صحیح گرافکس کارڈ کیسے خریدیں: 2022 کے لئے جی پی یو گائیڈ | ٹام ایس ہارڈ ویئر ، گرافکس کارڈ خریدار کی گائیڈ 2023: جی پی یو خریدتے وقت کیا تلاش کریں – ٹیک کو آسان بنائیں

گرافکس کارڈ خریدار کی گائیڈ 2023: جی پی یو خریدتے وقت کیا تلاش کریں

Contents

. .

صحیح گرافکس کارڈ کیسے خریدیں: 2022 کے لئے جی پی یو گائیڈ

گرافکس کارڈ کی طاقت حاصل کریں جس کی آپ کو ضرورت ہے بہت زیادہ خرچ کیے بغیر.

جی پی یو اور پی سی کے صحیح گرافکس کارڈ کی تصاویر کیسے خریدیں۔

(تصویری کریڈٹ: ٹام کا ہارڈ ویئر)

اگر آپ بہترین گیمنگ پی سی خریدنے کے خواہاں ہیں یا خود ہی پی سی بنانے کے خواہاں ہیں تو بہترین گرافکس کارڈ حاصل کرنا کلیدی ہے. گرافکس کارڈ سی پی یو سے بھی زیادہ اہم ہے. بدقسمتی سے ، جی پی یو خریدنے کا طریقہ معلوم کرنے کا عمل ڈرانے والا ہوسکتا ہے. اس پر غور کرنے کے لئے بہت کچھ ہے ، جس طرح آپ مانیٹر استعمال کررہے ہیں (سفارشات کے ل our ، ہمارے بہترین گیمنگ مانیٹرز کا صفحہ دیکھیں) اپنے پی سی کیس کے سائز تک جس کھیل کی ترتیبات آپ کھیلنے کا ارادہ رکھتے ہیں اس میں آپ کے پی سی کیس کے سائز تک.

. مخصوص سفارشات کے ل our ، ہمارے بہترین گرافکس کارڈز کی فہرست موجودہ اختیارات کی فہرست کے ساتھ ساتھ جی پی یو بینچ مارک کے درجہ بندی کو یہ دیکھنے کے لئے کہ آج کے کارڈ پرانے کارڈوں سے کس طرح موازنہ کرتے ہیں جس کو آپ اپ گریڈ اور تبدیل کرنے کے خواہاں ہوسکتے ہیں۔.

شکر ہے ، NVIDIA کے RTX 30 سیریز کارڈز کے ساتھ ساتھ AMD کے RX 6000 کارڈوں پر سپلائی اور جی پی یو کی قیمتوں میں بہتری آرہی ہے. انتہائی قیمتوں کے 18 ماہ کے بعد ، زیادہ تر کارڈز اب ایم ایس آر پی کے مقابلے میں صرف 20-30 ٪ کے لئے آن لائن پائے جاسکتے ہیں ، بعض اوقات کم. .

فوری اشارے

آپ ٹام کے ہارڈ ویئر پر کیوں اعتماد کرسکتے ہیں

ہمارے ماہر جائزہ لینے والے مصنوعات اور خدمات کی جانچ اور موازنہ کرنے میں گھنٹوں صرف کرتے ہیں تاکہ آپ اپنے لئے بہترین انتخاب کرسکیں. .

  • سی پی یو کے لئے کچھ رقم بچائیں. اگر آپ اپنے سارے پیسے گرافکس پر خرچ کرتے ہیں اور بہترین سی پی یو میں سے کسی ایک کا انتخاب نہیں کرتے ہیں تو ، آپ کا سسٹم مصنوعی بینچ مارک پر اچھی طرح سے اسکور کرسکتا ہے لیکن اصلی گیم پلے میں بھی ایسا نہیں کرے گا (کم سے کم فریم ریٹ کی وجہ سے).
  • اپنے مانیٹر ریزولوشن سے میچ کریں. 30-60 ایف پی ایس کے درمیان 1080p قراردادوں میں گیمنگ کے لئے بہت سے مرکزی دھارے میں شامل کارڈز کافی ہیں ، لیکن آپ کو 4K ریزولوشن میں یا اس کے قریب قراردادوں کے لئے اعلی درجے کی کارڈ کی ضرورت ہوگی جس میں انتہائی مطالبہ کرنے والے عنوانات پر اعلی کھیل کی ترتیبات ہوں گی۔. .
  • اپنی ریفریش ریٹ پر غور کریں. اگر آپ کے مانیٹر میں ٹرپل ہندسے کی ریفریش کی شرح ہے تو ، آپ کو اس کی پوری صلاحیت تک پہنچنے کے لئے ایک طاقتور کارڈ اور پروسیسر کی ضرورت ہوگی. .
  • کیا آپ کے پاس کافی طاقت اور جگہ ہے؟? اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پی سی کیس کے پاس جس کارڈ پر غور کیا جارہا ہے اس کے لئے کافی گنجائش ہے ، اور یہ کہ آپ کی بجلی کی فراہمی میں بچانے کے لئے کافی واٹ موجود ہیں ، اس کے ساتھ ساتھ صحیح قسم کے پاور کنیکٹرز (کارڈ کے لحاظ سے تین 8 پنوں تک پی سی آئی تک) بھی شامل ہیں۔.
  • خریدنے سے پہلے MSRP چیک کریں. یہ بتانے کا ایک اچھا طریقہ ہے کہ آیا آپ معاہدہ کر رہے ہیں یا نہیں اس کارڈ کی لانچ کی قیمت یا ایم ایس آر پی کی جانچ کرنا ہے جس پر آپ خریدنے سے پہلے غور کر رہے ہیں. کیمیل کیمیل کیمیل جیسے ٹولز جعلی مارک اپ کے بعد ڈسکاؤنٹ کی پیش کشوں سے حقیقی سودوں کو الگ کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔.
  • دوہری کارڈ نہ لیں – وہ اس کے قابل نہیں ہیں. ملٹی کارڈ ایس ایل آئی یا کراس فائر سیٹ اپ کے لئے گیم سپورٹ بنیادی طور پر فوت ہوگیا ہے. بہترین سنگل کارڈ حاصل کریں جو آپ برداشت کرسکتے ہیں. دوسرا کارڈ شامل کرنا عام طور پر اس کی قیمت سے کہیں زیادہ پریشانی ہے.
  • سنجیدہ کارکردگی میں اضافے کے ل over اوورکلاکنگ پر اعتماد نہ کریں. اگر آپ کو بہتر کارکردگی کی ضرورت ہو تو ، زیادہ طاقتور کارڈ خریدیں. گرافکس کارڈز میں عام طور پر زیادہ مقدار میں زیادہ مقدار میں ہیڈ روم نہیں ہوتا ہے ، عام طور پر صرف 5-10 ٪.

AMD یا NVIDIA?

درجنوں مینوفیکچررز کے سیکڑوں گرافکس کارڈ موجود ہیں ، لیکن صرف دو کمپنیاں جی پی یوز بناتی ہیں جو ان اجزاء کو طاقت دیتی ہیں: NVIDIA اور AMD – حالانکہ انٹیل کے XE گرافکس نے لیپ ٹاپ کے لئے جہاز بھیجنا شروع کردیا ہے اور اگلے چند مہینوں میں اسے ڈیسک ٹاپس پر بھی آنا چاہئے۔. .

اس نے کہا ، اس کمرے میں حقیقت پسندانہ طور پر روشن ہاتھی جس کو ہم اس طرح سے نظرانداز کررہے ہیں وہ ریئل ٹائم رے ٹریسنگ ہے. NVIDIA کے اب کی سابقہ ​​نسل کے RTX 20-سیریز کارڈز کے ساتھ ایک بڑی نئی خصوصیت کے طور پر متعارف کرایا گیا ، “ٹیم گرین” اب 30 سیریز کے GPUs کے ساتھ اپنی دوسری نسل کے RTX پر ہے. اے ایم ڈی (“ٹیم ریڈ”) نے اپنے آر ایکس 6000 کارڈز کے ساتھ 2020 میں اس کھیل میں بڑے پیمانے پر قدم رکھا ، لیکن یہ ابھی بھی ریئل ٹائم رے ٹریسنگ کے ساتھ اپنے پہلے دور پر ہے ، اور اسی طرح اس محاذ پر Nvidia کے پیچھے پیچھے ہے۔.

اچھی استعمال) کرن ٹریسنگ سست رہی ہے. . اس وقت ، کھیلوں کی فہرست جس کے ساتھ ہم درجہ بندی کریں گے رے ٹریسنگ کا استعمال نسبتا limited محدود ہے.

ہمارے رے ٹریسنگ جی پی یو بینچ مارک ہائیرارکی نے چھ ڈیمانڈنگ آر ٹی کھیلوں کا استعمال کرکے چیزوں کو توڑ دیا. وہ کھیل جو صرف ایک ہی RT اثر استعمال کرتے ہیں ، جیسے عکاسی ، کم مطالبہ اور مجموعی طور پر کم متاثر کن ہوتے ہیں. لہذا رے ٹریسنگ کی کارکردگی کی اہمیت کا وزن کریں کہ آپ ان کھیلوں میں کتنا دلچسپی رکھتے ہیں ، آپ کے لطف اندوزی کے ل the بہترین ممکنہ بصری کتنے اہم ہیں ، اور آپ اپنے جی پی یو میں کتنا مستقبل کا ثبوت بنانا چاہتے ہیں۔.

نیز ، DLSS ، NVIDIA کی AI-اسسٹڈ ریزولوشن اپسکلنگ کو مت بھولنا. یہ آپ کے مانیٹر کی ریزولوشن کو روایتی طریقے سے زیادہ سے زیادہ کرنے سے عام طور پر فریم ریٹ پر کم ہٹ کے ساتھ بہتر کارکردگی فراہم کرسکتا ہے. . AMD کے پاس ڈی ایل ایس ایس کا اپنا اوپن سورس متبادل ہے ، جسے فیڈیلیٹی ایف ایکس سپر ریزولوشن (اے ایم ڈی ایف ایس آر) کہا جاتا ہے ، اور ایف ایس آر 2..

ان مضامین کے ساتھ ساتھ اسکرین ہموار کرنے والی متغیر ریفریش ٹیکنالوجیز کے بارے میں مزید معلومات کے لئے ، ہماری AMD بمقابلہ NVIDIA دیکھیں: کون بہترین GPUs بناتا ہے? اور فریسنک بمقابلہ. G-Sync: کون سا متغیر ریفریش ٹیک آج بہترین ہے? خصوصیات.

آپ کتنا خرچ کرسکتے ہیں?

ویڈیو کارڈز کی قیمت بہت مختلف ہوتی ہے ، جس میں سپر کم کے آخر میں کارڈز $ 100 سے کم ہوتے ہیں اور اعلی کے آخر میں ماڈلز ge 2،000 یا اس سے زیادہ کے لئے جاتے ہیں۔. جیسا کہ اکثر ہوتا ہے ، ٹاپ اینڈ کارڈز اس کے قابل نہیں ہوتے ہیں جب تک کہ کسی وجہ سے آپ کو بالکل بہترین کارکردگی کا ہونا ضروری نہ ہو ، یا اگر آپ پیشہ ورانہ کام کرتے ہیں جہاں وقت کے ساتھ ساتھ 10 ٪ زیادہ کارکردگی خود ادا کرے گی۔.

ایک یا دو نیچے گرنے سے ہرن کے لئے بینگ کو بہت بہتر بنایا جائے گا. فی الحال ، مثال کے طور پر ، ایک RTX 3080 12GB تقریبا $ $ 1،000 میں ہوسکتا ہے. یہ اوسطا تقریبا 15 15 ٪ کم کارکردگی کے لئے ، RTX 3090 TI کے مقابلے میں نصف ہے. AMD کی طرف بھی یہی ہے. RX 6900 XT کی قیمت تقریبا $ 1،050 ہے جبکہ RX 6700 XT نصف کے لئے ہوسکتا ہے. 6900 کے تیز تر ہونے کے بارے میں کوئی سوال نہیں ہے ، لیکن کیا اس کی قیمت دوگنا ادا کرنے کے قابل ہے? صرف آپ فیصلہ کرسکتے ہیں.

  • .ای وی جی اے میں 99
  • MSI RTX 3090 $ 1،679 میں.نیویگ میں 99
  • .نیویگ میں 99
  • EVGA RTX 3080 12GB 1،107 کے لئے.
  • .ای وی جی اے میں 99
  • ev 759 کے لئے ای وی جی اے آر ٹی ایکس 3070 ٹی آئی.
  • .نیویگ میں 99
  • MSI RTX 3060 TI 79 579 کے لئے.
  • .ایمیزون میں 99
  • .ای وی جی اے میں 99
  • MSI RX 6900 XT $ 1،019 کے لئے.نیویگ میں 99
  • .00 نیویگ میں
  • as 799 کے لئے Asrock Rx 6800.نیویگ میں 99
  • as 528 کے لئے asrock rx 6700 xt.
  • .
  • asrock Rx 6600 for 335 کے لئے.
  • .ایمیزون میں 99
  • .نیویگ میں 99

?

یہاں اہم موجودہ GPUs کا ایک خرابی ہے اور جہاں وہ کھڑے ہیں ، قیمت اور کارکردگی کے مطابق تقریبا spected گروپ کیا گیا ہے. (مثال کے طور پر ، نوٹ کریں کہ جی ٹی ایکس 1070 اب ‘مڈ رینج’ کے ساتھ ہے ، کیونکہ یہ 1660 سپر کی طرح تیز ہے۔.. مزید تفصیل کے لئے ، GPU بینچ مارک کا صفحہ دیکھیں.

افقی طور پر سکرول کرنے کے لئے سوائپ کریں

GPUs (پرف آرڈر میں) کلاس تجویز کردہ استعمال
Nvidia Geforce GT 1030 ؛ AMD Radeon Rx 550 انتہائی سستا صرف اس صورت میں خریدیں اگر آپ کھیل نہیں کرتے ہیں (یا آپ زیادہ کھیل نہیں کرتے ہیں) اور آپ کے سی پی یو میں مربوط گرافکس نہیں ہیں.
Nvidia Geforce GTX 1650 سپر ، Nvidia GTX 1650 ؛ AMD Radeon RX 6500 XT ، RX 6400 ، RX 5500 XT 4GB/8GB. پرانا: NVIDIA GTX 1060 ، GTX 1050 TI اور GTX 1050 ؛ AMD RX 590 ، RX 580 ، RX 570 ، RX 560 بجٹ کارڈ درمیانے درجے سے کم ترتیبات میں 1080p پر کھیل کھیلنے کے لئے مہذب
. پرانا: NVIDIA GTX 1070 TI ، GTX 1070 ؛ AMD RX VEGA 56 درمیانے درجے کے کارڈز 1080p گیمنگ کے لئے اچھا ہے ، VR ہیڈسیٹ کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے
. اعلی کے آخر میں .
Nvidia Geforce RTX 3090 TI ، 3090 ، RTX 3080 TI ، RTX 3080 ، ٹائٹن RTX. . پرانا: Nvidia ٹائٹن V ، ٹائٹن ایکس پی پریمیم / انتہائی .. ٹیک.

جی پی یو خریدنے کا طریقہ: کون سا چشمی اہم ہے اور کون سا نہیں ہے?

  • تنقید. کم از کم 6 جی بی کے ساتھ ایک کارڈ حاصل کریں ، اور ترجیحی طور پر 8 جی بی یا اس سے زیادہ گیمنگ کے لئے 1080p پر. اگر آپ تمام ترتیبات کے ساتھ کھیلتے ہیں یا آپ اعلی ریزولوشن ٹیکسٹچر پیک انسٹال کرتے ہیں تو آپ کو مزید میموری کی ضرورت ہوگی. .
  • بہت اہم. . لمبائی ، اونچائی اور موٹائی کو دیکھیں. گرافکس کارڈ آدھے اونچائی (سلم) ، سنگل سلاٹ ، ڈبل سلاٹ ، اور یہاں تک کہ ٹرپل سلاٹ ذائقوں (یا اس سے زیادہ) میں آسکتے ہیں. . یہاں تک کہ اگر تکنیکی طور پر کوئی کارڈ آپ کے معاملے میں صرف دو سلاٹ لے جاتا ہے ، اگر اس میں ایک بڑا ہیٹ سنک اور مداحوں کا کفن ہے تو ، یہ ملحقہ سلاٹ کو روک سکتا ہے. اگر آپ کے پاس ایک چھوٹا منی ITX مدر بورڈ ہے تو ، ‘منی’ کارڈ تلاش کریں ، جو عام طور پر 8 انچ (205 ملی میٹر) لمبا یا اس سے کم ہے. .
  • ٹی ڈی پی: . تھرمل ڈیزائن پاور یا ٹی ڈی پی گرمی کی کھپت کی پیمائش ہے ، لیکن یہ آپ کو یہ بھی اندازہ لگاتا ہے کہ اسٹاک کی ترتیبات میں آپ کو اپنے کارڈ کو چلانے کی ضرورت کتنی ہے. (AMD اور NVIDIA دونوں ٹی بی پی ، عام بورڈ پاور کی طرف بڑھ رہے ہیں ، جس کا مطلب ہے پورے کارڈ کی طاقت. جب ہم ویسے بھی گرافکس پاور کے بارے میں بات کر رہے ہیں تو ہم میں سے بیشتر کی توقع ہے.) اگر آپ 400 واٹ پاور سپلائی یونٹ (PSU) چلا رہے ہیں جس میں اوورکلاکڈ 95 واٹ سی پی یو ہے اور آپ 250 واٹ ٹی ڈی پی کے ساتھ کارڈ شامل کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ کو یقینی طور پر پی ایس یو اپ گریڈ کی ضرورت ہوگی. عام طور پر ، پچھلے نسل کے بہت سے کارڈوں کے لئے 600W PSU ٹھیک تھا. . RTX 3090 TI جیسے کارڈز ، اور افق پر نیکسٹ جن 600W GPUs کی افواہوں کے ساتھ ، انتہائی صارفین شاید 1200-1600W PSU چاہیں گے۔. متحرک!
  • پاور کنیکٹر: اہم. تمام سنجیدہ گیمنگ کارڈ معیاری زیادہ سے زیادہ 75W سے زیادہ کھینچتے ہیں جو X16 PCIE سلاٹ فراہم کرتا ہے. ان کارڈز کو ضمنی پی سی آئی پاور کنیکٹر سے منسلک کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جو 6- اور 8 پن کی اقسام میں آتے ہیں. NVIDIA کے اپنے RTX 30 سیریز کارڈ 12 پن کنیکٹر کے ساتھ آتے ہیں ، لیکن کارڈز میں 8 پن سے 12 پن اڈیپٹر بھی شامل ہیں. کچھ کارڈز میں ان میں سے ایک کنیکٹر ہوتا ہے ، کچھ دو یا اس سے بھی تین ، اور 6- اور 8 پن بندرگاہیں ایک ہی کارڈ پر موجود ہوسکتی ہیں۔. اگر آپ کی بجلی کی فراہمی میں اضافی کنیکٹر نہیں ہیں جن کی آپ کو ضرورت ہے تو ، آپ اپ گریڈ کرنا چاہیں گے-ایسے ایڈاپٹرز جو سٹا یا مولیکس کنیکٹر کے ایک جوڑے سے بجلی کھینچتے ہیں اس کی سفارش نہیں کی جاتی ہے کیونکہ طویل مدتی حل.
  • تنقید. . . اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ جس کارڈ کو خریدنے کا ارادہ رکھتے ہیں اس میں کنیکٹر موجود ہیں جن کی آپ کو اپنے مانیٹر (زبانیں) کی ضرورت ہے ، لہذا آپ کو اڈاپٹر یا ممکنہ طور پر کوئی نیا ڈسپلے خریدنے کی ضرورت نہیں ہے (جب تک کہ آپ نہیں چاہتے ہیں). ایک انتخاب ہے اور اس بات کا یقین نہیں ہے کہ آپ کون سا بندرگاہ استعمال کرنا چاہتے ہیں? . مزید تفصیلات کے لئے ڈسپلے پورٹ اسٹوری.
  • گھڑی کی رفتار: کسی حد تک اہم. ایک ہی جی پی یو (مثال کے طور پر: ایک آر ٹی ایکس 3060 ٹی آئی) والے کارڈوں میں ، کچھ مینوفیکچرر کو قدرے تیز رفتار سے گھومتے پھرتے ہیں ، جو فریم کی شرحوں میں معمولی 3-5 ٪ فرق پیدا کرسکتے ہیں۔. گھڑی کی رفتار سب کچھ نہیں ہے ، تاہم ، میموری کی رفتار کے طور پر ، بنیادی گنتی اور فن تعمیر کو حقیقت میں شامل کرنے کی ضرورت ہے. .
  • کسی حد تک اہم ، جیسے گھڑی کی رفتار ، کیوں کہ یہ صرف آپ کو اس بات کا حصہ فراہم کرتا ہے کہ جب آپ کو GPU کی تخمینہ کارکردگی کی سطح کا تعین کرنے کی کوشش کرتے ہو تو آپ کو جاننے کی ضرورت ہوتی ہے۔. . . . AMD کے لئے بھی یہی بات ہے ، جہاں نوی اور ویگا یا پولارس اسٹریم پروسیسرز (یا کمپیوٹ یونٹ) کا موازنہ کرنا خاص طور پر مددگار نہیں ہے. .
  • Tflops / gflops: اہم. ٹفلپس ، یا کھربوں فلوٹنگ پوائنٹ آپریشن فی سیکنڈ ، جی پی یو کی زیادہ سے زیادہ نظریاتی کارکردگی کا اشارہ ہے. (اس کا اظہار Gflops ، یا اربوں فلاپ کے طور پر بھی کیا جاسکتا ہے.. ایک ہی فن تعمیر کے اندر موازنہ کرتے ہوئے ، ٹفلپس عام طور پر آپ کو بتاتا ہے کہ چپ پر کتنا تیز تر دوسرے سے موازنہ کیا جاتا ہے. فن تعمیرات میں موازنہ کرنا (ای.جی., amd navi 10 بمقابلہ. . AMD VEGA 10) کم مفید ہے.
  • کسی حد تک اہم. اونچی گھڑی کی رفتار کی طرح ، تیز میموری ایک کارڈ کو دوسرے سے تیز تر بنا سکتی ہے. مثال کے طور پر جی ٹی ایکس 1650 جی ڈی ڈی آر 6 جی ٹی ایکس 1650 جی ڈی ڈی آر 5 سے تقریبا 15 فیصد تیز ہے ، میموری کی بڑھتی ہوئی بینڈوتھ کا شکریہ. نوٹ کریں کہ آر ڈی این اے 2 پر اے ایم ڈی کے انفینٹی کیشے جیسی خصوصیات میموری تک رسائی کی تعداد کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں ، لہذا صرف بینڈوتھ ہی غور کرنے کا واحد عنصر نہیں ہے۔.

?

اگر آپ اپنے جی پی یو کو پی سی وی آر ایچ ایم ڈی کے ساتھ استعمال کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ کو کم از کم ایک درمیانی رینج کارڈ کی ضرورت ہے ، جس میں زیادہ سے زیادہ کارکردگی NVIDIA RTX 2060 سپر/AMD RX 5700 یا اس سے زیادہ کارڈ سے آتی ہے۔. ان ہیڈسیٹ کے ساتھ آپ سب سے کم آخر کار کارڈ استعمال کرسکتے ہیں AMD Radeon RX 570 اور NVIDIA GTX 1060. اور کارڈ کی ضروریات کو نئے ، اعلی ریزولوشن ہیڈسیٹس کے ساتھ بڑھایا جاتا ہے. .

رے ٹریسنگ اور عی کے بارے میں کیا ہے؟?

. AMD کی RX 6000- سیریز GPUs میں NVIDIA کے RTX 20 سیریز کی طرح رے ٹریسنگ کی کارکردگی ہے ، لیکن ان میں DLSS کی حمایت کا فقدان ہے اور AMD کی فیلٹیفیکس سپر ریزولوشن بالکل ایک جیسی چیز نہیں ہے۔. انٹیل اس کے حصے کے لئے ہارڈ ویئر میں آر ٹی کی حمایت کرے گا اور اس میں ایک مسابقتی XESS اپسکلنگ حل ہے جو XE میٹرکس کور کا استعمال کرتا ہے ، بنیادی طور پر وہی خیال ہے جیسے NVIDIA کے ٹینسر کورز. .

. . ہم توقع کرتے ہیں کہ آنے والے برسوں میں آر ٹی کی کارکردگی تیزی سے اہم ہوجائے گی ، لیکن یہ میک اپ یا بریک ڈیل ہونے سے پہلے دو یا تین مزید جی پی یو آرکیٹیکچر ہوسکتا ہے۔.

?

یہاں تک کہ جب آپ فیصلہ کریں گے کہ آپ کس جی پی یو کے بعد ہیں (مثال کے طور پر ، ایک آر ٹی ایکس 3060 ٹی آئی) ، آپ کو عام طور پر کولر ڈیزائن اور برانڈ یا مینوفیکچرر کے لحاظ سے بہت سارے اختیارات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔. . دونوں کمپنیوں کے جی پی یو کئی مختلف دکانداروں کے تیسرے فریق کارڈ میں دکھائی دیتے ہیں.

. . .

ہم نے یہ بھی دیکھا ہے کہ NVIDIA کے RTX 3080 اور 3090 کے بانیوں کے ایڈیشن کارڈ (متعدد کسٹم ماڈل کے ساتھ) ان کے GDDR6X پر خاص طور پر گرم ہوسکتے ہیں ، لہذا یہ کچھ تحقیق کرنے کی ادائیگی کرتا ہے۔. اس بحث کے بارے میں مزید معلومات کے ل our ، ہمارے گرافکس کارڈ کا چہرہ آف: بانیوں کا ایڈیشن یا حوالہ GPUs بمقابلہ تیسری پارٹی ڈیزائن کی خصوصیت دیکھیں.

ریزولوشن / استعمال کیس کے ذریعہ کارڈ کی سفارشات

ایک بار جب آپ مذکورہ بالا پر غور کریں اور اپنے انتخاب کو محدود کرنے کے لئے تیار ہوجائیں تو ، آپ اپنے خریداری کے فیصلے کو حتمی شکل دینے میں ہمارے جی پی یو بینچ مارک اور ہمارے بہترین گرافکس کارڈ کی طرف جاسکتے ہیں۔. یہاں ہم ذیل میں عام قراردادوں اور گیمنگ منظرناموں کے لئے ہمارے موجودہ پسندیدہ کارڈوں کا ایک گاڑھا ورژن شامل کرتے ہیں. یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ان سب کارڈز کے لئے تیسری پارٹی کے اختیارات موجود ہیں ، لہذا آپ ان چن کو آپ کے مخصوص گیمنگ بلڈ کے لئے بہترین AMD Radeon Rx 6800 XT ماڈل تلاش کرنے کے لئے جمپنگ آف پوائنٹ کے طور پر استعمال کرنا چاہتے ہیں۔.

بہترین بجٹ چن

. . تین ماہ بعد ، آپ واقعی میں صرف $ 250 میں کارڈ میں کارڈ تلاش کرسکتے ہیں. کچھ لوگ یہ استدلال کرسکتے ہیں کہ یہ واقعی “بجٹ” کی قیمت نہیں ہے ، لیکن RX 6500 XT پر $ 50 کو گرنے کے نتیجے میں 35 ٪ کم کارکردگی اور مؤثر طریقے سے بیکار DXR سپورٹ کا نتیجہ ہے۔. . یہ کھولنے کے لئے کیڑے کا ایک بہت بڑا کین ہے ، لیکن جب سب سے سستے GTX 1650 سپر کارڈز کی قیمت $ 300 سے زیادہ ہے تو ، ان پر غور کرنے کا کوئی فائدہ نہیں ہے.

. تاہم ، AMD کا GPU دراصل MSRP کے قریب پایا جاسکتا ہے ، جبکہ NVIDIA کے کارڈ کی قیمت تقریبا 50 50 ٪ زیادہ ہے. فاتح: AMD

بہترین مرکزی دھارے میں شامل NVIDIA چن

NVIDIA GEFORCE RTX 3060 بجٹ 3050 کے مقابلے میں میموری اور GPU کو کافی حد تک اپ گریڈ کرتا ہے ، جو اوسطا 35 ٪ زیادہ کارکردگی فراہم کرتا ہے. 12 جی بی وی آر اے ایم کا مطلب یہ بھی ہے کہ آپ کو کسی بھی وقت جلد ہی میموری ختم ہونے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی. برائے نام قیمت $ 329 ہے ، RTX 3060 میں اب بھی ہماری پسند سے زیادہ لاگت آتی ہے ، لیکن مستقبل کی قیمتوں کے قطرے پر نگاہ رکھیں۔.

. یہ DXR کی کارکردگی میں ٹائی کے بارے میں ہے ، جس سے اس بار AMD کے کارڈ کو آسان انتخاب بناتا ہے. .

بہترین اعلی کے آخر میں کارڈ

Nvidia Geforce RTX 3080

. تکنیکی طور پر تھوڑا سا تیز کارڈ موجود ہیں ، لیکن ان سب کی قیمت زیادہ ہے (i.ای. RTX 3090 TI ، RTX 3090 ، RTX 3080 TI) یا بہت کم لاسٹر رے ٹریسنگ کارکردگی (RX 6900 XT ، RX 6800 XT) ہے. . صرف ہوشیار رہو کہ NVIDIA کی اگلی نسل ADA GPUs ستمبر کے ٹائم فریم کے آس پاس پہنچنے والی ہے.

گرافکس کارڈ خریدار کی گائیڈ 2023: جی پی یو خریدتے وقت کیا تلاش کریں

. جی پی یو خریدنا مشکل ہوسکتا ہے ، کیوں کہ مانیٹر کی قسم سے لے کر آپ کے چیسس کے سائز تک بہت کچھ غور کرنے کی ضرورت ہے. اس کو مشکل ہونے کی ضرورت نہیں ہے ، تاہم ، گویا آپ اپنے بجٹ ، پی سی کی ضروریات اور کارکردگی کے اہداف کو جانتے ہیں ، آپ اپنی ضروریات کے لئے کامل گرافکس کارڈ تلاش کرنے کے قریب ہیں۔. .

.

مواد

  • قدر کہاں ہے: Nvidia بمقابلہ. amd
  • مختلف بجٹ میں کارکردگی
  • اکثر پوچھے گئے سوالات

قدر کہاں ہے: Nvidia بمقابلہ.

آج ، جی پی یو مارکیٹ مختلف اے آئی بی (ایڈ ان بورڈ) کمپنیوں کے درجنوں قابل عمل گرافکس کارڈ کے اختیارات سے سیر ہوتی ہے ، لیکن صرف تین کمپنیاں جی پی یو چپس بناتی ہیں جو ان کارڈز کو طاقت دیتی ہیں: این ویڈیا ، اے ایم ڈی ، اور انٹیل. اگرچہ انٹیل کم اور درمیانی حد والے طبقات میں کچھ پیش کش جاری کرنے میں کامیاب رہا ہے ، لیکن ٹیم گرین اور ٹیم ریڈ کے سنجیدہ دعویدار بننے سے پہلے اس کے پاس ابھی بہت طویل سفر طے کرنا ہے۔. . amd.

کچھ بہتری کے باوجود ، AMD کی رے ٹریسنگ اور اپسکلنگ ٹیک ابھی بھی NVIDIA کے پیچھے ہے. زیادہ کارکردگی کو برقرار رکھنے کے بدلے رے ٹریسنگ بڑھے ہوئے بصریوں کو چھوڑنے والے محفل کے لئے ، اے ایم ڈی بہتر انتخاب ہے ، کیونکہ یہ موجودہ خوردہ قیمتوں پر رقم کی زیادہ قیمت پیش کرتا ہے ، سختی سے راسٹرائزڈ کارکردگی کے لحاظ سے.

گرافکس کارڈ خریداروں کی رہنمائی 7900 XT

AMD کے کارڈ NVIDIA کے مقابلے میں نمایاں طور پر زیادہ VRAM پیش کرتے ہیں. جدید کھیل تیزی سے VRAM پر منحصر ہوتے جارہے ہیں ، اور جب ٹیم گرین کے مقابلے میں AMD کے کارڈ طویل عرصے میں بہتر ہوسکتے ہیں۔.

. .

. یہ جی پی یو پرفارمنس گائیڈ قیمت اور کارکردگی کے مطابق موجودہ جنرل اور پچھلے جنرل گرافکس کارڈ کی درجہ بندی کرتا ہے.

جی پی یو سیگمنٹ قیمت کی حد کارکردگی
$ 100- $ 200 . .
NVIDIA GTX 1660 سپر ، AMD RX 5600 XT ، AMD RX 6600 ، NVIDIA 1650 سپر ، NVIDIA RTX 3050 ، NVIDIA RTX 2060 بجٹ $ 200- $ 300 درمیانے درجے کی ترتیبات میں زیادہ مطالبہ کھیل چلائیں گے. 1080p ریزولوشن کے لئے مثالی.
NVIDIA RTX 3060 ، NVIDIA RTX 3060 TI ، AMD RX 5700 XT ، AMD RX 6700 XT ، NVIDIA RTX 2070 $ 350- $ 500 آپ 1440p تک قراردادوں میں درمیانے درجے کی اعلی ترتیبات پر تازہ ترین کھیل کھیل سکیں گے. .
NVIDIA RTX 4070 TI ، AMD RX 7900 XT ، NVIDIA RTX 3070 ، NVIDIA RTX 3070 TI ، AMD RX 6800 ، AMD RX 6800 XT ، AMD RX 6900 XT ، AMD RX 6950 XT $ 500- $ 850 طاقتور GPUs 1440p الٹرا یا 4K میڈیم گیمنگ کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے ، یہاں تک کہ مستقبل قریب کے لئے بھی
NVIDIA RTX 4090 ، NVIDIA RTX 4080 ، NVIDIA RTX 3090 ، NVIDIA RTX 3080 ، AMD RX 7900 XTX پریمیم زیادہ تر محفل کے لئے ضرورت سے زیادہ. بنیادی طور پر ان شائقین کے لئے جو گیمنگ گرافکس ٹیک کے خون بہنے والے کنارے پر رہنا چاہتے ہیں اور جو اعلی قراردادوں میں فریم کی شرحوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔.

اگر آپ کسی ایک سفارش کی تلاش کر رہے ہیں جو کارکردگی اور قیمت کے درمیان ایک میٹھا مقام کے طور پر کام کرتا ہے تو ، NVIDIA RTX 4070 TI فی الحال ہے . یہ 4K 60+ FPS گیمنگ پیش کرتا ہے اور NVIDIA کے تازہ ترین DLSS 3 کا فائدہ اٹھاتا ہے.. اگر آپ کرن ٹریسنگ کو نظرانداز کرتے ہیں اور صرف آبائی ریزولوشن کی کارکردگی پر توجہ مرکوز کرتے ہیں تو AMD کا 7900 XT بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والا اور قدرے سستا کارڈ ہے۔. ذہن میں رکھیں ، اگرچہ ، اس AMD کا FSR 2.1 اب بھی اتنا ترقی یافتہ نہیں ہے جتنا DLSS 3.0 اعلی درجے کے سلسلے میں.

.

. آپ کو دوسرے عوامل پر بھی غور کرنے کی ضرورت ہے ، جیسے اپنے پی سی ، جی پی یو وی آر اے ایم ، ممکنہ رکاوٹوں ، اور ٹی ڈی پی کے ساتھ مطابقت. یہ عوامل آپ کو خریدنے کا بہتر فیصلہ کرنے میں مدد کرسکتے ہیں اور آپ کو اپنی سرمایہ کاری کا زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے میں مدد کرسکتے ہیں. وہ اپ گریڈ کے ممکنہ فیصلوں کے لئے بھی ضروری ہیں جو آپ اپنے نئے گرافکس کارڈ کی کارکردگی کو مکمل طور پر استعمال کرسکتے ہیں.

1. مطابقت

آپ کے چمکدار نئے گرافکس کارڈ کو ان باکسنگ کرنے سے کہیں زیادہ مایوس کن نہیں ہوسکتا ہے صرف یہ احساس کرنے کے لئے کہ یہ آپ کے پی سی کیس کے لئے ایک انچ بہت بڑا ہے. اس سے پہلے کہ آپ بڑے پیسے چھوڑیں ، اپنا ہوم ورک کریں اور دریافت کریں کہ آپ کا معاملہ کتنی جسمانی جگہ پیش کرسکتا ہے. . .

. ? اس کے لئے کتنے واٹ کی درجہ بندی کی گئی ہے ، اور اس کے پاس کتنے چھ اور آٹھ پن پی سی آئی کنیکٹر ہیں؟? . اگر آپ کا کمپیوٹر آپ کے نئے گرافکس کارڈ کو سنبھالنے کے لئے لیس نہیں ہے تو ، آپ گرافکس کارڈ کی تلاش کرنا چاہیں گے جس میں کم طاقت کی ضرورت ہو یا PSU اپ گریڈ پر غور کریں۔.

گرافکس کارڈ خریدار بجلی کی فراہمی کی رہنمائی کرتے ہیں

. . . آپ کے مانیٹر کے مقابلے میں مختلف بندرگاہوں کے ساتھ کارڈ خریدنا نایاب ہے. .

مددگار بھی: اگر آپ اپنے گرافکس کارڈ سے زیادہ کارکردگی حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ، اپنے جی پی یو کو محفوظ طریقے سے اوور کلاک کرنے کا طریقہ سیکھیں.

.

آپ کا سسٹم آپ کو خریدنا چاہئے اس طرح کے گرافکس کارڈ کا حکم دیتا ہے. اپنے سسٹم کی حدود کو جاننے سے آپ کو پیسے اور سر درد کی بچت ہوسکتی ہے. مثال کے طور پر ، اگر آپ پرانے چار کور یا ڈبل ​​کور سی پی یو چلا رہے ہیں تو ، امکان ہے کہ آپ کے اعلی کے آخر میں گرافکس کارڈ کو روکیں ، اور آپ کو میز پر کارکردگی چھوڑنے پر مجبور کیا جائے گا۔. اس صورتحال میں ، آپ اپنے سی پی یو کی زندگی کو طول دینے کے لئے درمیانے درجے کے کارڈ کا انتخاب کرسکتے ہیں یا اگر آپ کا بجٹ اجازت دیتا ہے تو سی پی یو اپ گریڈ پر غور کریں۔.

گرافکس کارڈ خریدار گائیڈ گائیڈ بلٹینیک سی پی یو

. 1440p (2560 x 1440) مانیٹر تیزی سے مرکزی دھارے میں شامل ہونے کے ساتھ ، آپ کا گرافکس کارڈ ہموار گیمنگ پرفارمنس کے لئے زیادہ پکسل گنتی چلانے کے قابل ہونا چاہئے۔. اسی طرح ، اگر آپ متعدد مانیٹر یا الٹرا وائیڈ مانیٹر کو چلانے کا ارادہ رکھتے ہیں تو ، آپ کو اضافی پکسلز میں عنصر بنانے کی ضرورت ہے اور گرافکس کارڈ کا انتخاب کرنا ہوگا جو اس کی حمایت کرے گا۔.

3.

اگرچہ آپ کے گرافکس کارڈ پر زیادہ VRAM زیادہ کارکردگی کی ضمانت نہیں دیتا ہے ، لیکن یہ تیزی سے ایک اہم عنصر بن رہا ہے کیونکہ کھیل زیادہ مطالبہ بن جاتا ہے ، خاص طور پر 4K جیسی اعلی قراردادوں پر. بہت سے حالیہ اعلی کے آخر میں گرافکس کارڈز جی پی یو وی آر اے ایم کی قابل اعتراض مقدار کے ساتھ آتے ہیں ، جیسے آر ٹی ایکس 3070 ٹی آئی جس نے صرف 8 جی بی وی آر اے ایم کے ساتھ بھیج دیا ہے۔. اگرچہ کارڈ ابھی بھی زیادہ طاقتور ہے ، اس کی لمبی عمر نسبتا small چھوٹے VRAM بفر کے ذریعہ رکاوٹ ہے.

میموری بینڈوتھ آپ کے گرافکس کارڈ پر میموری کی طرح اتنا ہی اہم ہے. جی پی یو کے ذریعہ کارروائی کے لئے تیار ڈیٹا عام طور پر کارڈ کی سرشار میموری پر محفوظ کیا جاتا ہے ، جو جی ڈی ڈی آر 3 ، جی ڈی ڈی آر 5 ، (ابھی حال ہی میں) جی ڈی ڈی آر 6 ، یا جی ڈی ڈی آر 6 ایکس ہوسکتا ہے۔. نوٹ کریں کہ جی ڈی ڈی آر 6 میموری جی ڈی ڈی آر 5 کی دو بار بینڈوتھ کو اسی شرح پر بند کرتا ہے.

گرافکس کارڈ خریدار گائیڈ 3070 ٹائی ورام

حالیہ جنرل گرافکس کارڈز میں سے بیشتر GDDR6 میموری کے ساتھ جہاز بھیج رہے ہیں ، کچھ کے ساتھ کچھ بھی تیز GDDR6X میموری. چونکہ میموری بینڈوتھ کارکردگی کے لئے بہت ضروری ہے ، لہذا آپ کو بہتر کارکردگی کے لئے ہمیشہ تیز میموری کا انتخاب کرنا چاہئے.

جان کر اچھا لگا: ہم نے گیمنگ کے لئے بہترین AMD مدر بورڈز تیار کیے ہیں.

4. CUDA CORES (NVIDIA) یا اسٹریم پروسیسرز (AMD)

ایک ہی خاندان کے GPUs میں گیمنگ کی کارکردگی کا موازنہ کرنے کے لئے CUDA کور یا اسٹریم پروسیسرز آپ کی کھردری رہنما ثابت ہوسکتے ہیں. CUDA (کمپیوٹ یونیفائیڈ ڈیوائس فن تعمیر) NVIDIA کی ملکیتی متوازی کمپیوٹنگ زبان ہے جو GPU کو زیادہ سے زیادہ درستگی کے ساتھ کاموں کو انجام دینے کے لئے مخصوص طریقوں سے فائدہ اٹھاتی ہے۔. .

جب مختلف جی پی یو نسلوں میں CUDA کور یا اسٹریم پروسیسرز کا موازنہ کرتے ہو تو محتاط رہیں ، کیونکہ عام طور پر موازنہ کارکردگی کے درجے پر کسی بھی CUDA کور کی کمی پر آرکیٹیکچرل بہتری پر قابو پایا جاتا ہے۔. مثال کے طور پر ، تازہ ترین RTX 4080 میں 9728 CUDA کور بمقابلہ 10496 CUDA کور پچھلے جین RTX 3090 پر ہیں. لیکن RTX 4080 NVIDIA کے پچھلے نسل کے پریمیم کی پیش کش سے 20 فیصد تیز ہے.

5. ٹی ڈی پی ویلیو

سی پی یو کی طرح ، جی پی یو بھی کھیلوں کا مطالبہ کرنے اور پیداوار کے کام کا بوجھ چلانے کے وقت گرمی پیدا کرتا ہے. گرافکس کارڈ کی ٹی ڈی پی قیمت زیادہ سے زیادہ نظریاتی بوجھ پر بجلی کی کھپت کی نشاندہی کرتی ہے. ٹی ڈی پی جتنا زیادہ ، زیادہ گرمی پیدا ہوتی ہے. لہذا ، آپ کو ہمیشہ زیادہ طاقت سے موثر GPU کا انتخاب کرنا چاہئے ، i.., ایک بہتر ایف پی ایس فی واٹ کی پیش کش کرتا ہے.

گرافکس کارڈ خریدار NVIDIA LOVELACE پاور کی رہنمائی کرتے ہیں

تازہ ترین آر ٹی ایکس 4000 سیریز کے بجلی کی کھپت میں پچھلی نسل کے کارڈوں سے کافی حد تک چھلانگ دیکھنے میں آئی ، جس میں فلیگ شپ آر ٹی ایکس 4090 میں کم از کم 850W بجلی کی فراہمی کی ضرورت ہوتی ہے۔. .

اشارے: کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ اپنے رام کو بھی زیادہ گھیر سکتے ہیں? اس سے گیمنگ کی کارکردگی میں بھی مدد مل سکتی ہے.

6. G-Sync یا فریسنک?

. ایک مانیٹر خریدنے سے جو ان خصوصیات میں سے کسی ایک کی حمایت کرتا ہے آپ کے گرافکس کارڈ کے ذریعہ تیار کردہ ایف پی ایس کے ساتھ آپ کے مانیٹر کی ریفریش ریٹ کو ایڈجسٹ کرنے میں مدد کرے گا ، جس سے اسکرین پھاڑنے اور ان پٹ لیٹینسی جیسے مسائل کو کم کیا جائے گا۔.

گرافکس کارڈ خریدار گائیڈ گیمنگ GSYNC فریسنک

فریسنک ایک اوپن سورس کا معیار ہے جو Nvidia کے G-Sync سے کہیں زیادہ مانیٹر پر دستیاب ہے. آپ کو ہمیشہ ہارڈ ویئر سے تعاون یافتہ جی سنک ٹیک ٹیک کے ساتھ کسی ڈسپلے پر زیادہ خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے. اس کے بجائے آپ “G-Sync ہم آہنگ” کے طور پر تصدیق شدہ ڈسپلے کا انتخاب کرسکتے ہیں یا فری سینک ڈسپلے حاصل کرسکتے ہیں. فریسنک یا فریسنک پریمیم مانیٹر خریدنے سے آپ کو کارکردگی کی قربانی نہ دیتے ہوئے اخراجات کم کرنے میں مدد ملے گی ، کیونکہ NVIDIA اور AMD کارڈ دونوں FRESYNC کے ساتھ کام کرسکتے ہیں ، جو NVIDIA اور AMD GPUs دونوں کے لئے دستیاب ہے۔.

جان کر اچھا لگا: اگر آپ NVIDIA کارڈ استعمال کررہے ہیں تو ، آپ یہ سیکھنا چاہیں گے کہ NVIDIA کا گیفورس سافٹ ویئر سویٹ کیسے کام کرتا ہے.

اکثر پوچھے گئے سوالات

?

اگرچہ ویڈیو ایڈیٹنگ ایک مطالبہ کرنے والا کام کا بوجھ ہے جو زیادہ طاقتور جی پی یو سے فائدہ اٹھائے گا ، جیسے NVIDIA کے 80- یا 90 سیریز کارڈز یا موازنہ AMD پیش کشوں سے ، زیادہ تر صارفین کے لئے درمیانی رینج کارڈ خریدنا کافی ہوگا۔. یہاں تک کہ جب 4K ویڈیوز میں ترمیم کرتے ہو تو ، RTX 3060 TI جیسے کارڈ آپ کے کام کے بوجھ کو طاقت بخش سکتا ہے. کارکردگی کا فائدہ جو آپ کو RTX 3090 یا RTX 4080 جیسے کارڈ میں منتقل کرکے حاصل کریں گے اس سے وابستہ قیمت میں اضافے کا جواز نہیں ہوگا۔. یہ بات قابل غور ہے کہ NVIDIA GPUs نے روایتی طور پر AMD کے کارڈز کے مقابلے میں ویڈیو ایڈیٹنگ ، 3D ماڈلنگ ، اور رینڈرنگ سافٹ ویئر کے لئے بہتر مدد کی پیش کش کی ہے۔.

جو اسٹریمنگ کے لئے بہتر ہے: NVIDIA یا AMD?

NVIDIA کارڈز نے AMD کارڈوں کے مقابلے میں اسٹریمنگ میں مستقل طور پر بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے ، ان کے اعلی NVENC انکوڈر اور اسٹریمرز میں نشانہ بنائے گئے خصوصیات کا ایک سوٹ. لیکن اے ایم ڈی نے اب اس کے تازہ ترین AMF انکوڈر اور AMD شور کو دبانے کے ساتھ بڑی حد تک خلاء کو بند کردیا ہے ، جس میں NVIDIA کے NVENC اور RTX آواز کا مقابلہ کیا گیا ہے۔. AMD کے گرافکس کارڈز اب اسی معیار پر ویڈیوز کو اسٹریم کرسکتے ہیں اور NVIDIA کے کارڈز کی طرح بٹریٹ کرسکتے ہیں. .

کیا NVIDIA ڈرائیور AMD ڈرائیوروں سے زیادہ مستحکم ہیں?

AMD کی RX 5000 سیریز تک یہ معاملہ ہوتا تھا ، لیکن جب RX 6000 اور RX 7000 سیریز کے ڈرائیوروں کا موازنہ NVIDIA کے ساتھ کرتے ہیں تو ، دونوں برانڈز کو ڈرائیور کے مسائل کا سامنا کرنا پڑا ہے ، اور یہ ناممکن ہے کہ کسی سے بہتر قرار دیا جائے۔. AMD اور NVIDIA ڈرائیور کے مسائل کو حل کرنے کے لئے ایک عمدہ کام کرتے ہیں ، اور اگرچہ مثالی نہیں ، اسی طرح کی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے جو بعض اوقات شدید کھیل توڑنے اور سسٹم کو کریشنگ کی غلطیوں کا باعث بنتا ہے۔.

ٹینویر پی سی ہارڈ ویئر ، ونڈوز ، اور گیمنگ آئیڈیاز کے بارے میں لکھنے کے لئے دور دور تک شکار کرتا ہے. مارکیٹنگ میں ایک ایم بی اے اور پی سی بلڈنگ بزنس کا مالک ، اس نے ٹکنالوجی ، گیمنگ اور مارکیٹنگ پر بڑے پیمانے پر لکھا ہے. جب ویب کو سکور نہیں کرتے ہیں تو ، اسے دفتر میں جھگڑا ، جی ٹی ایف او میں اپنی زندگی کے لئے بھاگتے ہوئے ، یا توڑ کارٹس میں کارٹس کو تباہ کیا جاسکتا ہے۔.

!

ہمارے تازہ ترین سبق براہ راست آپ کے ان باکس میں پہنچائے

مونیکا جے وائٹ

گرافکس کارڈ ، جسے جی پی یو بھی کہا جاتا ہے ، کسی بھی پی سی بلڈ میں سب سے زیادہ دلچسپ اجزاء میں سے ایک ہے. پروسیسر کے ساتھ ساتھ ، آپ کے گرافکس کارڈ کا اکثر آپ کے کمپیوٹر کی مجموعی کارکردگی پر سب سے زیادہ اثر پڑتا ہے. اس سے یہ ایک بہت ہی اعلی داؤ پر خریداری کرتا ہے ، خاص طور پر اگر آپ غور کریں کہ جی پی یو بہت مہنگا پڑسکتا ہے.

  • Nvidia ، AMD ، یا انٹیل?
  • amd
  • 1080p ، 1440p ، یا 4K?
  • بجٹ
  • دیکھنے کے لئے چیزیں
  • طاقت کا استعمال
  • آپ کے لئے صحیح GPU کا انتخاب 3 مزید اشیاء دکھائیں

جی پی یو مارکیٹ کے پاس پیش کرنے کے لئے بہت کچھ ہے ، اور یہ آپ کی ضروریات اور آپ کے بجٹ سے قطع نظر ہے. چاہے آپ کچھ ہلکے براؤزنگ کی حمایت کرنے کے لئے کسی انتہائی سستے چیز کا ارادہ کر رہے ہو یا سب سے زیادہ جی پی یو انتہائی کھیلوں کو سنبھالنے کے لئے کسی بیہموتھ کے پاس ، آپ کے پاس بہت سارے اختیارات ہیں. اس گائیڈ میں ، ہم آپ کو دکھائیں گے کہ کیا تلاش کرنا ہے تاکہ آپ بہترین GPU منتخب کرسکیں جو آپ کے بجٹ اور ضروریات کے مطابق ہو.

?

صارفین کے گرافکس کارڈ عام طور پر دو قسموں میں تقسیم ہوجاتے ہیں – مربوط اور مجرد گرافکس. چونکہ آپ یہاں موجود ہیں ، آپ غالبا. کسی مجرد (یا سرشار) جی پی یو کی تلاش کر رہے ہیں ، اور یہی وہ چیز ہے جس پر ہم اس مضمون میں توجہ مرکوز کرنے جارہے ہیں۔.

  • ASUS ’نیا RTX 4090 بکھرے ہوئے GPU کو زیادہ سے زیادہ ریکارڈ کیا گیا ، اور آپ اسے جلد ہی خرید سکیں گے
  • VSYNC کیا ہے ، اور آپ کو اس کی ضرورت کیوں ہے؟?
  • AMD FSR (فیلٹیفیکس سپر ریزولوشن): ہر وہ چیز جس کے بارے میں آپ کو جاننے کی ضرورت ہے

.

مارکیٹ کے اس طبقہ میں ، آپ کے پاس تین مینوفیکچررز ہیں: NVIDIA ، AMD ، اور انٹیل. AMD اور NVIDIA دونوں وسیع پیمانے پر کارڈ پیش کرتے ہیں ، لیکن انٹیل کے پاس صرف کچھ اختیارات ہیں. کارخانہ دار سے قطع نظر ، آپ کو ایسے کارڈ ملیں گے جو فی ڈالر کی کارکردگی ، قیمت اور کارکردگی میں یکسر مختلف ہیں – یعنی آپ جی پی یو سے کتنی قدر حاصل کر رہے ہیں.

NVIDIA ، AMD ، اور انٹیل کے مابین انتخاب کسی خاص برانڈ کو پسند کرنے سے کہیں زیادہ نیچے آتا ہے. جی پی یو بنیادی طور پر آرکیٹیکچرل سطح پر مختلف ہیں ، اور ہر کارخانہ دار نے ان کو معاون سافٹ ویئر کے مختلف سیٹ کے ساتھ سجایا۔.

آئیے جی پی یو بنانے والوں کی تینوں کے مابین اختلافات کو دریافت کرتے ہیں تاکہ آپ کو ان کی پیش کش کا ایک بہتر جائزہ پیش کیا جاسکے۔.

nvidia

RTX 4090۔

نویڈیا لینڈ سلائیڈنگ کے ذریعہ مارکیٹ کا رہنما ہے. یہ پی سی اور لیپ ٹاپ دونوں کے لئے جی پی یو تیار کرتا ہے ، جس میں سستی اختیارات سے لے کر پریمیم ماڈل تک شامل ہیں.

اے ایم ڈی کے مقابلے میں ، NVIDIA کی اکثر اس کی اعلی GPU کارکردگی کی تعریف کی جاتی ہے ، یا ، بہت کم سے کم ، لفافے کو مزید آگے بڑھانے کے قابل ہوتا ہے۔. اگرچہ اے ایم ڈی زیادہ تر مارکیٹ کے مرکزی دھارے میں شامل حصے کو نشانہ بناتا ہے ، لیکن NVIDIA اس خلا کو پُر کرتا ہے اور RTX 4090 کی طرح جانور کے جی پی یو کے ساتھ اعلی کے آخر والے شعبے کی خدمت کرتا ہے۔. اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اس میں کوئی مڈریج گرافکس کارڈ نہیں ہیں – اس میں ایک مضبوط لائن اپ ہے ، حالانکہ تمام جی پی یو ان کی قیمت کے قابل نہیں ہیں۔.

برسوں کے دوران ، NVIDIA میں گرافکس کارڈ کی کئی نسلیں ہیں ، لیکن اگر آپ ابھی خریداری کر رہے ہیں تو ، آپ زیادہ تر ممکنہ طور پر RTX 30 سیریز اور تازہ ترین RTX 40 سیریز میں سے انتخاب کر رہے ہوں گے۔. تاہم ، بڑی عمر کی نسلوں کے پاس ابھی بھی کچھ سستی اختیارات ہیں ، جیسے جی ٹی ایکس 1650. زیادہ کثرت سے ، کارکردگی میں اضافے کی وجہ سے آپ نئے کارڈ خریدنے سے بہتر ہیں.

RTX 40-سیریز اسپورٹس کارڈ $ 300 سے $ 1،600 تک کے ہیں. NVIDIA کے GPUs گیمنگ ، مواد کی تخلیق ، اور یہاں تک کہ AI سے متعلق کاموں ، جیسے مشین لرننگ کے لئے ٹھوس ہیں. در حقیقت ، nvidia کو اکثر اعلی آپشن کے طور پر پہچانا جاتا ہے اگر AI آپ کے بعد ہی ہے.

4K پر رے ٹریسنگ گیمز میں RX 7900 XTX اور RTX 4080 پرفارمنس۔

. اس کا استعمال کرنے کا مطلب یہ ہے کہ بہت سارے کھیل بہتر نظر آتے ہیں ، لیکن یہ جی پی یو پر بھی بھاری ہے.

Nvidia GPUs گہری لرننگ سپر نمونے لینے (DLSS) کے ساتھ بھی آتے ہیں. . اضافی پکسلز تیار کرکے ، DLSS اعلی ریزولوشن امیجز تیار کرتا ہے.

RTX 40-سیریز گرافکس کارڈ DLSS-DLSS 3 کے اس سے بھی بہتر ورژن کے ساتھ آتے ہیں. صرف پکسلز کے بجائے پورے فریم تیار کرنے کے قابل ، یہ بہت سے کھیلوں میں فریم ریٹ کو نمایاں طور پر بڑھا سکتا ہے. یہ NVIDIA کے تازہ ترین گرافکس کارڈز کے لئے فروخت کا ایک بڑا مقام رہا ہے.

amd

RX 7900 XTX ٹیسٹ بینچ میں نصب ہے۔

حالیہ برسوں میں ، اے ایم ڈی سائے سے ابھرا ہے اور اس کے حساب سے ایک طاقت بن گیا ہے – حالانکہ NVIDIA اب بھی مارکیٹ شیئر کا تقریبا 80 80 ٪ برقرار رکھتا ہے۔.

AMD کو یقینی طور پر اس کے لائن اپ میں کچھ دلچسپ GPUs ہے ، اور جبکہ Nvidia کو زیادہ توجہ ملتی ہے ، AMD اس بات کو یقینی بنانے میں ایک اہم کردار ادا کرتا ہے کہ NVIDIA مارکیٹ کو مکمل طور پر اجارہ دار نہیں بناتا ہے۔. .

اس کی تازہ ترین نسل ، ریڈون آر ایکس 7000 سیریز کی بنیاد پر NVIDIA کے مقابلے میں AMD کے پیشہ اور مواقع کے بارے میں کوئی کمبل بیانات دینا مشکل ہے ، کیونکہ لائن اپ ابھی بھی بہت چھوٹا ہے۔. تاہم ، تاریخی طور پر ، اے ایم ڈی نے فی ڈالر کی کارکردگی کو نشانہ بنایا اور فی واٹ کی کارکردگی (جس کا مطلب ہے کہ کم بجلی کی کھپت) اس سے کہیں زیادہ NVIDIA نے کی ہے ، اور ایسا لگتا ہے کہ اب تک اس کی گرفت برقرار ہے۔.

. .

تازہ ترین جنرل میں ، اے ایم ڈی کے پاس کارڈ 270 سے $ 1000 تک کے کارڈ ہیں. اس نسل نے اے ایم ڈی کے لئے رے ٹریسنگ کو سنبھالنے کے انداز میں ایک قدم بڑھایا ہے ، حالانکہ Nvidia اب بھی وہاں کا غیر متنازعہ رہنما ہے ، نیز AI کاموں میں بھی. پھر بھی ، اس سلسلے میں بہتری آئی ہے ، لہذا آپ محفوظ طریقے سے AMD خرید سکتے ہیں اور پھر بھی اچھے نتائج حاصل کرسکتے ہیں.

.0). Nvidia کے برعکس ، AMD FSR 2 کو لاک نہیں کرتا ہے.0 اس کے GPUs کی ایک نسل کو ، اور FSR کراس وینڈر کی مدد کی پیش کش کرتا ہے.

FSR 1..0 دونوں بالکل مختلف کام کرتے ہیں ، لیکن لمبی کہانی مختصر یہ ہے کہ وہ شبیہہ کو بڑھاوا دینے اور تیز کرنے والے فلٹر کا اطلاق کرنے کے لئے الگورتھم کا استعمال کرتے ہیں. FSR 1..0 یہ پہلے ہی کرتا ہے ، جو تصویری معیار کو بہتر بناتا ہے.

ایف ایس آر 2 کے ساتھ مسئلہ.0 یہ ہے کہ بہت سارے کھیل ابھی تک اسے چلانے کے قابل ہیں ، لیکن ان میں جو اس کی حمایت کرتے ہیں ، ٹیک ایک بہت اچھا کام کرتا ہے. FSR 1.0 زیادہ وسیع پیمانے پر دستیاب ہے ، لیکن یہ ایک ہی قسم کی کارکردگی بھی پیش نہیں کرتا ہے.

انٹیل

گلابی پس منظر پر دو انٹیل آرک گرافکس کارڈ۔

. . اس کے ساتھ ہی ، اگر آپ بجٹ جی پی یو کی تلاش کر رہے ہیں اور آپ کو بہترین کی بہترین ضرورت نہیں ہے تو ، انٹیل کو نظرانداز نہیں کیا جانا چاہئے.

برسوں سے ، گرافکس میں انٹیل کا واحد منصوبہ اس کے پروسیسر چپس پر مربوط جی پی یو سے متعلق تھا. تاہم ، 2022 میں ، اس نے آرک الکیمسٹ کا آغاز کیا – مجرد گرافکس کارڈز کا ایک چھوٹا سا لائن اپ. .

. ہماری اپنی جانچ میں ، ہم نے پایا کہ آرک A770 اور آرک A750 گیمنگ کے منظرناموں میں اچھی طرح سے برقرار ہیں.

انٹیل جانے سے واضح ہوچکا ہے کہ وہ کارکردگی پر NVIDIA اور AMD کو شکست دینے کی کوشش نہیں کررہا تھا. اس کے بجائے ، اس نے مصنوع کی قیمتوں کو نسبتا extra مسابقتی رکھتے ہوئے ، جارحانہ انداز میں کارکردگی کو ہدف بنایا۔.

اس کے ساتھ ہی ، انٹیل کے تمام GPUs فی الحال آخری جنرل اور ایک منٹ تک زیادہ پرانی ہیں. تاہم ، زیادہ بجٹ پر مبنی تعمیر کے لئے ، انٹیل NVIDIA کے لئے ایک اچھا متبادل بناتا ہے ، اس کے زیادہ مہنگے گرافکس کارڈ کے ساتھ صرف $ 300 سے $ 350 کی لاگت آتی ہے۔.

جب نئے کھیل کھیلتا ہے تو انٹیل آرک ایک بہتر کام کرتا ہے ، اور انٹیل ڈرائیور ٹیم ابھی بھی ڈائریکٹ ایکس 9 اور ڈائریکٹ ایکس 11 پر مبنی کھیلوں میں جی پی یو کی کارکردگی کو بہتر بنانے پر کام کر رہی ہے۔. کریڈٹ دینے کے لئے جہاں یہ واجب الادا ہے ، انٹیل اس سلسلے میں چھلانگ اور حدود سے بہتر ہو رہا ہے ، جہاں یہ زیادہ تر محفوظ انتخاب ہے.

حیرت کی بات یہ ہے کہ جب رے ٹریسنگ کی بات آتی ہے تو انٹیل بھی AMD سے بہتر کام کرتا ہے ، لیکن ظاہر ہے ، یہ صرف موازنہ GPUs پر ہی لاگو ہوتا ہے۔.

. دوسرے دو کی طرح ، یہ ایک اعلی درجے کی خصوصیت ہے ، اور یہ صرف آرک الکیمسٹ جی پی یو پر دستیاب ہے. یہ آپ کے کھیل کو کم ریزولوشن پر پیش کرتا ہے اور پھر اس تصویر کو بڑھاوا دینے کے لئے مشین لرننگ اور اے آئی پر انحصار کرتا ہے. حتمی نتیجہ تصویر کے معیار کو زیادہ نقصان پہنچائے بغیر فریم کی شرحوں میں اضافہ ہے.

1080p ، 1440p ، یا 4K?

Nvidia Geforce RTX 4090 GPU

اگر آپ گیمر ہیں تو ، آپ کے غور و فکر میں سے ایک اہم بات یہ ہے کہ آیا آپ 1080p ، 1440p (2k) ، یا 4K پر کھیل کھیلنا چاہتے ہیں۔. اس کا اطلاق دوسرے صارفین پر بھی ہوتا ہے ، کیونکہ اعلی ڈسپلے ریزولوشن کا مطلب زیادہ اسکرین رئیل اسٹیٹ ہے ، اور یہ کسی کے لئے بھی اچھا ہے. یہ پیداواری صلاحیت کے ل or ہو یا تفریح ​​کے ل ، ، 1080p سے 1440p تک کا سوئچ قابل دید ہے ، اور 4K ریچھوں تک اس سے بھی زیادہ اثر ڈالتا ہے.

جب آپ جی پی یو کی خریداری کرتے ہیں تو ذہن میں رکھنا ایک اہم چیز ہے. آئیے تصور کریں کہ آپ کھیلوں کے لئے استعمال کرنے کی امید میں ، RTX 4070 TI کی طرح 1440p گرافکس کارڈ خریدتے ہیں۔. جب تک آپ کوئی مانیٹر نہیں خریدتے ہیں جو اس سے مماثل ہے ، آپ لازمی طور پر کچھ کارکردگی کا ضیاع کریں گے جو آپ کا کارڈ پیش کرسکتا ہے.

مانیٹر ریفریش ریٹ کے لئے بھی یہی ہے – اگر آپ کا جی پی یو 60 فریم فی سیکنڈ (ایف پی ایس) سے اوپر چلا سکتا ہے ، تو پھر مماثل مانیٹر خریدنا جو 75 ہ ہرٹز یا اس سے بھی 144Hz تک جاتا ہے ایک صوتی آئیڈیا ہے۔. اس کے برعکس ، بجٹ جی پی یو کے ساتھ اعلی کے آخر میں مانیٹر کا استعمال بھی کافی اضافہ نہیں ہوتا ہے ، کیونکہ اس کے بعد آپ کا گرافکس کارڈ اتنا مضبوط نہیں ہے کہ اس مہنگے ڈسپلے کو بجلی فراہم کرسکے۔.

تو آپ کو کس قرارداد کی ضرورت ہے?

یہ سب ترجیح اور آپ کے بجٹ پر آتا ہے ، لیکن آئیے آپ کو جلدی سے آگے بڑھیں کہ آپ کو کس چیز کے لئے جانا ہے اس کا بہتر خیال ہے.

. یہ جی پی یو اور مانیٹر دونوں ہی چیزوں کو زیادہ مہنگا بنا دیتا ہے. اس نسل میں بہت سارے مہذب 1080p GPUs ہیں اور پچھلا ایک ، جس میں AMD Radeon Rx 7600 یا Nvidia Geforce جیسے کارڈ شامل ہیں۔ .

محفل کے لئے ، 1440p تیزی سے زیادہ مقبول ہوتا جارہا ہے ، اور اس کے لئے قدرے بہتر گرافکس کارڈ کی ضرورت ہوگی. AMD کے پاس پچھلی نسل میں بہت سارے قابل عمل اختیارات ہیں ، جیسے یا RX 6800 XT. انٹیل کے ل you ، آپ کو آرک A770 مل گیا ہے.

Nvidia کو بھی پیش کرنے کے لئے بہت کچھ ملا. ہم اس قرارداد میں آرام دہ گیمنگ کے لئے RTX 4070 TI کی سفارش کریں گے ، لیکن یہاں تک کہ RTX 4070 کو بھی ایک معقول کام کرنا چاہئے. پچھلے جنرل میں ، RTX 3070 TI ایک محفوظ شرط ہے ، لیکن ابھی اس کے موجودہ نسل کے ہم منصب پر اسے خریدنے کا جواز پیش کرنا تھوڑا بہت مہنگا ہے.

4K پر گیمنگ ابھی ایک اگلی سطح کی خصوصیت ہے ، اور صرف انتہائی طاقتور جی پی یو اس قرارداد کو بغیر کسی رکاوٹ کے چلا سکتا ہے. NVIDIA کے لئے ، ابھی جن اختیارات کو سمجھ میں آتا ہے ان میں RTX 4080 اور RTX 4090 شامل ہیں ، حالانکہ RTX 4070 TI اگر آپ کچھ ترتیبات پر سمجھوتہ کرنے پر راضی ہیں تو 4K گیمنگ کو بھی سنبھال سکتا ہے۔. .

بجٹ

AMD RX 7600 کے سامنے۔

مختلف GPUs کی تمام تفریحی گھنٹیاں اور سیٹیوں سے کوئی فرق نہیں پڑتا اگر وہ آپ کے بجٹ میں فٹ نہیں بیٹھتے ہیں. ہم میں سے بیشتر کو مانیٹری کی رکاوٹوں کے ذریعہ روک لیا جاتا ہے ، اور آپ کے پی سی بلڈنگ بجٹ کو مختص کرنے کا انتخاب کرنے کا انتخاب یہ ہے کہ یہ بعد میں کارکردگی کا مظاہرہ کرنے میں ایک بڑا حصہ ہے۔.

ہوسکتا ہے کہ آپ کو “بڑے جائیں یا گھر جانے” کے نقطہ نظر کو اپنانے اور صرف بہترین جی پی یو خریدنے کا لالچ ہو جو آپ حاصل کرسکتے ہیں ، لیکن دوسرے اجزاء پر سستے ہو. تاہم ، یہ بہتر ہے کہ چیزوں کو متوازن رکھیں اور ٹھوس گرافکس کارڈ کے ساتھ جوڑ بنانے والے مہذب پروسیسر کا انتخاب کریں. بجلی کی فراہمی اور ٹھنڈک پر پیسہ بچانے کی کوشش نہ کریں. آخر کار ، آپ کا کمپیوٹر صرف اتنا ہی مضبوط ہے جتنا اس کے سب سے کمزور حصوں.

ذیل میں ، ہم GPU قیمت پر مبنی مختلف اختیارات تلاش کریں گے.

$ 300 سے کم

AMD RX 6600 XT ایک ٹیبل پر بیٹھا ہے۔

. یہ کھیل کے لئے کچھ ہوسکتا ہے ، لیکن یہ روزانہ کے کام اور تفریح ​​کی حمایت کرنے کے لئے صرف ایک GPU بھی ہوسکتا ہے. آپ کو پاگل کارکردگی نہیں ملے گی ، لیکن جب تک آپ کو زیادہ سے زیادہ ترتیبات کی ضرورت نہیں ہے تب تک ان جی پی یو پر زیادہ تر اے اے اے کھیل کھیلنا بالکل ممکن ہے۔.

ان گرافکس کارڈز میں سستے ہونے سے باہر ایک اور فائدہ ہوتا ہے – وہ زیادہ طاقت بھی استعمال نہیں کرتے ہیں. اس کا مطلب ہے کہ آپ کو بیفی پی ایس یو کی ضرورت نہیں ہوگی اور وہ وہاں بھی تھوڑا سا زیادہ رقم بچانے کے قابل ہوں گے.

NVIDIA کے ل we ، ہم RTX 3060 کی سفارش کرتے ہیں ، جو اب بھی $ 300 سے بھی کم میں نیا پایا جاسکتا ہے. آئندہ آر ٹی ایکس 4060 ممکنہ طور پر ایک بہتر متبادل بننے والا ہے ، اور اس کی قیمت بالکل $ 300 ہوگی ، لہذا آپ تھوڑی دیر کے لئے خریداری پر فائز ہونا چاہیں گے۔. یہاں بھی سستے اختیارات ہیں ، جیسے جی ٹی ایکس 1650 کی قیمت آس پاس ہے ، لیکن اس مقام پر یہ ایک خوبصورت تاریخ والا کارڈ ہے.

اے ایم ڈی کے پاس اس قیمت کے مقام پر گرفت کے ل several کئی GPUs ہیں ، اور اگر آپ فی ڈالر کے عنصر کو زیادہ سے زیادہ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے خواہاں ہیں تو وہ کچھ بہترین ہیں۔. ، اور حالیہ تمام اچھے اختیارات ہیں ، مؤخر الذکر آپ کا بہترین انتخاب ہے.

اس کے ساتھ ہی ، انٹیل کو یہاں نظر نہ رکھیں. یہ تقریبا $ 240 ڈالر ہے ، اور یہ $ 350 میں تھوڑا سا پرائسر ہے. دونوں مہذب اختیارات ہیں جو آپ کو ٹھوس کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے.

گلابی پس منظر پر RTX 4070 TI گرافکس کارڈ۔

. .

آئیے نچلے سرے کے قریب شروع کرتے ہیں. . اس کے بجائے ، آپ آرام دہ اور پرسکون 1080p اور 1440p گیمنگ کے لئے مذکورہ بالا AMD پر قبضہ کرسکتے ہیں ، یا یہاں تک. آس پاس کے لئے آرک A770 کو مت بھولنا .

آگے بڑھتے ہوئے ، NVIDIA کے پاس RTX 4070 ہے ، اور یہ ایک GPU ہے جو قیمت کی ضمانت کے ل enough کافی کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے ، حالانکہ یہ اب بھی 1080p اور 1440p کارڈ سے زیادہ ہے۔. RTX 4070 TI کارکردگی کو بڑھاوا دینے کی پیش کش کرتا ہے ، لیکن یہ بھی پریئر ہے ، نشان کے قریب منڈلا رہا ہے. AMD RX 7900 XT کے ساتھ اگلے آتا ہے ، اس کے بعد RX 7900 XTX کے لئے ، اور دونوں کو 1440p اور 4K گرافکس کارڈز پر غور کیا جاسکتا ہے۔.

گلابی پس منظر پر بیٹھے تین RTX 4080 کارڈز۔

. سابقہ ​​اخراجات ، اور مؤخر الذکر فی الحال سب سے مہنگا GPU ہے ، جس سے شروع ہوتا ہے .

اگرچہ RTX 4090 زیادہ مہنگا ہے ، اگر آپ کا بجٹ اس تک بڑھ سکتا ہے تو ، یہ بہتر انتخاب ہے. یہ سب سے زیادہ مطالبہ کرنے والے کھیلوں کے ذریعے ہوا کا جھونکا لگا سکتا ہے ، اور یہ فرض کر رہا ہے کہ آپ الٹرا کی ترتیبات پر ، اور رے ٹریسنگ کے ساتھ 4K پر کھیل رہے ہیں۔. RTX 4080 ، جبکہ اپنے طور پر ٹھوس ہے ، ایک ہی طرح کی کارکردگی کی پیش کش نہیں کرتا ہے اور زیادہ سمجھنے کے لئے تھوڑا سا مہنگا ہے.

اس کے ساتھ ہی ، اگر آپ اضافی $ 400 کو ختم نہیں کرنا چاہتے ہیں تو ، RTX 4080 RTX 4070 TI کے مقابلے میں اب بھی بہتری ہے۔. یہ RX 7900 XTX سے بھی قدرے بہتر ہے ، نیز یہ DLSS 3 کی پیش کش کرتا ہے – AMD کے پرچم بردار کے بارے میں بھی یہی نہیں کہا جاسکتا.

دیکھنے کے لئے چیزیں

اس سے پہلے کہ ہم آپ کو اپنی شاپنگ اتارنے کو شروع کرنے کے لئے چھوڑ دیں ، اگر آپ نیا گرافکس کارڈ خرید رہے ہیں تو یہاں دیکھنے کے لئے کچھ اور چیزیں ہیں۔. اگر آپ لیپ ٹاپ پر گیمنگ کر رہے ہیں اور مہذب گرافکس والے ماڈل کا انتخاب کرنے کے ل this اس گائیڈ کو پڑھ رہے ہیں تو ان سے کوئی فرق نہیں پڑے گا ، لہذا اگر آپ ایسا ہی ہے تو آپ اس کو ٹھیک کر سکتے ہیں۔. اگر آپ پی سی بلڈر ہیں تو ، یہ بہت زیادہ لاگو ہوتا ہے ، لہذا اس کی جانچ کرنا یقینی بنائیں.

طاقت کا استعمال

گیگا بائٹ اوروس P1200W بجلی کی فراہمی۔

جدید گرافکس کارڈ بجلی کی طرح کی کینڈی کی طرح دعوت دیتے ہیں ، لہذا یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ کا کمپیوٹر جس چیز کو آپ اس میں ڈالنے کے لئے تیار ہے اسے سنبھالنے کے لئے تیار ہے. .

. اسی لئے یہ ضروری ہے کہ آپ اپنی تحقیق سے پہلے ہی کریں اور ایک عمدہ PSU پکڑو.

ہر گرافکس کارڈ اپنی سفارش کے ساتھ آتا ہے کہ یہ کتنی طاقت استعمال کرتا ہے. NVIDIA اس سے مراد کل گرافکس پاور (ٹی جی پی) سے مراد ہے ، اے ایم ڈی نے اسے کل بورڈ پاور (ٹی بی پی) کہا ہے ، لیکن وہ بنیادی طور پر ایک ہی چیز ہیں. مثال کے طور پر ، RTX 4090 450 واٹ پر بیٹھا ہے اور اس سے ماضی کی حد سے زیادہ ہوسکتی ہے ، لیکن پاور کنزرویٹو آر ٹی ایکس 4060 کو صرف 115 واٹ کی ضرورت ہوگی۔.

مینوفیکچررز آپ کو بتائیں گے کہ وہ کسی خاص گرافکس کارڈ کے لئے کس قسم کا PSU تجویز کرتے ہیں. . اگر آپ انٹیل کے بہترین پروسیسر میں سے ایک استعمال کررہے ہیں ، مثال کے طور پر ، جو کافی حد تک طاقت کھا سکتا ہے تو ، آپ کو محفوظ رہنے کے لئے کچھ اضافی واٹج شامل کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔. .

.

RTX 4060 TI گلابی رنگ کے پس منظر پر بیٹھا ہے۔

اگر آپ ایک ایسے جی پی یو کی تلاش میں ہیں جو آپ کو اچھے کچھ سال تک جاری رکھے گا ، تو VRAM اب ایک تصریح ہے جس پر آپ کو پوری توجہ دینے کی ضرورت ہے. یہ آپ کے جی پی یو پر میموری ہے ، جو گرافکس سے متعلق ڈیٹا کو ذخیرہ کرنے اور تیزی سے رسائی کے لئے ذمہ دار ہے. .

جیسا کہ اکثر پی سی گیمنگ کا معاملہ ہوتا ہے ، آپ کے پاس جتنا زیادہ VRAM ہوتا ہے ، اتنا ہی بہتر ہوتا ہے. تاہم ، یہ اب اتنا آسان نہیں ہے. .

. اگرچہ یہ اپنے انداز میں ایک مہذب کارڈ ہے ، اس میں صرف 128 بٹ میموری بس میں 8 جی بی وی آر اے ایم ہے-یہ اس کی قیمت کے ٹیگ کو جواز پیش کرنے کے لئے کافی نہیں ہے۔. اس کے بجائے ، جی پی یو خریدنا زیادہ محفوظ ہے جس میں زیادہ VRAM ہے ، اور اس طرح کے بہت سارے اختیارات موجود ہیں. . بہت سارے AMD کارڈ بھی کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، RX 6800 XT اسپورٹس 16 جی بی.

اگر آپ آرام دہ اور پرسکون محفل ہیں جو انڈی ٹائٹلز میں زیادہ ہیں تو ، یہ کوئی مسئلہ نہیں ہوگا – لیکن اگر آپ کھیل کھیلنا چاہتے ہیں , پھر یہاں تک کہ بیس گیم میں اب 12 جی بی وی آر اے ایم کا مطالبہ کیا گیا ہے. یہ صورتحال جلد ہی کسی بھی وقت تبدیل ہونے کا امکان نہیں ہے ، لہذا مستقبل کے ثبوت کی خاطر ، 12 جی بی یا اس سے زیادہ کے لئے جائیں.

گلابی پس منظر پر RX 7900 XTX اور RX 7900 XT۔

آخر کار ، صرف کارخانہ دار کے ذریعہ انتخاب کرنے کے بجائے ، آپ جو کچھ کرنا چاہتے ہیں اس کے لحاظ سے جی پی یو خریدنے کے بارے میں سوچنے کی کوشش کریں اور آپ اس کے لئے کتنا ادائیگی کرنے کو تیار ہیں.

. اگر آپ کارکردگی اور سستی قیمتوں کا ایک اچھا امتزاج چاہتے ہیں تو ، AMD کے لئے جائیں. .

انٹیل صرف ابھی واقعی بجٹ پر مبنی تعمیرات میں فٹ بیٹھتا ہے ، لیکن جب اگلی نسل سامنے آجاتی ہے تو ، یہ زیادہ مسابقتی ہوسکتی ہے.

. . بہت زیادہ فکر نہ کریں اور آپ کے بجٹ کے ل well کیا کام کرنے والے کو منتخب کرنے کی کوشش کریں.

ایڈیٹرز کی سفارشات

  • کسی نے AMD کے RX 7800 XT کو ٹویٹ کیا ، اور نتائج آپ کو حیرت میں ڈال سکتے ہیں
  • اے ایم ڈی کے پاس ابھی بھی ٹینک میں کچھ نیکسٹ جن جی پی یو باقی رہ سکتا ہے-لیکن میں اسے نہیں خریدتا ہوں
  • ایک سی پی یو کیا ہے؟?
  • محفل آخر کار ایک بار پھر نئے گرافکس کارڈ خرید رہے ہیں