13 انچ میک بوک پرو بمقابلہ. میک بوک ایئر: 2023 میں کون سا M2 ایپل لیپ ٹاپ بہتر ہے? | پی سی میگ ، میکس کا موازنہ کریں ، آئی پوڈ ، آئی فونز اور آئی پیڈز کا موازنہ کریں @

میک بوک پرو موازنہ

Contents

اس میں 64 جی بی تک رام ، 10 کور تک کے ساتھ سی پی یو ، اور 32 کور تک جی پی یو شامل ہیں. دیگر اضافے میں 1080p ویب کیم ، منی کی زیرقیادت بیک لائٹنگ کے ساتھ مائع ریٹنا ایکس ڈی آر ڈسپلے ، HDMI ، SD ، اور MagSafe کی واپسی کے ساتھ I/O سرنی ، اور بہت کچھ نظر آتا ہے۔.

13 انچ میک بوک پرو بمقابلہ. میک بوک ایئر: 2023 میں کون سا M2 ایپل لیپ ٹاپ بہتر ہے?

ایپل کے تازہ ترین 13 انچ لیپ ٹاپ ، جو ایپل کے ایم 2 سی پی یو پر مبنی ہیں ، میں بہت کچھ مشترک ہے ، لیکن آپ کو کچھ بڑی خصوصیت اور کارکردگی کے اختلافات ملیں گے۔. ہم نے دونوں کا تجربہ کیا ہے۔ یہاں یہ معلوم کرنے کا طریقہ ہے کہ آپ کے لئے کون سا صحیح ہے.

سینئر تجزیہ کار ، ہارڈ ویئر

میں پی سی ایم اے جی میں صارفین کے پی سی ماہرین میں سے ایک ہوں ، پی سی گیمنگ سے خاص محبت کے ساتھ. میں نے اپنے کمپیوٹر پر اس وقت تک کھیل کھیلا ہے جب تک مجھے یاد ہے ، جو آخر کار (جیسا کہ بہت سے لوگوں کے لئے ہوتا ہے) مجھے اپنے ڈیسک ٹاپ کی تعمیر اور اپ گریڈ کرنے کا باعث بنا۔. یہاں اپنے سالوں کے دوران ، میں نے بہت سے ، کئی درجن لیپ ٹاپ اور ڈیسک ٹاپس کا تجربہ کیا اور اس کا جائزہ لیا ہے ، اور میں آپ کی ضروریات اور بجٹ کے لئے پی سی کی سفارش کرنے میں ہمیشہ خوش رہتا ہوں۔.

ڈپٹی منیجنگ ایڈیٹر

میں پی سی ایم اے جی میں ہارڈ ویئر ٹیم کا ڈپٹی منیجنگ ایڈیٹر ہوں.. دن کے وقت یہ پڑھنا? . (رات کو یہ پڑھ رہا ہے? تب میں شاید ان تمام ٹھنڈی مصنوعات کے بارے میں خواب دیکھ رہا ہوں..

ایپل میک بک ایئر (2022 ، ایم 2)

ایپل میک بک ایئر (2022 ، ایم 2)

ایپل میک بک ایئر (2022 ، ایم 2)

.ایمیزون میں 96

ایپل میک بوک پرو 13 انچ (2022 ، ایم 2)

0 1،049.00 ایمیزون پر

  • حیرت انگیز ، پتلا ڈیزائن
  • بڑا ، زیادہ متحرک 13.6 انچ ڈسپلے
  • ایک سے زیادہ رنگین اختیارات
  • ایم 2 چپ عمدہ کارکردگی پیش کرتی ہے
  • کارکردگی M1 پیشرو اور انٹیل کے حریف سب سے اوپر ہے
  • آزمائشی اور ٹریو ڈیزائن
  • حیرت انگیز 22 گھنٹے کی بیٹری کی زندگی
  • 2020 M1 میک بک ایئر سے کم بیٹری کی زندگی
  • ڈسپلے پینل پر کیمرا نوچ تجاوزات کرتا ہے
  • دو USB-C/تھنڈربولٹ 4 بندرگاہوں تک محدود (اگرچہ تخفیف شدہ ، جزوی طور پر ، میگساف کنیکٹر کے ذریعہ)
  • تاریخ جسمانی ڈیزائن
  • کمی لاسٹر 720p ویب کیم اور 2،560-by-1،600 پکسل ڈسپلے
  • صرف ایک بیرونی ڈسپلے کی حمایت کرتا ہے
  • ٹچ بار کے اس کے حامی ہیں ، لیکن وہ ڈیزائن تھرو بیک کی طرح محسوس ہوتا ہے

ایپل کے میک بوک ایئر کے 2022 ورژن کو ایک تازہ نظر اور زیادہ طاقتور ایم 2 پروسیسر ملتا ہے ، جس سے یہ ایپل کا بہترین الٹراپورٹ ایبل لیپ ٹاپ ہے.

ایپل کے 13 انچ میک بوک پرو کے 2022 ریبوٹ کو اپنے پیپی نئے ایم 2 پروسیسر کے لئے پوائنٹس ملتے ہیں ، جو کچی کارکردگی کو بڑھاوا دیتا ہے ، اور یہ ایک مشہور ڈیزائن ہے۔. .

تازہ ترین 13 انچ ایپل میک بوک ایئر اور 13 انچ میک بوک پرو لیپ ٹاپ کیپرٹینو کے تازہ ترین ایم 2 پروسیسر کا اشتراک کرتے ہیں ، جو انقلابی ایم 1 چپ میں معمولی بہتری ہے جس نے تقریبا دو سال قبل انٹیل پروسیسرز سے میک کی منتقلی کا آغاز کیا تھا۔. لیکن سلیکن کے ساتھ حامی اور ہوا کے اختتام کے درمیان مماثلت. ہوا کو مکمل طور پر 2022 کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا ، جبکہ 13 انچ کا میک بوک پرو وہی جسمانی ڈیزائن استعمال کرتا ہے جیسا کہ اس میں کئی نسلوں سے ہے.

دونوں میکوں کے اپنے الگ الگ فوائد اور نقصانات ہیں ، لہذا آپ کو پھاڑ دیا جاسکتا ہے جس پر خریدنا ہے. وہ دونوں ہی بہترین ہیں ، ہمارے خیال میں ، لیکن اس میں کوئی شک نہیں کہ آپ کی ضروریات کے ل a ایک بہتر فٹ ہے ، جب تک کہ آپ پیشہ ورانہ استعمال کے لئے کہیں زیادہ طاقتور لیپ ٹاپ پر نظر نہیں ڈال رہے ہیں ، جیسے 14 انچ میک بک پرو یا 16 انچ میک بوک پرو. یہاں تک کہ 15 انچ کا میک بوک ہوا اب اسی قیمت کے لئے ایک آپشن ہے جیسے 13 انچ پرو.

تو ، آپ کو کون سا 13 انچ ایپل لیپ ٹاپ حاصل کرنا چاہئے? کچھ لوگوں کے لئے ، ہوا صحیح مشین ہے۔ دوسروں کے لئے ، 13 انچ کا حامی بہتر فٹ ہوگا. ہم آپ کو مختلف خصوصیات کے ساتھ ساتھ پروسیسر ، میموری ، اور اسٹوریج کے اختیارات کو ترتیب دینے میں مدد کریں گے ، صحیح میچ تلاش کرنے کے لئے.

میک بوک پرو بمقابلہ. میک بوک ایئر بیسکس: کیا فرق ہے?

میک بوک ایئر ، اپنے ابتدائی دنوں میں پروٹو ٹائپیکل الٹرا پورٹیبل لیپ ٹاپ ، اتنا ہلکا یا اتنا غیر معمولی نہیں ہے جتنا پہلے ہوتا تھا (بہت سے ونڈوز لیپ ٹاپ ہلکے یا ہلکا ہوتے ہیں) ، لیکن یہ اب بھی 2 پر ہلکا ترین موجودہ ایپل لیپ ٹاپ ہے۔.7 پاؤنڈ. 13 انچ کا میک بوک پرو تھوڑا سا بھاری ہے ، 3 پاؤنڈ میں ، لیکن کچھ اونس شاید آپ کے فیصلے کو تنہا کرنے کے لئے کافی فرق نہیں رکھتے ہیں.

نہ ہی قیمت کا فرق ہے ، جو بیس ماڈلز کو دیکھتے وقت نہ ہونے کے برابر ہے. ایم 2 میک بک ایئر اب $ 1،099 سے شروع ہوتا ہے (یہ 15 انچ کی ہوا کے تعارف کے ساتھ تھوڑا سا گر گیا) ، جبکہ کم سے کم مہنگا 13 انچ میک بوک پرو ماڈل اب بھی $ 1،299 سے شروع ہوتا ہے۔. . ایپل M1 999 کی ابتدائی قیمت کے ساتھ ، M1 میک بک ایئر کو بھی فروخت کرنا جاری رکھے ہوئے ہے.

2022 میک بک ایئر (کریڈٹ: مولی فلورز)

. جب تک کہ آپ کو تھوڑا سا زیادہ طاقتور جی پی یو کی اشد ضرورت نہیں ہے جو $ 1،299 13 انچ میک بوک پرو میں معیاری ہو ، آپ تھوڑا سا بڑا ہونے کے دوران اپنے آپ کو $ 200 کی بچت بھی کرسکتے ہیں (13.6 انچ) سکرین کے ساتھ ، ایپل کی کئی دیگر خصوصیات کے ساتھ. .جیز

اگر آپ اپنے میک بوک کو کام کے ل use استعمال کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، خاص طور پر اگر آپ مواد کے تخلیق کار ہیں تو ، آپ میک بوک پرو (13 انچیر ​​، لیکن ممکنہ طور پر 14 انچ کا ماڈل اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کا بجٹ کتنا بڑا ہے۔ اور آپ کی ضروریات کو کس طرح ترقی یافتہ). آپ کو ہوا اور 13 انچ کے حامی کے مابین کارکردگی کا ایک بہت بڑا فرق نظر نہیں آئے گا ، لیکن ان دونوں کو فرق کرنے کے لئے کافی ہے اور ، بہت سے پیشہ ور افراد کے ل the ، قیمت ادا کرنے کے قابل اعلی قیمت بنائیں۔.

میک بوک پرو بمقابلہ. میک بوک ایئر ڈیزائن اور خصوصیات: باریکیاں اور ناک آؤٹ

دونوں لیپ ٹاپ اسی طرح کے تمام دھاتی چیسیس پیش کرتے ہیں ، جو میک ہالمارک ہیں. لیکن میک بوک ایئر ، پرو سے قدرے سستا اور چھوٹا ہونے کے باوجود ، حقیقت میں قدرے بڑی اسکرین ہے. .چھوٹے 13 کے مقابلے میں 6 انچ ڈسپلے 1،664 پکسلز کے ذریعہ 2،560 کی پیمائش کرتا ہے.میک بوک پرو کی 3 انچ اسکرین. دونوں پی 3 رنگین گیموت کی ایک ہی سطح کی کوریج کی پیش کش کرتے ہیں اور حقیقی ٹون خودکار سفید توازن ایڈجسٹمنٹ کے لئے معاونت کرتے ہیں ، اور دونوں میں 500 نٹ زیادہ سے زیادہ چمک کی درجہ بندی ہوتی ہے۔.

ہوا اور 13 انچ کے حامی دونوں ایپل کے جادو کی بورڈ کے آس پاس بھی بنائے گئے ہیں ، جو بہت زیادہ بدتمیزی والی “تتلی” کی بورڈ سے ایک خوش آئند تبدیلی ہے جو ایک بار گریز کرتی ہے (یا کچھ صارفین کہیں گے, پھنس گیا) پہلے تکرار میں دونوں ماڈل. تیتلی کی بورڈ میں ٹائپنگ کرتے وقت ایک بدنام فلیٹ احساس ہوتا ہے ، جس میں تھوڑی رائے ہوتی ہے. جب کچھ چابیاں غیر فعال کرتے ہوئے دھول یا ملبہ کے نیچے دھول یا ملبہ ملا تو یہ خرابی کا بھی شکار تھا. جادو کی بورڈ دونوں ماڈلز پر بہت زیادہ روایتی ، اطمینان بخش ٹائپنگ کا تجربہ پیش کرتا ہے. ربڑ کے گنبد اسپرنگ بیک کے ساتھ ایک کینچی میکانزم زیادہ آراء فراہم کرتا ہے ، اور ٹائپنگ کرتے وقت زیادہ مستحکم محسوس ہوتا ہے.

2022 ایئر کی بورڈ (کریڈٹ: مولی فلورز)

کی بورڈ ایک جیسے ہوسکتے ہیں ، لیکن کی بورڈ کے اوپر ٹچ بار ، ٹچ کے قابل OLED پٹی ، صرف میک بوک پرو پر موجود ہے۔. ہم نے پہلے بھی کہا ہے کہ ہم نہیں سوچتے کہ یہ بالکل ایک لازمی خصوصیت ہے (اور میک بوک ایئر کے سامعین اس سے محروم نہیں ہوتے ہیں) ، لیکن اس کے شارٹ کٹ اور ہاٹکیز میک بوک پرو کا استعمال کرتے ہوئے مواد تخلیق کاروں کے لئے یقینی طور پر کارآمد ثابت ہوسکتی ہیں۔. ایپلی کیشنز جیسے ایڈوب فوٹوشاپ اور پریمیئر اس کے سیاق و سباق سے متعلقہ ٹولز سے فائدہ اٹھاتے ہیں. ایپل نے اسے اپنے 14 انچ اور 16 انچ میک بوک پرو ماڈل سے ختم کردیا ہے۔.

دونوں لیپ ٹاپ میں دو USB ٹائپ سی پورٹس اور ہیڈ فون جیک ہیں کیونکہ ان کے واحد رابطے کے اختیارات ہیں. یہ سپر سلم لیپ ٹاپ کے لئے عام ہے ، کیونکہ ان کے پاس بڑے ، معیاری USB ٹائپ-اے بندرگاہوں کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔. USB-C کنکشن بہت اچھے ہیں ، جو استرتا اور تیز رفتار ڈیٹا کی منتقلی کی رفتار کی پیش کش کرتے ہیں ، لیکن اگر آپ پہلے ہی بہت سارے USB-A پیری فیرلز کے مالک ہیں تو ، آپ کو ان کے لئے کنورٹرز یا نئی کیبلز لینے کی ضرورت ہوگی۔. .

ایک فائدہ جو میک بوک ایئر پرو سے زیادہ ہے وہ اس کا میگ سیف 3 پاور پورٹ ہے ، جو بیٹری چارج کرنے کے لئے استعمال ہوتا ہے. اس کا مطلب ہے کہ آپ ہوا کو پلگ ان رکھ سکتے ہیں اور اب بھی لوازمات کے لئے دو USB بندرگاہیں دستیاب ہیں. پرو کے پاس بیٹری چارجنگ کے لئے اس کی ایک USB-C بندرگاہوں کا استعمال کرنے کے بجائے میگساف کا فقدان ہے ، جس سے آپ کو صرف ایک دستیاب ہے.

ایک اور ہوا کا فائدہ اس کا اعلی ویب کیم ہے ، جس میں 1080p ویڈیو ریزولوشن ہے ، اس کے مقابلے میں پرو کے کیمرے کی 720p ریزولوشن کے مقابلے میں.

میک بوک پرو بمقابلہ. میک بوک ایئر اجزاء: ہر لیپ ٹاپ کون ہے?

بہت سارے خریدار بنیادی طور پر ہر لیپ ٹاپ کی جسمانی خصوصیات سے وابستہ ہیں ، جو ان عوامل کو موازنہ کے لئے قدرتی نقطہ آغاز بنا دیتا ہے ، لیکن آپ کو چشمیوں پر بھی توجہ دینی چاہئے۔. .

اجزاء ایک ایسی کہانی سناتے ہیں جس کے بارے میں یہ لیپ ٹاپ کنبے بنائے گئے ہیں ، حالانکہ آپ شروعاتی ترتیب سے اس کو اکٹھا نہیں کرسکتے ہیں۔. 0 1،099 میک بک ایئر ایم 2 پروسیسر ، 8 جی بی میموری ، اور 256 جی بی ایس ایس ڈی سے شروع ہوتی ہے. starting 1،299 13 انچ میک بوک پرو کا آغاز ایم 2 پروسیسر ، 8 جی بی میموری ، اور 256 جی بی ایس ایس ڈی کے ساتھ بھی آتا ہے. دونوں بھی 24 جی بی میموری اور 2 ٹی بی اسٹوریج میں زیادہ سے زیادہ ہیں. ہاں ، یہ ایک جیسے چشمی ہیں ، لیکن جب آپ تھوڑا سا گہرا کھودتے ہیں تو آپ کو دو پوشیدہ اختلافات ملیں گے.

پہلا ٹھنڈا کرنے کی صلاحیتیں ہیں. یہاں تک کہ غیر معمولی موثر M2 گرمی پیدا کرتا ہے کیونکہ اس زوم ویڈیو کال یا بہت زیادہ مائیکروسافٹ ایکسل اسپریڈشیٹ کے ذریعے طاقت ہے۔. اگرچہ ہوا میں کولنگ کا کوئی پرستار نہیں ہے. . حرارت پروسیسر سے دور اور راستے کے راستے پر ایک راستہ اختیار کرتی ہے ، یہ ایک انوکھا انتظام ہے جو کسی دوسرے موازنہ ونڈوز لیپ ٹاپ کے مقابلے میں ایپل آئی پیڈ یا آئی فون کے ڈیزائن سے زیادہ ملتا جلتا ہے۔.

2022 ایئر کی اسٹار لائٹ کلر اسکیم (کریڈٹ: مولی فلورز)

دوسری طرف ، میک بوک پرو گرمی کو آگے بڑھانے کے لئے ایک پرستار کا استعمال کرتا ہے جہاں جانے کی ضرورت ہے. جیسے جیسے چپ گرم ہوتا ہے ، پرستار خود بخود تیزی سے گھوم سکتا ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ پرو کا ایم 2 چپ نہ صرف ہوا کے قریب ایک جیسی کی نسبت ممکنہ طور پر اونچی گھڑی کی رفتار سے چلا سکتا ہے ، بلکہ اس سے پہلے کہ اس سے زیادہ گرمی پیدا ہونے سے پہلے ان رفتار کو زیادہ دیر تک برقرار رکھ سکتا ہے اور تھرمل مینجمنٹ سسٹم اس کو سست کرنے کے لئے لات مار دیتا ہے۔. طویل فوائد کے لئے تیز رفتار سے چل رہا ہے وسائل سے متعلق کام جیسے کوڈ کو مرتب کرنا یا ویڈیوز میں ترمیم کرنا. آپ کو ان کاموں کو انجام دینے میں ہوا سے تھوڑا بہتر مل جائے گا.

انٹری لیول پرو اور انٹری لیول ایئر کے درمیان دوسرے معمولی جزو کا فرق گرافکس کور کی تعداد ہے ، جو 3D منظر کشی پر کارروائی کرتا ہے اور اسے لیپ ٹاپ کی اسکرین پر آؤٹ پٹ کرتا ہے۔. انٹری لیول ایئر میں ان میں سے آٹھ کور ہیں ، جبکہ پرو اور ٹاپ اینڈ ہوا دونوں میں 10 ہے. یہ ایک چھوٹا سا فرق ہے جس پر زیادہ تر صارفین ویب کو براؤز کرتے وقت یا ورڈ پروسیسنگ کرتے وقت نوٹس نہیں لیں گے ، لیکن گرافکس پیشہ ور افراد کے ل it ، یہ اپ گریڈ کے قابل ہوسکتا ہے۔.

سبھی کو بتایا گیا ، 13 انچ کا میک بوک پرو فعال کولنگ کی بدولت میک بوک ایئر کے مقابلے میں تھوڑا سا زیادہ رفتار پیش کرتا ہے ، لیکن آپ کو ان دونوں ماڈلز کے مابین فرق کی پوری دنیا نہیں ملے گی۔. اگر آپ کے کاموں کو فعال پروسیسر کو ٹھنڈا کرنے سے فائدہ ہوگا تو ، اعلی کے آخر میں 13 انچ میک بک پرو کنفیگریشن ایک بہتر انتخاب ہیں.

اگر آپ کو اپنے کام کے ل even اور بھی زیادہ پروسیسنگ پاور کی ضرورت ہو تو ، آپ کو پہلے ذکر کردہ 14 انچ میک بک ایئر یا اس سے بھی 16 انچ میک بک پرو کے اعلی کے آخر میں ورژن تک جانے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔. یقینی طور پر میک بوک ایئر کے بارے میں بھول جائیں. یہ یونٹ زیادہ سی پی یو اور جی پی یو کور کے ساتھ ہاتھ سے تیار کردہ ایم 1 پرو یا ایم 1 میکس سی پی یو کا استعمال کرتے ہیں ، ساتھ ساتھ اعلی کے آخر میں اسکرینوں اور اسٹوریج/رام تکمیل کے ساتھ میچ کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔. M1 میکس اور ایم 1 پرو میک بوک پرو میں بنیادی M2 چپ کو بہتر بناتا ہے ، جیسا کہ ہم نے M2 کے اپنے ابتدائی ٹیسٹوں میں پایا ہے۔.

میک بوک پرو اور میک بوک ایئر میں ایم 2 کی تفصیلات

میک بوک ایئر ، اگرچہ ایک پاور ہاؤس سے بہت دور ہے ، اب بھی ایپل سلیکن انوویشنز کو برداشت کرنے لاتا ہے. ایپل اپنے چپس کی تفصیلی وضاحتیں بانٹنے کے بارے میں کیجی ہے ، لیکن ہم جانتے ہیں کہ وہ اپنے آئی فونز اور آئی پیڈس کے لئے کمپنی کے اے سیریز پروسیسرز کی نسلوں میں بہتر ٹیکنالوجیز پر مبنی ہیں۔. اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ روزمرہ کے استعمال (سوچنے کے بارے میں ای میل اور دستاویزات میں ترمیم کریں) اور کبھی کبھار سی پی یو سے متعلق کاموں جیسے ویڈیوز کو ٹرانسکوڈنگ اور تصاویر میں ہیرا پھیری کرنے کے ل fover ایک کم طاقت کی کھپت والی چپ ہے۔.

13 انچ ایپل میک بوک پرو 2022: USB ٹائپ سی پورٹس (کریڈٹ: برائن ویسٹ اوور)

ایپل سلیکن کی سب سے اہم کمزوری یہ ہے کہ یہ مقامی طور پر سافٹ ویئر نہیں چلاتا ہے جو اصل میں انٹیل پر مبنی میکس کے لئے تیار کیا گیا ہے۔ مختصر. . وہ لوگ جو اب بھی ایم 2 میک بوک ایئر اور 13 انچ میک بوک پرو ماڈل پر نہیں چل پائیں گے ، لیکن ان کی ہدایات خود بخود ترجمہ ہوجاتی ہیں تاکہ پروسیسر سمجھ سکے. یہ تقلید عمل ، جسے روزیٹا کے نام سے جانا جاتا ہے ، کارکردگی میں رکاوٹ بن سکتا ہے ، جیسا کہ ہم نے پہلی نسل کے M1 چپ کی جانچ کرتے وقت دیکھا ہے۔.

لہذا ، جو خریدنے کے لئے بہتر 13 انچ میک بک ہے?

ایپل کے 14 انچ اور 16 انچ لیپ ٹاپ کے ساتھ ، میک بوک لائن اپ پہلے سے کہیں زیادہ طاقت اور بہتر خصوصیات پیش کرتا ہے. M1 اور M2 پرو اور M1 اور M2 میکس پروسیسرز ، نیز منی کی زیرقیادت بیک لائٹنگ کے ساتھ اعلی کثافت کے ڈسپلے ، اعلی کے آخر میں میک بوک پیشہ کے لئے نقطہ نظر کو تبدیل کریں. . اگر آپ اس کے بجائے اتنا زیادہ شیل نہیں رکھتے ہیں تو ، آپ کے پاس انتخاب کرنے کے لئے 13 انچ کے دو عمدہ میک بوکس مل گئے ہیں.

اس کے دو 13 انچ لیپ ٹاپ کے ساتھ ، ایپل نے ایسی مشینیں بنائیں ہیں جو آپ کی توقع سے کہیں زیادہ مماثل ہیں ، لیکن پھر بھی الگ الگ ہیں. میک بوک ایئر قدر کے متلاشیوں اور ہلکے کام کے بوجھ والے افراد کے لئے واضح انتخاب ہے. اور یہ بات ذہن میں رکھنے کے قابل ہے کہ M1 پروسیسر کے ساتھ 9999 ماڈل ابھی بھی فروخت کے لئے ہے ، اگر آپ صرف سب سے سستا میک لیپ ٹاپ چاہتے ہیں تو آپ حاصل کرسکتے ہیں۔. اگر آپ تھوڑا سا زیادہ اومف یا اسٹوریج چاہتے ہیں لیکن 13 انچ میک بوک پرو کی فینسیئر خصوصیات کی ضرورت نہیں ہے تو ، آپ اپنے میک بوک ایئر کو ایک دو نوچوں کے ذریعہ تشکیل دے سکتے ہیں۔.

2022 کا ایپل میک بک ایئر (کریڈٹ: مولی فلورز)

اگر آپ کو اپنے لیپ ٹاپ پر کچھ حقیقی کام کرنے کی ضرورت ہے لیکن پھر بھی 16 انچ میک بوک پرو کے مقابلے میں پورٹیبلٹی کو ترجیح دیں اور اسے 14 انچ یا 16 انچ ماڈل جیسے حقیقی پاور ہاؤس کی ضرورت نہیں ہے تو ، 13 انچ کا میک بوک پرو ہے۔ آپ کے لئے انتخاب.

یقینا ، میک بوک ایئر ماڈلز کے لئے قیمتوں کا تعین کرنے کی نئی اسکیم آپ کے لئے اس کیلکولس کو تبدیل کرسکتی ہے. اب آپ 13 انچ کے میک بوک پرو کے ساتھ استعمال کے کچھ طاق علاقوں میں تھوڑا سا زیادہ طاقت کے لئے $ 200 مزید ادائیگی کر رہے ہیں جس میں ایپل کے لیپ ٹاپ ڈیزائن میں بڑی حد تک موازنہ 13 انچ میک بوک ایئر کے ساتھ کئی بہتریوں کے مقابلے میں. اس کے بعد آپ کے پاس 15 انچ کا میک بوک ہوا اسی بنیاد کی قیمت پر آرہا ہے جس میں ایک ہی جی پی یو کے ساتھ پرو ہے. سبھی کو بتایا گیا ، یہ ان دنوں 13 انچ کے میک بوک پرو کے لئے اتنا اچھا نہیں لگ رہا ہے جیسا کہ اس نے اپنی پہلی فلم میں کیا تھا. (شاید یہ اپ ڈیٹ کا وقت آگیا ہے?جیز

اس کے بجائے ونڈوز لیپ ٹاپ پر غور کریں ، یا یہ دیکھنا چاہتے ہیں کہ آپ کا ڈالر موازنہ کے لئے ایپل ماحولیاتی نظام سے باہر کتنا دور جائے گا? .

?

ہمارے لئے سائن اپ کریں ہفتہ وار ایپل بریف تازہ ترین خبروں ، جائزوں ، اشارے اور آپ کے ان باکس میں زیادہ سے زیادہ حق کے لئے.

اس نیوز لیٹر میں اشتہارات ، سودے ، یا وابستہ لنکس شامل ہوسکتے ہیں. کسی نیوز لیٹر کو سبسکرائب کرنا آپ کے استعمال کی شرائط اور رازداری کی پالیسی پر آپ کی رضامندی کی نشاندہی کرتا ہے. آپ کسی بھی وقت نیوز لیٹرز سے سبسکرائب کرسکتے ہیں.

!

. !

میک بوک پرو موازنہ

سائٹ کفیل ویب میٹ کے ذریعہ میزبانی کی گئی.

.com کا حتمی میک موازنہ

ہر میک.COM کا حتمی میک موازنہ متحرک طور پر تمام میکوں کے ساتھ ساتھ تمام آئی پوڈ ، آئی فون اور آئی پیڈ ماڈلز کے ساتھ ساتھ موازنہ کرنا آسان بناتا ہے۔. مکمل تکنیکی وضاحتیں محض ایک کلک کے فاصلے پر ہیں.

براہ کرم نجمہ کے بارے میں ذہن میں رکھیں ، کیونکہ یہ اشارہ کرتے ہیں کہ اہم تفصیلات قابل اطلاق چشمی صفحے پر ہیں. کچھ اہم معلومات صرف مکمل چشمی دیکھنے سے ظاہر ہوسکتی ہیں. گیک بینچ بینچ مارک کے ل higher ، اعلی تعداد بہتر ہیں.

ٹائپو یا تکنیکی غلطی کو دیکھا? براہ کرم اس کی اطلاع دیں. بہت بہت شکریہ.

ہر میک.com فراہم کیا جاتا ہے “جیسا کہ” کسی بھی قسم کی وارنٹی کے بغیر. ہر میک.com ، اور اس کے مصنف کو کسی بھی حالت میں ، کسی بھی طرح کے نقصانات کے لئے ، کسی بھی نقصانات کے لئے ذمہ دار یا ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جائے گا۔. مکمل دستبرداری اور کاپی رائٹ کی معلومات کے لئے براہ کرم ہر میک کو استعمال کرنے سے پہلے استعمال کی شرائط اور رازداری کی پالیسی کو پڑھیں اور ان کو سمجھیں.com. اظہار کردہ اجازت کے بغیر کسی بھی مواد یا تصاویر کے استعمال کی اجازت نہیں ہے ، حالانکہ کسی بھی صفحے کے لنکس کا خیرمقدم اور تعریف کی جاتی ہے.

آپ کو کون سا میک بوک پرو خریدنا چاہئے? یہاں ان کا موازنہ کس طرح کرتے ہیں

. 14 اور 16 ″ میک بوک پرو بمقابلہ 13 ″ M2 اور 16 ″ انٹیل مشینوں کی گہرائی سے موازنہ کرنے کے لئے پڑھیں.

ایپل نے ایم 2 پرو اور ایم 2 میکس میک بوک پرو لیپ ٹاپ کا اعلان کیا ہے ، نئے ہارڈ ویئر پر ہمارا مکمل موازنہ چیک کریں۔

فہرست کا خانہ

  • 14 اور 16 ″ میک بوک پرو بمقابلہ دوسرے
    • میک بوک پرو بمقابلہ – ہارڈ ویئر کا موازنہ
    • میک بوک پرو بمقابلہ – ڈسپلے موازنہ
    • میک بوک پرو بمقابلہ – I/O موازنہ
    • سائز ، وزن ، اور ختم موازنہ
    • بیٹری کی زندگی کا موازنہ

    ایپل نے 2020 کے آخر میں ایم ون میک بوک پرو ، ایئر ، اور میک منی سے متاثر کیا اور اگلے درجے کے پرو نوٹ بک جو 2021 کے آخر میں اترے M1 پرو اور M1 میکس چپس میں شامل ہیں۔.

    اس میں 64 جی بی تک رام ، 10 کور تک کے ساتھ سی پی یو ، اور 32 کور تک جی پی یو شامل ہیں. دیگر اضافے میں 1080p ویب کیم ، منی کی زیرقیادت بیک لائٹنگ کے ساتھ مائع ریٹنا ایکس ڈی آر ڈسپلے ، HDMI ، SD ، اور MagSafe کی واپسی کے ساتھ I/O سرنی ، اور بہت کچھ نظر آتا ہے۔.

    ذیل میں ہمارے پاس درمیانی کالموں میں 14 اور 16 انچ میک بوک پرو نوٹ بک مل گئے ہیں جس کا موازنہ 2022 13 ″ میک بوک پرو کے ساتھ بائیں طرف اور 2019 انٹیل 16 انچ میک بوک پرو کے نقطہ نظر کے لئے اور صرف اس صورت میں ہے۔ آپ کو رعایتی/تجدید شدہ قیمتوں کا لالچ ہے.

    اگرچہ 2022 میں ایم 2 چپ کے ساتھ 13 ″ میک بوک پرو کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا ، یہ اب بھی 2021 سے 14 اور 16 ″ ایم 1 پرو/میکس ماڈل کے مقابلے میں بہت کم قابل مشین ہے۔.

    اور اگر آپ 14 انچ میک بوک پرو اور میک بوک ایئر کے مابین باڑ پر ہیں تو ، ہماری تفصیلی موازنہ دیکھیں.

    14 اور 16 ″ میک بوک پرو بمقابلہ دوسرے

    میک بوک پرو بمقابلہ – ہارڈ ویئر کا موازنہ

    14 میک بوک پرو بمقابلہ 16 میک بوک پرو - ہارڈ ویئر

    13 ″ میک بوک پرو 14 ″ میک بوک پرو (2021) (2021) 16 ″ میک بوک پرو انٹیل
    پروسیسر ایم 2-8 کور M1 پرو یا M1 میکس-8 یا 10 کور M1 پرو یا M1 میکس-10 کور انٹیل کور i9-8-کور تک
    اسٹوریج 8tb تک 8tb تک
    رم 8 ، 16 ، یا 24 جی بی 16 سے 64 جی بی 16 سے 64 جی بی 16 سے 64 جی بی
    گرافکس 10 کور 32 کور تک AMD Radeon Pro 5600m تک
    اعصابی انجن 16 کور 16 کور 16 کور
    فیس ٹائم کیمرا 720p 1080p 720p
    اعلی متحرک حد کے ساتھ سٹیریو اسپیکر 6 اسپیکر اعلی مخلصی 6 اسپیکر اعلی مخلصی
    مائکس اسٹوڈیو معیار 3-مائک سرنی اسٹوڈیو معیار 3-مائک سرنی اسٹوڈیو معیار 3-مائک سرنی اسٹوڈیو معیار 3-مائک سرنی

    بہت کچھ لینے کے لئے ہے لیکن شروعات کرنے والوں کے لئے ، ایپل کا کہنا ہے کہ ایم 1 پرو ایم 1 کے مقابلے میں ایم 1 اور 2 ایکس تیز رفتار جی پی یو کی کارکردگی سے 70 ٪ تیز کارکردگی پیش کرتا ہے۔. اور ایم 1 پرو میں 200 جی بی/ایس میموری بینڈوتھ ہے (اب بھی ایم 2 چپ پر 100 جی بی/ایس کو دگنا ہے).

    .

    اس سے آگے ، ایپل کا کہنا ہے کہ ایم 1 میکس ایم 1 کے مقابلے میں 4x تیز جی پی یو کارکردگی پیش کرتا ہے اور یہ ناقابل یقین 400 جی بی/ایس میموری بینڈوتھ کے ساتھ آتا ہے جو ایم 2 سے 4x زیادہ ہے.

    .

    مجموعی طور پر ، یہاں ایم 1 پرو اور ایم 1 میکس کے ساتھ آپ کو کیا ملتا ہے اس پر قریبی نظر ڈالیں:

    ایم 1 پرو اور ایم 1 میکس دونوں میں ہارڈ ویئر کو تیز کرنے والے ایچ کی پیش کش کے لئے نمایاں میڈیا انجن دونوں.264 ، HEVC ، PRORES ، اور PRORES خام سپورٹ. لیکن یہ ایم 1 میکس کے ساتھ ڈبل پرورس انکوڈ اور ڈیکوڈ انجنوں کے ساتھ سپر چارج کیا گیا ہے اور ویڈیو انکوڈ انجنوں کو دوگنا کرتا ہے۔.

    اگر آپ کے ورک فلو کے لئے زیادہ سے زیادہ جی پی یو پاور رکھنا ایک ترجیح ہے (بشمول 4 بیرونی ڈسپلے بمقابلہ 2 کے لئے تعاون) ، آپ ایم 1 میکس میں اپ گریڈ کرنا چاہیں گے۔. اگر نہیں تو ، M1 پرو کافی طاقتور ہونا چاہئے.

    میک بوک پرو بمقابلہ – ڈسپلے موازنہ

    دونوں میک بوک پرو نوٹ بک کے ساتھ ایک بڑی پیشرفت مائع ریٹنا ایکس ڈی آر ڈسپلے ہے. اس میں منی کی زیرقیادت بیک لائٹنگ ، 120 ہ ہرٹز ریفریش ریٹ کے ساتھ فروغ ، ایک انچ انچ کثافت میں اضافہ/پکسل میں اضافہ ، اور بہت کم بیزلز کے ذریعے دوگنی چمک کی خصوصیات ہے۔.

    (2022) 14 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو انٹیل (2019)
    اصل اسکرین کا سائز 13.3 ″ 14.2 ″ 16.2 ″ 16 ″
    قرارداد 3024 x 1964 3456 x 2234
    پہلو کا تناسب 16:10 16:10 + نشان 16:10 + نشان 16:10
    پی پی آئی 227 254 254
    نٹس (چمک) 500 1000 برقرار ، 1600 چوٹی تک 1000 برقرار ، 1600 چوٹی تک 500
    ریٹنا ڈسپلے کے طور پر کے لئے ، کے طور پر
    منی کی زیرقیادت بیک لیٹ
    سچا لہجہ
    P3 وسیع رنگ

    14 میک بوک پرو بمقابلہ 16 میک بوک پرو - ڈسپلے

    خاص طور پر ، نئے میک بوک پیشہ 1080p فیس ٹائم کیمرا کے لئے ڈسپلے کے اوپری مرکز میں ایک نشان کے ساتھ آتے ہیں. لیکن آئی فون کے برعکس ، نوچ میں تازہ ترین میک بوک پرو نوٹ بک پر فیس آئی ڈی ہارڈ ویئر/سپورٹ شامل نہیں ہے.

    لیکن سب آپ کو پورے پیرامیٹر کے آس پاس بہت زیادہ پتلا بیزلز مل رہے ہیں.

    میک بوک پرو بمقابلہ – I/O موازنہ

    14 میک بوک پرو بمقابلہ 16 میک بوک پرو - I/O

    2021 میک بوک پرو نوٹ بک کے ساتھ ایک اور بڑی تبدیلی میراث I/O کی واپسی ہے. ایپل میں ایک ایچ ڈی ایم آئی پورٹ ، ایس ڈی ایکس سی کارڈ ریڈر ، اور میگساف کی واپسی (جسے سرکاری طور پر میگساف 3 کہا جاتا ہے) شامل کیا گیا ہے۔.

    .

    M1 پرو اور M1 میکس کا ایک اور بڑا فائدہ بیرونی ڈسپلے سپورٹ ہے. ایم ون پرو 60Hz پر 2 6K ڈسپلے کی حمایت کرتا ہے اور M1 میکس 3 6K 60Hz ڈسپلے کے علاوہ 1 4K 60Hz ڈسپلے کے لئے مدد فراہم کرتا ہے.

    .0 زیادہ قابل 2 استعمال کرنے کے بجائے..

    14 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو (2021) (2019)
    جادو کی بورڈ
    ٹچ آئی ڈی
    ٹچ بار
    USB-C/تھنڈربولٹ بندرگاہیں 2 3 3 4
    HDMI
    SDXC کارڈ ریڈر
    میگساف چارجنگ
    بلوٹوتھ 5.0 5.0 .0 .0
    وائی ​​فائی Wi-Fi 6 (802.11.کلہاڑی Wi-Fi 6 (802.11.کلہاڑی Wi-Fi 6 (802.11.کلہاڑی Wi-Fi 5 (802..AC
    6K ریزولوشن کے ساتھ 6K ریزولوشن کے ساتھ 2 بیرونی ڈسپلے یا 6K ریزولوشن کے ساتھ 3 بیرونی ڈسپلے اور 1 بیرونی ڈسپلے 60Hz (M1 میکس) میں 4K ریزولوشن کے ساتھ 1 بیرونی ڈسپلے 6K ریزولوشن کے ساتھ 6K ریزولوشن کے ساتھ 2 بیرونی ڈسپلے یا 6K ریزولوشن کے ساتھ 3 بیرونی ڈسپلے اور 1 بیرونی ڈسپلے 60Hz (M1 میکس) میں 4K ریزولوشن کے ساتھ 1 بیرونی ڈسپلے 4K ریزولوشن کے ساتھ 60 ہ ہرٹز میں 4 ڈسپلے تک

    14 میک بوک پرو بمقابلہ 16 میک بوک پرو - سائز ، وزن ، ختم

    2021 میک بوک پرو لیپ ٹاپ کا وزن ان کے پیشروؤں سے زیادہ ہے لیکن آپ کو بڑی اسکرینیں مل رہی ہیں ، بہت زیادہ طاقت ، اور زیادہ رابطے میں ، معمولی وزن میں اضافہ بہت معقول محسوس ہوتا ہے۔.

    جسمانی طول و عرض کافی قریب ہیں لیکن ایک بار پھر نئی مشینیں پوری طرح سے ایک ٹچ بڑی ہیں. .

    13 ″ میک بوک پرو (2022) 14 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو انٹیل (2019)
    وزن 3 پاؤنڈ (1.4 کلوگرام) 3.5 پاؤنڈ (1.6 کلوگرام) 4.7 پاؤنڈ (2.1 کلوگرام) 4.3 پاؤنڈ (2.0 کلوگرام)
    موٹائی 0.61 انچ (1. 0.61 انچ (1.55 سینٹی میٹر) 0..68 سینٹی میٹر) 0.64 انچ (1.62 سینٹی میٹر)
    چوڑائی 11.97 انچ (30.31 سینٹی میٹر) 12.31 انچ (31.26 سینٹی میٹر) 14..57 سینٹی میٹر) 14.09 انچ (35.79 سینٹی میٹر)
    گہرائی 8.36 انچ (21.24 سینٹی میٹر) 8.71 انچ (22.12 سینٹی میٹر) 9.77 انچ (24.81 سینٹی میٹر) 9.68 انچ (24.
    ڈسپلے سائز 13.3 انچ 14.2 انچ 16.2 انچ 16 انچ
    ختم چاندی یا خلائی بھوری رنگ چاندی یا خلائی بھوری رنگ چاندی یا خلائی بھوری رنگ

    بیٹری کی زندگی کا موازنہ

    میک بوک پرو بیٹری لائف - 14 انچ میک بوک پرو بیٹری لائف - 16 انچ

    2021 میک بوک پرو مشینوں کے ساتھ بیٹری کی زندگی متاثر کن ہے. .

    جیسا کہ آپ ذیل میں دیکھ سکتے ہیں ، 2021 16 انچ میک بوک پرو 2019 انٹیل ماڈل کے آس پاس حلقے چلاتا ہے جس میں 10 گھنٹے طویل ویڈیو پلے بیک اور 3 گھنٹے طویل وائرلیس ویب استعمال ہوتا ہے۔.

    13 ″ میک بوک پرو (2022) 14 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو انٹیل (2019)
    وائرلیس ویب بیٹری 17 گھنٹے 11 گھنٹے 11 گھنٹے
    20 گھنٹے 17 گھنٹے 21 گھنٹے
    شامل پاور اڈاپٹر 67W USB-C 96W USB-C
    58.2WH 70WH 100 wh 100 wh
    فاسٹ چارجنگ

    2021 میک بوک پرو ماڈلز کا ایک اور فائدہ فاسٹ چارجنگ ہے جو صرف 30 منٹ میں 50 ٪ بیٹری دیتا ہے. زیادہ تر استعمال کے معاملات میں ، ایسا لگتا ہے کہ نئے میک بوک پیشہ کو سارا دن کی بیٹری کی زندگی پیش کرنی چاہئے.

    قیمت کا موازنہ

    13 ″ M2 میک بوک پرو سے 14 یا 16 to تک قیمت میں چھلانگ قابل ذکر ہے ، لیکن آپ کو رقم کے ل. بہت کچھ مل رہا ہے.

    نیز ، 16 ″ M1 پرو میک بوک پرو کی بنیادی قیمت 2019 کے انٹیل 16 ″ میک بوک پرو کے مقابلے میں صرف $ 100 زیادہ ہے جو شروع کرنے کے لئے استعمال کی جاتی ہے.

    ماڈل/قیمت 13 ″ میک بوک پرو (2022) 14 ″ میک بوک پرو (2021) 16 ″ میک بوک پرو (2021) (2019)
    256/8 جی بی 29 1،299
    512 / 8GB 4 1،499 کے طور پر کے لئے ، کے طور پر کے طور پر کے لئے ، کے طور پر
    256/16 جی بی 4 1،499 کے طور پر کے لئے ، کے طور پر کے طور پر کے لئے ، کے طور پر کے طور پر کے لئے ، کے طور پر
    512 /16 جی بی 69 1،699 99 1،999 4 2،499 3 2،399
    1TB / 16GB 4 2،499 69 2،699 7 2،799
    1TB / 32GB کے طور پر کے لئے ، کے طور پر 8 2،899
    کسٹم بلڈز $ 2،299 تک ، 5،899 تک ، 6،099 تک ، 5،799 تک

    14 اور 16 ″ میک بوک پرو بمقابلہ دوسروں کو لپیٹنا

    14 اور 16

    اگر آپ کو ابھی یا جلد ہی نئے لیپ ٹاپ کی ضرورت ہے تو ، آپ کو موجودہ M1 پرو ، M1 میکس ماڈل ، یا انٹری لیول M2 میک بوک پرو کے درمیان انتخاب کرنا ہوگا۔. .

    2023 میں ، 13 ″ M2 میک بوک پرو کے ساتھ جانے کی واقعی کوئی وجہ نہیں ہے. آپ کو یا تو 14 یا 16 ″ میک بوک پرو کے ساتھ بہتر طور پر پیش کیا جائے گا یا آپ کو اس کے بجائے ایم 2 میک بوک ایئر چن لینا چاہئے.

    باڑ پر ان لوگوں کے لئے جن کے بارے میں میک بوک پرو کے ساتھ جانا ہے ، یاد رکھیں کہ آپ M1 پرو اور M1 میکس کے ساتھ ایک ہی 10 کور پروسیسر حاصل کرسکتے ہیں۔. آپ جس بڑے فرق کے لئے ادائیگی کر رہے ہیں وہ ہے اضافی جی پی یو پاور جس میں زیادہ قابل میڈیا انجن شامل ہے اور ایم 1 میکس چپ بلڈز کے ساتھ بیرونی ڈسپلے سپورٹ میں اضافہ ہوا ہے۔.

    جب رام کی بات آتی ہے ، اگر آپ کے پاس درمیانے درجے سے بھاری ورک فلو ہے اور اپنے نئے میک بوک پرو کو متعدد سالوں تک برقرار رکھنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو ، 32 جی بی یا اس سے زیادہ کے ساتھ جانے کا امکان $ 400+ اپ گریڈ کے قابل ہوگا۔.

    ایف ٹی سی: ہم انکم کمانے والے آٹو ملحق لنکس کا استعمال کرتے ہیں. مزید.

    آپ 9to5mac پڑھ رہے ہیں – ماہرین جو ایپل اور اس کے آس پاس کے ماحولیاتی نظام کے بارے میں خبریں توڑ دیتے ہیں ، دن بہ دن. اس بات کا یقین کر لیں کہ تمام تازہ ترین خبروں کے لئے ہمارے ہوم پیج کو دیکھیں ، اور لوپ میں رہنے کے لئے ٹویٹر ، فیس بک ، اور لنکڈ ان پر 9to5mac کی پیروی کریں۔. ? ہماری خصوصی کہانیاں ، جائزے ، کس طرح TOS دیکھیں ، اور ہمارے یوٹیوب چینل کو سبسکرائب کریں