں ، یعنی آپ کو الگ الگ کیپشن کے ساتھ ایک نیا حذف کرنا ہوگا اور ایک نیا بنانا ہوگا. یقینا ، یہ ایک مشکل فیصلہ ہے اگر آپ کی پوسٹ میں پہلے ہی بہت سارے نظارے ، پسند اور تبصرے ہیں.

یہ یقینی بنانے کے لئے کہ ایسا نہیں ہوتا ہے ، اپنے عنوانوں کو دوگنا جانچ پڑتال کرنے کے لئے ہمیشہ ایک دو منٹ (یا اس سے بھی زیادہ) لگائیں. !

ویڈیو کیپشن کو شامل کرنے کے لئے کیپشننگ سافٹ ویئر کا استعمال کیسے کریں

زندگی کی زیادہ تر چیزوں کی طرح ، کام کو انجام دینے کے لئے ایک سے زیادہ راستے ہیں. آٹو سب ٹائٹلز کے معاملے میں ، آپ اپنے عنوانوں کے لئے تیسری پارٹی کا سافٹ ویئر استعمال کرسکتے ہیں. ان میں سے کچھ ترمیم کرنے والی ایپس میں شامل ہیں:


ذیل میں مندرجہ ذیل اقدامات ہیں جو کیپشننگ سافٹ ویئر کو استعمال کرنے کا طریقہ سیکھنے کے لئے ہیں:

اگر آپ کے ذہن میں کوئی خاص عنوان دینے والا سافٹ ویئر ہے تو ، اسے پہلے ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کریں. ہم مشورہ دیتے ہیں کہ ہر سافٹ ویئر کے اپنے فوائد ہوں کیونکہ ہر سافٹ ویئر کے اپنے فوائد ہیں.

. کچھ سافٹ ویئرز کو ویڈیو اپ لوڈ کی ضرورت نہیں ہوتی ہے ، جو آپ کا وقت بچاسکتی ہے. ایک بار اپنے کیمرہ رول سے اپ لوڈ ہونے کے بعد ، ذیلی عنوانات تیار کرنے کے لئے جنریٹ کیپشن آئیکن پر تلاش کریں اور کلک کریں.

. اپنے جائزے کے دوران ، اپنے عنوانوں میں ترمیم اور فارمیٹ کرنے کے لئے اپنے سافٹ ویئر کے مخصوص ٹولز کا استعمال کریں. .

اپنے ویڈیو کو اپنے آلے پر برآمد کریں اور ڈاؤن لوڈ کریں ، اور یہ آپ کے کیمرہ رول میں محفوظ ہوگا. ایک بار تیار ہونے کے بعد ، ٹیکٹوک کھولیں اور اپنے ویڈیو کو اپ لوڈ کرنے کے لئے + آئیکن منتخب کریں. اس کے بعد ، ویڈیوز دیکھنا پسند کرنے والوں کے ل your اپنے انوکھے اور عنوانات میں شامل مواد کا اظہار کرنے کے لئے پوسٹ بٹن کو دبائیں!

آٹو کیپشن کو یقینی بنانے کے لئے نکات درست ہیں

اگرچہ خودکار ویڈیو کیپشن کا جائزہ لینا ضروری ہے ، لیکن کچھ روک تھام کے اقدامات کرنے سے پہلی جگہ کیپشن کی درستگی میں اضافہ ہوسکتا ہے۔.

صاف صاف بولیں – واضح طور پر بولنا دوسروں کے لئے مشکل اور آسان ہوسکتا ہے. .

پس منظر کے شور کو کم سے کم کریں – . .

اپنی زبان کی ترتیبات کو چیک کریں – اگر آپ متعدد زبانیں بولتے ہیں تو ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کی زبان کی ترتیبات آپ جس زبان میں بول رہے ہیں اس کو دکھائیں.

متن کے بڑے بلاکس سے پرہیز کریں – . اگر ممکن ہو تو طویل تقاریر سے بچنے کی کوشش کریں ، اور اس کے بجائے اپنے پیغام کو ظاہر کرنے کے لئے مختصر عنوانوں کا استعمال کریں.

آپ کے ویڈیو کے ساتھ کیپشن کی ہم آہنگی – ٹِکٹوک کی آٹو کیپشنز کی خصوصیت آپ کے ٹائم لائن کے ساتھ ہمیشہ بالکل ٹھیک ہم آہنگ نہیں ہوسکتی ہے. اس معاملے میں ، عنوانوں کی مدت کو دستی طور پر ایڈجسٹ کرنے کو یقینی بنائیں تاکہ یہ آپ کے ویڈیو سے بالکل مماثل ہو.

اپنے عنوانوں کے ساتھ تجربہ کریں – متن کا رنگ ، پلیسمنٹ اور فونٹ سبھی توجہ مرکوز کرسکتے ہیں یا توجہ کو دور کرسکتے ہیں. آپ کے سامعین کے ل which کون سے بہترین کام کرنے کے لئے مختلف فونٹس ، ٹیکسٹ پلیسمنٹ اور رنگوں کے ساتھ تجربہ کرنے میں کچھ وقت گزاریں.

ٹیکٹوک آٹو کیپشن کے بارے میں اکثر پوچھے گئے سوالات

ایسا محسوس ہوتا ہے کہ ہمیں کچھ یاد آرہا ہے یا صرف کلف نوٹ کی ضرورت ہے? ! عنوانوں کی خصوصیت کے بارے میں کچھ مشہور سوالات یہ ہیں.

میں ٹیکٹوک پر کیپشن کیوں شامل نہیں کرسکتا?

اس کی کچھ وجوہات ہوسکتی ہیں کہ آپ ٹیکٹوک کیپشن شامل نہیں کرسکتے ہیں ، جس میں شامل ہیں:

تکنیکی خرابی – یہ ہوسکتا ہے اگر آپ ٹِکٹوک کے عنوان سے کسی ٹی کو ایڈنگ ہدایات پر عمل نہیں کرتے ہیں. اس معاملے میں ، واپس جانے اور دوبارہ اقدامات پر عمل کرنے کی کوشش کریں.

آپ ترمیم کے صفحے سے گذر گئے – ایڈیٹنگ اسکرین کے ذریعہ ویڈیو اور ویز کو ریکارڈ کرنا آسان ہے. آپ کی ترمیم کی اسکرین وہ جگہ ہے جہاں عنوان کی خصوصیت موجود ہے ، جس سے آپ کو غلط الفاظ کو درست کرنے کی اجازت ملتی ہے. پوسٹ بٹن کو نشانہ بنانے سے پہلے ہمیشہ اس پر کلک کرنے کو یقینی بنائیں.

آپ نے کیپشن کو چالو نہیں کیا – استعمال کرنے سے پہلے عنوانوں پر کلک کرنا اور چالو کرنا ضروری ہے. اس خصوصیت کو پہلے رضامندی کے فارم سے اتفاق کرکے اور کیپشن کو آن کریں ‘دبانے سے اس خصوصیت کو چالو کریں.’

میں ٹیکٹوک کی آٹو کیپشن کی خصوصیت کو کیسے چالو کروں؟?

ترتیبات اور رازداری پر کلک کرکے اور پھر قابل رسائ ٹیب پر ٹِکٹوک کی آٹو کیپشن کی خصوصیت کو آن کریں. .

جب کسی ویڈیو میں سب ٹائٹلز شامل کرنے کا بہترین وقت ہوتا ہے?

ہم ہمیشہ تجویز کرتے ہیں کہ مواد تخلیق کاروں میں خودکار یا دستی طور پر داخل کردہ سب ٹائٹلز شامل ہوں. تاہم ، اگر آپ کو وقت پر دباؤ ڈالا جاتا ہے تو ، آپ ویڈیو فارمیٹس میں خود بخود کیپشن شامل کرنے کے لئے ٹیکٹوک کا استعمال کرسکتے ہیں:

سبق – ہدایات سے محروم رہنا آسان ہے ، خاص طور پر جب ان میں سے بہت کچھ ہو. سب ٹائٹلز دیکھنے والوں کو ہدایات کے ذریعے جلدی سے دیکھنے کی اجازت دے کر عمل کو آسان بناتے ہیں.

انٹرویو اور سوال و جواب – آپ آسانی سے ایک طویل فارم انٹرویو کے ساتھ ٹریک کھو سکتے ہیں جو عنوان سے عنوان تک اچھالتا ہے. کیپشن ناظرین کو ٹریک پر رہنے اور پوری طرح سے سمجھنے میں مدد کرتے ہیں کہ ان کے سامنے کیا پیش کیا گیا ہے.

ویبنرز – مذکورہ بالا کی طرح ، ویبنرز بہت ساری معلومات کا اشتراک کرتے ہیں جو ایک کان میں اور دوسرے کان میں جاسکتے ہیں. کیپشن دیکھنے والوں کو کسی بھی اہم معلومات سے محروم نہ ہونے میں مدد کرتے ہیں.

مصنوعات کے جائزے – جائزے گہرائی سے متعلق معلومات سے بھرا ہوا ہے جو اکثر مصنوعات کے لئے انتہائی مخصوص ہوتا ہے. کیپشن دیکھنے والوں کو آسانی سے تکنیکی معلومات کو ہضم کرنے میں مدد کرتے ہیں i.ای. مصنوعات کے چشمی ، کارکردگی کے ٹیسٹ وغیرہ.

آپ ٹیکٹوک پر آٹو کیپشن کیسے طے کرتے ہیں؟?

. ایک بار جب عنوانات تیار ہوجائیں تو ، ترمیم کرنے کے لئے لائن کے اگلے پنسل آئیکن پر صرف کلک کریں.

?

. ایک بار ویڈیو شائع ہونے کے بعد ، تخلیق کار پوسٹ کیپشن کو اپ ڈیٹ نہیں کرسکتے ہیں. اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کے عنوان آپ کے ویڈیو کا اتنا ہی حصہ ہیں جتنا کہ اصل مواد ہی ہے.

. تاہم ، اس بار پوسٹ کرنے سے پہلے کیپشن کو دوگنا چیک کریں.

کیا میں ٹیکٹوک پر کیپشن منتقل کرسکتا ہوں؟?

. اگرچہ خود سے تیار کردہ عنوانوں کو جگہ پر طے کیا جاتا ہے ، دستی طور پر شامل کیپشن حرکت پذیر ہیں. اپنے عنوان کے متن کو کسی ایسی پوزیشن پر گھسیٹیں جس کو آپ ترجیح دیں.

ویڈیو کی رسائ کو بڑھاتا ہے – خود کار طریقے سے کیپشنوں کو سخت سننے اور غیر ملکی ناظرین آپ کے ویڈیوز کو سمجھنے اور لطف اٹھانے دیتے ہیں. .

صارف کے تجربے کو بہتر بناتا ہے – ہر کوئی ٹیکٹوک ویڈیو دیکھنے کے لئے اپنے ائرفون نہیں رکھنا چاہتا ہے. آٹو کیپشن کے ساتھ ، ناظرین شور والے مقام پر ہوسکتے ہیں اور پھر بھی آپ کی ویڈیوز دیکھ سکتے ہیں.

SEO کے ساتھ مدد کرتا ہے – اگر آپ کے ٹیکٹوک ویڈیوز میں باؤنس کی اعلی شرح ہے (جب صارفین جلدی سے ویڈیو سے دور ہوجاتے ہیں) تو آٹو کیپشن لوگوں کو رہنے میں مدد فراہم کرسکتی ہے. آٹو کیپشنز ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز جیسے گوگل کو اپنے مواد کو بہتر طور پر سمجھنے ، درجہ بندی کرنے اور اس کی سفارش کرنے میں بھی مدد کرتے ہیں۔.

ٹیکٹوک کیپشن کے بارے میں حتمی خیالات

اگر آپ اس دور تک پڑھنے میں کامیاب ہوگئے ہیں (یا کم سے کم اس کو چھڑا لیا ہے) ، تو آپ کو ٹیکٹوک پر آٹو کیپشن شامل کرنے کا طریقہ کے بارے میں ایک معقول تفہیم ہونی چاہئے۔. کیپشنز قابل رسائ ، ناظرین کو مشغول کرتے ہیں ، SEO کے ساتھ مدد کرتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ آپ کا مواد ترجمے میں ضائع نہ ہو. ان وجوہات کی بناء پر ، کیپشن آپ کے ٹیکٹوک کی موجودگی کو بنا یا توڑ سکتے ہیں.

اس علم کے ساتھ ، اب وقت آگیا ہے کہ وہاں سے باہر جائیں اور زبردست مواد تیار کرنا شروع کریں. ہم آپ کی تخلیقات کو دیکھنے (اور پڑھنے) کے منتظر ہیں! مبارک ہو tiktoking!

اگر آپ یہاں موجود ہیں تو ، ہمیں شاید یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہوگی کہ ٹیکٹوک کیا ہے. تاہم ، ہر ایک آسان ٹول سے واقف نہیں ہے جو آٹو کیپشن ہے.

ٹیکٹوک آٹو کیپشنز صرف خودکار متن یا سب ٹائٹلز ہیں جو ویڈیو پر تیار اور دکھائے جاتے ہیں. جیسا کہ ناظرین کے مطابق ہوتے ہیں ، وہ آپ کے آڈیو ٹرانسکرپٹ کو ریئل ٹائم میں دیکھتے اور پڑھتے ہیں ، اور انہیں بغیر کسی آواز کے اپنے مواد کے ساتھ ساتھ پیروی کرنے دیتے ہیں۔.

اگرچہ بہت سارے ٹیکٹوک کیپشنز کو نظرانداز کرتے ہیں ، وہ کسی بھی کامیاب ٹیکٹوک حکمت عملی کا ایک اہم جزو ہیں.

ٹیکٹوک پر کیپشن شامل کرنے کا طریقہ: ایک ابتدائی رہنما

اگر آپ ٹیکٹوک پر ابتدائی ہیں تو ، اس کی مختلف قسم کی خصوصیات آپ کو الجھا سکتی ہیں اور یہاں تک کہ آپ کو خوفزدہ کرسکتی ہیں کیونکہ ایسا لگتا ہے کہ بہت سارے امکانات موجود ہیں۔.

ٹیکٹوک کیپشن ان خصوصیات میں سے ایک ہیں ، اور یہ سوال ہے کہ ٹیکٹوک پر کیپشن کیسے شامل کی جائے بہت سے لوگوں کے لئے ایک مسئلہ ہے.

.

.

5 سب سے بڑی وجوہات جو آپ کو اپنے ٹیکٹوک میں کیپشن شامل کرنی چاہیئے

آپ کو اس مفید خصوصیت کو استعمال کرنے کی متعدد وجوہات ہیں ، اور یہاں کچھ ہیں:

  1. اگر آپ مقامی اسپیکر نہیں ہیں اور لہجے کے ساتھ بات کریں تو ، اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کیپشن موجود ہوں گے جو آپ کے ناظرین آپ کو اچھی طرح سے سمجھ سکتے ہیں۔
  2. .
  3. اسی طرح ، آپ کے ناظرین آپ کی زبان کو سمجھ سکتے ہیں ، لیکن وہ مقامی بولنے والے نہیں ہیں اور اس لئے سب ٹائٹلز کی شکل میں تھوڑی مدد کی ضرورت ہے۔.
  4. کیپشن اس بات کو یقینی بنائے گا کہ سننے والی خرابیوں کے حامل افراد بغیر کسی رکاوٹ کے آپ کے مواد سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں

ٹیکٹوک کے لئے گانے

کس قسم کے ٹیکٹوک کیپشن ہیں?

ٹیکٹوک کیپشن کی 2 اقسام ہیں جو آپ اپنے اکاؤنٹ پر استعمال کرسکتے ہیں:

  • بند کیپشنز

یہ دونوں خصوصیات اس طرح کام کرتی ہیں اور جب آپ کو ان کا استعمال کرنا پڑتا ہے.

بند کیپشنز

.

آپ دیکھیں گے کہ جب کسی کے نیچے بائیں کونے میں سی سی کا نشان ہوتا ہے تو کسی نے بند کیپشن شامل کردیئے ہیں ، اور جب بھی آپ چاہیں تو آپ ان کو آن اور آف کر سکیں گے۔.

.

. لہذا وہ انگریزی میں سب ٹائٹلز شامل کرتے ہیں (یا دوسری زبان ، جیسا کہ مذکورہ بالا مثال سے ظاہر ہوتا ہے).

عام طور پر سب ٹائٹلز کو آف نہیں کیا جاسکتا ، اور تخلیق کار دستی طور پر انہیں ویڈیو میں شامل کرتا ہے.

یہ ٹیکٹوک کیپشن کی قسمیں ہیں جو آپ اپنے ویڈیو میں شامل کرسکتے ہیں ، اور ہم آپ کو کامیابی کے ساتھ کرنے کا طریقہ سیکھنے میں مدد کریں گے۔.

کچھ بہترین ٹیکٹوکرز ہر وقت ان کا استعمال کرتے ہیں ، اور اگر آپ اس پلیٹ فارم پر مواد تخلیق کار بننے کا ارادہ رکھتے ہیں تو ، یہ ٹک ٹاک کی ایک خصوصیات میں سے ایک ہے جو آپ کو استعمال کرنا چاہئے.

ٹیکٹوک صوتی اثرات

ٹیکٹوک ایپ پر کیپشن شامل کرنے کا طریقہ

پچھلے 2 سالوں کے دوران ٹیکٹوک پر بہت ساری خصوصیات شائع ہوئی ہیں ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ کسی بھی چیز نے صارفین کی توجہ کو بند کیپشن کی طرح نہیں پکڑا۔.

.

  • .
  • اس بات کی تصدیق کے لئے نچلے دائیں کونے میں گرین چیک باکس پر کلک کریں جس کی آپ شائع کرنا چاہتے ہیں وہ ویڈیو ہے.
  • .
  • اپنے ترجیحی متن کا رنگ ، فونٹ اور سیدھ کا انتخاب کریں.
  • ٹیکسٹ باکس کو منتقل کریں جہاں آپ چاہتے ہیں کہ صارفین اسے ویڈیو پر دیکھیں.
  • جب متن میں گھڑی کے بٹن پر کلک کرکے متن ظاہر ہوتا ہے تو وقت کا انتخاب کریں.
  • .
  • پیش نظارہ کے لئے “پلے” پر کلک کریں.
  • .

اگرچہ یہ آپ کے ٹیکٹوک ویڈیوز میں عنوانات شامل کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے ، لیکن یہ بہترین نہیں ہوسکتا ہے ، اور وہاں پیشہ اور موافق ہیں۔.

پیشہ

  • ٹیکٹوک کے لئے اصل کیپشن ایپ کے ذریعے سب کچھ کیا جاتا ہے ، اور آپ کے پاس دستیاب تمام اختیارات ہیں.
  • .

  • بہت سے کیڑے ہیں.
  • .

تیسری پارٹی ایپس کے ذریعہ عنوانوں کو شامل کرنے کے پیشہ اور موافق

آفیشل ایپ پر ٹیکٹوکس کا عنوان کس طرح کرنا کافی وقت طلب ہے ، خاص طور پر اگر آپ چاہتے ہیں کہ ہر چیز کامل اور اچھی طرح سے ایڈجسٹ نظر آئے۔. اس وجہ سے ، آپ موبائل فون پر ڈاؤن لوڈ کرنے والے تیسرے فریق کے کافی ایپس کو ٹیکٹوک میں سیدھے سادے میں کیپشن شامل کرنے کا عمل بنائے گا۔.

یہ ان ایپس کے کچھ پیشہ اور موافق ہیں ، لہذا آپ فیصلہ کرسکتے ہیں کہ آپ کے لئے کون سا آپشن بہتر ہے.

پیشہ

  • خود کار طریقے سے نقل کرنا بنیادی وجہ ہے کہ لوگ ان ایپس کا انتخاب کرتے ہیں کیونکہ یہ تیزی سے کام کرتا ہے اور درست ہے
  • آپ ایپ کو ٹیکٹوک کے ذریعے استعمال کرسکتے ہیں ، لہذا آپ کو ایپس کے مابین مسلسل سوئچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے.
  • ان ایپس کے ذریعہ ٹیکٹوک ویڈیوز میں ترمیم کرنے کا طریقہ سیکھنا بہت آسان ہے.
  • غلط ہجے والے حصوں میں ترمیم کرنا بہت آسان ہے۔ آپ سب کو غلط حصوں کو دوبارہ لکھنا ہے.

Cons کے

  • تخصیص کے کوئی اختیارات نہیں ہیں ، لہذا اگر آپ اپنے متن میں کوئی دلچسپ چیز شامل کرنا چاہتے ہیں یا کوئی اور فونٹ منتخب کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ٹیکٹوک کے ذریعہ یہ کرنے کی ضرورت ہوگی۔.
  • اس ایپ کے ذریعہ تیار کردہ اور محفوظ کردہ ویڈیو کا معیار خراب ہوسکتا ہے.
  • ان میں سے زیادہ تر ایپس استعمال کرنے کے لئے آزاد نہیں ہیں.

.

inshot

انشوٹ شاید ٹیکٹوک ایڈیٹنگ کے لئے سب سے مشہور کیپشن ایپ ہے. اگر آپ ٹیکٹوک میں عنوانوں کو شامل کرنے کا طریقہ سیکھنے میں جدوجہد کر رہے ہیں تو ، آپ اسے آسانی سے مفت میں کریں گے۔. یہ ویڈیو کے معیار کو بھی محفوظ رکھتا ہے ، لہذا آپ کو دھندلاپن کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے.

کیپ کٹ

یہ ویڈیو ایڈیٹر بنیادی طور پر ٹیکٹوک ویڈیوز میں ترمیم کرنے کے لئے بنایا گیا ہے . اس میں پلیٹ فارم پر زیادہ تر خصوصیات دستیاب ہیں ، لہذا آپ ہر چیز کو بہت تیزی سے کرسکتے ہیں لیکن پھر بھی محسوس کرتے ہیں کہ آپ ٹیکٹوک پر ہیں.

splice

اسپلائس ایک لاجواب ترمیمی ایپ ہے جو آپ کو اپنے ویڈیو کے ساتھ کچھ بھی کرنے کی اجازت دیتی ہے اور پھر بھی اس کا اعلی ترین معیار برقرار رکھتی ہے. . یہ آپ کو تجربہ کرنے کے قابل بنائے گا جب تک کہ آپ مطلوبہ ویڈیو نہیں بنائیں گے.

کچھ بہترین ٹیکٹوکس ان ایپس کو اصل مواد بنانے اور ٹیکٹوک پر پیسہ کمانے کے لئے استعمال کرتے ہیں ، لہذا اگر آپ کامیاب تجربہ چاہتے ہیں تو آپ کو ان کی کوشش کرنی چاہئے۔.

اس کا استعمال ٹیکٹوک لائیو اور کسی بھی دوسرے ٹیکٹوک فارمیٹ میں عنوانوں کو شامل کرنے کے لئے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے .

کیپشن کے لئے تخلیقی نظریات

زیادہ تر لوگ واقعی میں اپنے ویڈیو کا خلاصہ کرنے یا ویڈیو میں مذکور ہر چیز کو لکھنے کے لئے کیپشن کا استعمال کرتے ہیں. تاہم ، کچھ لوگوں کی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے ل it اس کا استعمال کرنا پسند کرتے ہیں اور اکثر ایسے عنوان شامل کرتے ہیں جن کا ویڈیو سے زیادہ لینا دینا نہیں ہے لیکن وہ صرف دلچسپ ہیں.

اگر آپ اپنے صفحے کے لئے وائرل جانا چاہتے ہیں اور لاکھوں لوگوں کو اپنے اکاؤنٹ کی طرف راغب کرنا چاہتے ہیں تو ، یہاں کچھ ٹیکٹوکرز آپ کو ٹیکٹوک کیپشن کے آئیڈیاز دے رہے ہیں: